Mejehquote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
Ja want ik ga nog schoenen halen bij wp, en ze zijn gratis he!
Eeh kweenie hoe laat ongeveer dan? Neem aan dat je ergens gaat paaldansen, maar kan eigenlijk alleen ergens een vluggertje rond 14.00 / 16.00quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef -XX- het volgende:
Donderdag! over 1 week!?
Dan ben ik in Adam![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eeh kweenie hoe laat ongeveer dan? Neem aan dat je ergens gaat paaldansen, maar kan eigenlijk alleen ergens een vluggertje rond 14.00 / 16.00![]()
Wanneer ben je weer hier?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef -XX- het volgende:
Donderdag! over 1 week!?
Dan ben ik in Adam![]()
quote:[message=6627225,noline]harrysaki schreef op 19 februari 2007 @ 12:30[/message]:
minimum prijs voor het " ding " is 1350, goede schatting worldbeater
Café Nastyquote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eeh kweenie hoe laat ongeveer dan? Neem aan dat je ergens gaat paaldansen, maar kan eigenlijk alleen ergens een vluggertje rond 14.00 / 16.00![]()
Hoe ga je naar Amsterdam en wanneer meer je ongeveer aan? Ik weet niet of ik ook nog tijd heb je terug te rollen in zee... maar zeg dannnnquote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Café NastyJa met paal je weetschk!
![]()
23.00!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, Rib-i... ben vergeten naar die DVD te vragen die Gawaine had afgegeven voor mij.![]()
En nu vergeet ik wat ik verder wilde zeggen.Parkinson. [/Pimber] [afbeelding]
Oh ja, moest nog de complimenten geven voor deze OP.![]()
You're out of the loop 4eyesquote:Op maandag 19 februari 2007 22:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waar de fuck gaat dit over Bazzie, Pepijn allemaal ondergrondse dingen richting Rib-I![]()
Hij's mi m8 heuwr [afbeelding]
Beurs?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
donderdagmiddag ga ik naar se beurs..iemand hier toevallig ook die middag
Donderdagmiddag kan ik niet, jammer. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik wel zal gaanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
donderdagmiddag ga ik naar se beurs..iemand hier toevallig ook die middag
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, Rib-i... ben vergeten naar die DVD te vragen die Gawaine had afgegeven voor mij.![]()
En nu vergeet ik wat ik verder wilde zeggen.Parkinson. [/Pimber] [afbeelding]
Oh ja, moest nog de complimenten geven voor deze OP.![]()
Met de trein met vriendinnen ga ik daar uit! !!!!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe ga je naar Amsterdam en wanneer meer je ongeveer aan? Ik weet niet of ik ook nog tijd heb je terug te rollen in zee... maar zeg dannnn
]HOE LAAAAAAT ONGEVEER OP CS !!!~!!~ EINDNSNZSWEIquote:Op maandag 19 februari 2007 22:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met de trein met vriendinnen ga ik daar uit! !!!!!!!!![]()
Net overheen gelezenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ook nog tijd heb je terug te rollen in zee...
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe ga je naar Amsterdam en wanneer meer je ongeveer aan? Ik weet niet of ik ook nog tijd heb je terug te rollen in zee... maar zeg dannnn
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Beurs? [afbeelding]
Waar? [afbeelding]
[afbeelding]
jammer, alleen al bakkiequote:Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
Donderdagmiddag kan ik niet, jammer. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik wel zal gaan![]()
Wordt dus een hendigsjieke gangbang voor onze limquote:Op maandag 19 februari 2007 22:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met de trein met vriendinnen ga ik daar uit! !!!!!!!!![]()
Hobbel sjok sjok over de beurs... mijn advies: niet gaanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
Donderdagmiddag kan ik niet, jammer. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik wel zal gaan![]()
IK WEET NIET, KRIJG TOCH BLAUWE HAREN!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
]HOE LAAAAAAT ONGEVEER OP CS !!!~!!~ EINDNSNZSWEI [afbeelding]
okquote:Op maandag 19 februari 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
IK WEET NIET, KRIJG TOCH BLAUWE HAREN!
[afbeelding]
IK LAAT HET NOG WEL EVEN WETEN!
EERST MET ME VRIENDINNE BESPREKEN HOELAAT WE WILLEN ARRIVERENNNNNNNNN OP CS MEN JE WEETSCHK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!![]()
![]()
Bakkie is goed manquote:Op maandag 19 februari 2007 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
[..]
jammer, alleen al bakkiedoen is
op centraal punt
Neeman, alleen koffiequote:Op maandag 19 februari 2007 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een lichte snack in de vorm van BigMac en Hamburgertje erbij![]()
![]()
![]()
lekkere reetquote:Op maandag 19 februari 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
IK WEET NIET, KRIJG TOCH BLAUWE HAREN!
[afbeelding]
IK LAAT HET NOG WEL EVEN WETEN!
EERST MET ME VRIENDINNE BESPREKEN HOELAAT WE WILLEN ARRIVERENNNNNNNNN OP CS MEN JE WEETSCHK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!![]()
![]()
Haha jaaaaaa dat is vet tofquote:
Kenkerquote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef worldpimber het volgende:
Ok ok, wat zijn de planneh voor donderdag betreft beursgaytjes![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/10381/b8ee4efe/index.html
KANKERMONGOLEN!!!
je wordt softquote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef worldpimber het volgende:
![]()
OMGquote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef worldpimber het volgende:
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/10381/b8ee4efe/index.html
KANKERMONGOLEN!!!
Omdat het waarschijnlijk zou regenen donderdagquote:
Woootquote:Op maandag 19 februari 2007 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ik had het over die witte sokken
quote:
Goeie vloer, laminaat met grenen toplaagquote:Op maandag 19 februari 2007 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ik had het over die witte sokken
regenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef Rib-i het volgende:
Omdat het waarschijnlijk zou regenen donderdag
Dan zet ik mijn motor ook op die parkeerplaats, is gratis hè
quote:
Jij gaat ook donderdag?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef Rib-i het volgende:
Donderdag 14:00 ergens samenkomen voordat we naar de beurs rijden, of bij de beurs iets zoeken
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:59 schreef -XX- het volgende:
Alleen jammer van die man met dat bloed uit zijn voorhoofd op het eindeWoootTTtttTTttTTtt NoNhOohHHOhohoh!!!
SLAPEN!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
regen
[..]je komt steeds vaker naar Passéé meetings
![]()
De motor parkeren en een bakkie pakkenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij gaat ook donderdag? [afbeelding]
![]()
![]()
beter eerst samenkomen, bij G'dome weet ik nog wel een geschikte verzamelplaatsquote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef Rib-i het volgende:
Donderdag 14:00 ergens samenkomen voordat we naar de beurs rijden, of bij de beurs iets zoeken
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De motor parkeren en een bakkie pakken
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beter eerst samenkomen, bij G'dome weet ik nog wel een geschikte verzamelplaats
en nu echt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef hicham het volgende:
Duuuuuwddeee@ ~2:10
>> clickez ici
[/mosterdnademaaltijdmodeengaatdusookmaarpitten]
pe0bquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef _GdR_ het volgende:
mijn bromfiets staat niet meer in de OP![]()
Als voorzichtig M3 schroefdraad tappen een optie was geweest om e.a. vast te zetten, had je het vast al zelf bedacht.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Gawaine het volgende:
..
Als je er eenmaal bent is de verleiding vast groot om toch maar de beurs op te gaan.quote:
In 2005 bij Wheeliedayquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef hicham het volgende:
Boeiie, je komt toch nooit![]()
Iemand nog op zoek naar een broodrooster?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 06:56 schreef hicham het volgende:
Mooi... interessant... zeer boeiend... goed dat je dat vast doet voor de volgende eigenaar
DIe Tektek kan goed vallenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef hicham het volgende:
>> clickez ici
Goed manquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog maar even de koplamp losgemaakt om het lampje te installeren. Meer lui dan gemotiveerd.
Ik ben ook nog niet enthousiast over het koplampruitje, dus dat was mede de reden om e.a. te demonteren.![]()
En wat een verrassing bij het openen van de koplamp, de complete electronica is hier aan elkaar geknoopt.![]()
[afbeelding]
Ergens wist ik het wel, heb ooit al eerder bij brikken gelezen dat alles in de koplamp samenkwam.![]()
Maar hier zit een hoop van de betrouwbaarheid, dus losmaken maar die stekker verbindingen,
schoonmaken, en goed in contactvet zetten.![]()
As seen on the pic silliconspray is allready on the job.
![]()
Dan de lampjes checken.. en de koplamp zelf maar eens onder de loupe nemen.![]()
[afbeelding] . [afbeelding]
Het binnenste reflectortje is van een raar soort staal, en was wat dof. Dus is gepoetst.![]()
De complete binnenrand van de koplamp had wat roest, dus staat nu in de roestprimer.![]()
En het buitenrandje is in de chroompoets gezet. Morgen de stekkerverbinden controleren en alles terugmonteren.
Ik ben benieuwd.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef _GdR_ het volgende:
mijn bromfiets staat niet meer in de OP![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef hicham het volgende:
>> clickez ici
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 06:56 schreef hicham het volgende:
Mooi... interessant... zeer boeiend... goed dat je dat vast doet voor de volgende eigenaar
Dus het donor blok heb je alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wil ik net lekker ontbijten en fokken, moet Nicken en de buurjongetjes ineens even Youtuben.![]()
Gelukkig duurt de schoolvakantie maar een week.![]()
En ik wist dat de aandacht na 20 minuten wel weg zou zijn.![]()
[..]
![]()
Aangezien ik niet bij de computer kon heb ik wat nuttigs gedaan.
Maar geen pics van de zelf gemaakte pakking, en montage van de tankdop dan.
Nog geen zin om aan de koplamp verder te gaan, misschien strax of morgen.![]()
Vannacht nog wat geleerd......![]()
De eerste Speed Triple had hetzelfde blok en uitlaten, dat is nu handig bij de onderdelen voorziening.![]()
En ik vermoed dat de voorvork dus ook van de betere soort is....... misschien kom ik die eens tegen.![]()
[[url=http://magasi.net/images/Triumph-SpeedTriple-1994.jpg]afbeelding][/url]
De originele uitlaten zijn ook al een stuk leuker.![]()
Is mijn verjaardagscadeau al besproken? 3 in 1 sportuitlaat. Full system!![]()
quote:De vier machtige motordagen gaan bijna van start. Koop je toegangskaartje voor 22 februari met ¤ 2,50 korting via de online voorverkoop. En maak kans op een reis naar de WK SuperBike in Valencia. Een compleet arrangement inclusief vliegreis, hotelovernachtingen, VIP-kaarten én een ontmoeting met de coureurs van het raceteam van HANNspree Ten Kate Honda.
Openingstijden
De openingstijden van MOTORbeurs Utrecht 2007 zijn do. 22 en vrij. 23 februari van 10.00 tot 21.00 uur. Za. 24 en zo. 25 februari van 10.00 tot 18.00 uur
Zo fff een rijtest opsnorren van de Speed Triple, en wat zaken vergelijken.quote:
Blok en frame is gelijk.quote:[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 20-02-2007 12:21 ]
Ze lijken idd wel erg veel op elkaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien heeft iemand hier nog wat aan. [afbeelding]
[..]
[..]
Zo fff een rijtest opsnorren van de Speed Triple, en wat zaken vergelijken.![]()
![]()
Triumph hield in die dagen een modulaire opbouw aan om kosten te drukken.
Dus een Speed Triple, Trident, Daytona hadden 95% van de onderdelen gemeen.
Dat werden dan niet de lichtste motoren.............. maar......
Zo is bekend dat de hydraulische koppeling in alle modellen eigenlijk ontworpen is voor de Daytona 1200 cc.
Je kan hem dan ook downwards gebruiken. Dus oersolide.![]()
[..]
Blok en frame is gelijk.
Niet blok en uitlaten. Dat ziet iedereen.![]()
[[url=http://www.rhiwlas.demon.co.uk/images/Trident%202a(900).jpg]afbeelding][/url] [[url=http://www.triumphadonf.com/mod_anc/historique/speed3_1994.jpg]afbeelding][/url]
Maar nu eerst even Googlen verder.![]()
Het motorblok scoort hoog... alleen geen koppel bij lage toerentallen...quote:Matchup of the Heavyweight Contenders
It's a hot, sweaty night in Sepulveda. Lined up at the lights, four motorcycles. Racing for pink slips. The light flickers from red to green, hammers down, they're gone in a wisp of smoke and a black squeal of tires. Who wins?
For our Musclebike contest we picked Yamaha's V-Max, Triumph's Speed Triple, Honda's CB1000 and Ducati's M900 street rods.![]()
Goed dat ik dus dinsdag naar de testbank van Ruud Freriks ga. The master!quote:We had our doubts about including the Triumph in the test: After all, at only 885 cc, it gave away capacity to the multi cylinder competition and much weight to the twin cylinder rival (the Ducati). And at first the motor seemed low-powered: That was until we ran all the bikes away from the lights at once, and the Triumph took the lead. It's a great motor once you realize it has to be revved. There's not too much power down low in the rpm range, but get that three cylinder motor spinning and it pulls with alacrity. Carburetion glitches seem to hamper the Triumph in the midrange, and we're sure that a little tuning would help the gas consumption: the Triple was the thirstiest of the lot, even out-gulping the V-Max into the low thirties when both were ridden side by side.
quote:For a sporty motorcycle, the Triumph sure has a lousy suspension setup.Both ends of the bike are underdamped and undersprung.
The frame, (the same type used for all Triumph models), is a tubular steel spine type, and means the bike is high (too high for some short-legged riders
: ). Combine the height with the mushy, wallowy suspension and uncertain handling and you have a recipe for rider distrust.
These criticisms have been leveled at Triumph for several years now, and we're beginning to wonder why they don't fix up the suspension to suit the sporty image they've adopted.
True, very few Triumph owners will push their bikes to the limit ( idd, dat is geen nieuws
[/Pimber] ) , but the competition (even the big, wallowy Honda) is just so much better around the bends.
Heck, even the V-max wasn't that much worse.
![]()
Ik zat er dus niet eens zo heel ver naastquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:26 schreef Rib-i het volgende:
Vriendin had ineens de kriebels en moest een broodmachine hebben en gelijk brood maken
Vanaf nu is Rib-i weer bereikbaar
Telefonisch dan![]()
De geurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:26 schreef Rib-i het volgende:
Vriendin had ineens de kriebels en moest een broodmachine hebben en gelijk brood maken
Vanaf nu is Rib-i weer bereikbaar
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen jammer dat je die eerste misbaksels van haar enthousiast moet opeten. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik dus vergeten te vragen op de meet, hoezo invallende leraar Rib-I?![]()
En welke vakantie heeft Nick nuVoorjaarsvakantie ofzo?
Dan betekent het dat deze scholier dus ook vinnenkort weer een week vrij is
![]()
(lees: zonder slecht gevoel leuke dingen kan gaan doen
Keenker, lekekr om weer te motorrijden met deze temperaturen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |