maar zo lang er geen teksten als:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:25 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Klopt, gecheckt... volgende week![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef worldpimber het volgende:
En welke vakantie heeft Nick nuVoorjaarsvakantie ofzo?
![]()
quote:Keenker, lekekr om weer te motorrijden met deze temperaturen
Volgens mij ben je ook hard aan vakantie toe, je zit al twee dagen met een spastische F5 vinger.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:24 schreef koffiekoekje het volgende:ik iig volgende week
moet t weer wel een beetje veranderen
Wat typ je trouwens spastisch de laatste tijd
Aldus koffiekoekje... LoLlller!!!EinSsss:D:D:D:Ddddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
maar zo lang er geen teksten als:
Wel hoor!
Echt hoor!
NNnooooOOOoOoOO!!!!!11![]()
![]()
[evt tegenstreidige tekst smillie combo's]
Is je niveau nog ok
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:38 schreef Croutons het volgende:
Aldus koffiekoekje... LoLlller!!!EinSsss:D:D:D:Dddd
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij ben je ook hard aan vakantie toe...![]()
Ik druk nu al op F + 5 omdat de F5 niet meer werktquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is leuk aan het spelen.![]()
[afbeelding]
Ze zijn al net zo inventief als neanderthalers. Paar tegels bij elkaar gezet, emmertje water.![]()
Loop ik naar beneden, staat hij met een keukenrol in de hand, net te doen alsof hij verkouden is.
Ja ik ben gek.... het was echt niet om aan te steken buiten.![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Volgens mij ben je ook hard aan vakantie toe, je zit al twee dagen met een spastische F5 vinger.![]()
Dat werkt niet ha! [/]quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik druk nu al op F + 5 omdat de F5 niet meer werkt
Damn, ik zal het ff zijn moeder vertellen want jij grijpt ook totaal niet inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat werkt niet ha! [/]![]()
Nickje staat ineens onder de douche omdat hij naar rook stinkt.![]()
Zo even mijn belastingen afronden, heb eindelijk de laatste twee jaaropgaven binnen.![]()
nn. nn. n.... n.... nnnnnn..... nietquote:
Wat is er Nick? uhh.... Niiiixquote:Nickje staat ineens onder de douche omdat hij naar rook stinkt.![]()
A kijk, daar is dus het "bijzondere uitgave potje" van de MCquote:Zo even mijn belastingen afronden, heb eindelijk de laatste twee jaaropgaven binnen.![]()
Die zou zich inderdaad vijf slagen in de rondte schrikken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:08 schreef worldpimber het volgende:
Damn, ik zal het ff zijn moeder vertellen want jij grijpt ook totaal niet in![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat is er Nick? uhh.... Niiiix![]()
![]()
hoezo.... moet er iets zijn dan
![]()
![]()
Veel minder dan geraamd.quote:A kijk, daar is dus het "bijzondere uitgave potje" van de MC
En uitgegeven is het ook al.
Oh was jij dat gister op de voorpagina van de Spits?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:55 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
kzie net dat ik op de slapend op de foto sta @ een feestje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Aangezien ik niet bij de computer kon heb ik wat nuttigs gedaan.
Maar geen pics van de zelf gemaakte pakking, en montage van de tankdop dan.
Nog geen zin om aan de koplamp verder te gaan, misschien strax of morgen.![]()
Vet luxequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
maar zo lang er geen teksten als:
Wel hoor!
Echt hoor!
NNnooooOOOoOoOO!!!!!11![]()
![]()
[evt tegenstreidige tekst smillie combo's]
in zit. Is je niveau nog ok
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef hicham het volgende:![]()
Zet maar vast een paar posts in Outlook klaar, kun je die neerplempen vanaf 1 maart als je tijd tekort komt
Keep the soul alive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als voorzichtig M3 schroefdraad tappen een optie was geweest om e.a. vast te zetten, had je het vast al zelf bedacht.
........![]()
[..]
quote:
Feli, feli.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:42 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Ik ben vandaag officieel door mijn proeftijd heen !!![]()
Gelijk m'n nieuwe auto besteld ..
Waar heb jij nu een internetaansluiting?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedenavond, het weekend is weer voorbij, de dag is weer voorbij, dus is het weer tijd voor huiswerk.
Vannacht nog een leuke oefening dus dat wordt snel werken en dan nog even wat slaap pakken.
Welk jaar? Een melding is waardeloos zonder pics.quote:Die CB is wel aardig, een collega van me heeft vandaag een nieuwe CBR600F gekocht, ook nice.
Feliquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:42 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Ik ben vandaag officieel door mijn proeftijd heen !!![]()
Gelijk m'n nieuwe auto besteld ..
Als ik het goed heb een 2006-model, zoiets dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
Welk jaar? Een melding is waardeloos zonder pics.![]()
Ennnn collega.. rang, stand, registratienummer svp.![]()
Leuk ding maar voor dat geld is wel wat beters te koop in mijn ogenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Als ik het goed heb een 2006-model, zoiets dus.
[afbeelding]
Mooi, maar geen Suzuki.
Best lekker voor zo'n dikkerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Als ik het goed heb een 2006-model, zoiets dus.
[afbeelding]
Mooi, maar geen Suzuki.
Thanks ... En nee, jullie zijn niet nieuwsgierig genoeg ..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Feli
Jonguhhhhhh zeg nou gewoon welekuhhhhhh... tssssss
Whahahaaaaaaaaaaa!quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whahahaaaaaaaaaaa!![]()
Ik typte het, omdat ik dan wist dat je me zou quoten met dat!
Daar kick ik wel op![]()
![]()
![]()
gequote worden door een pliezie [afbeelding]
Het was me dan ook een hele eer om uwe stem te mogen observeren via een telefoon met een wilde ruis.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het was me dan ook een hele eer om uwe stem te mogen observeren via een telefoon met een wilde ruis.Wat helemaal niet erg was, want ik kon de klanken van uwe stem nog waarnemen. Welliswaar was de tekst was niet te verstaan. Maar dat geeft niet. Want jou naam is bazzie. En bazzie is beroemd.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer juist dom over te komen, zodat ik in het echt slimmer lijk men je weet...
DENKT UWE DAT IK SLIM OVER WIL KOMEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Achja, aan de telefoon klonk je heel beschaafd heurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
WhahahaIk probeer juist dom over te komen, zodat ik in het echt slimmer lijk men je weet...
DENKT UWE DAT IK SLIM OVER WIL KOMEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Dank u wel Mijnheer Bas.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, aan de telefoon klonk je heel beschaafd heur![]()
Nice dingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Fighter op basis van een VTR SP1![]()
![]()
Wat zit die koeling er lelijk op danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Fighter op basis van een VTR SP1![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |