Had je gehoord dat ik twee lammetjes heb?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ies nieuwe strategie, "de bal kaatsen"quote:Op maandag 19 februari 2007 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De SC is buitengewoon oninteressant geworden. Nu heeft het hetzelfde niveau als de rest van POL.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Had je gehoord dat ik twee lammetjes heb?![]()
lees de OP.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ies nieuwe strategie, "de bal kaatsen"
ook dát is uitzonderlijk, partners kom je meestal niet op je werk tegen (meen ik te weten).quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en dat is vreemd? Zal ik je het nog smeuiger vertellen, het zijn nog collega's van elkaar ook. Ze werken beiden bij justitie.In hetzelfde gebouw
![]()
Raad de quote.quote:En (>>>>), ga naar huis en laat je neuken! Daar ben je als (>>>>) voor bedoeld.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ook dát is uitzonderlijk, partners kom je meestal niet op je werk tegen (meen ik te weten).
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef Godslasteraar het volgende:
hoe zit het rouwens met de loyaliteit op een dergelijk gevoelige functie? ivm met broertjes enzo![]()
Ryan3.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Raad de quote.
Nee, althans geen vrijgezelle zusters meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je nog zussen Mutant. Dan kan ik mijn blijkbaar vooringenomen mening bijstellen.
Onzin.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voor al het politieke geleuter behalve over:
* Moslims
* standaard gezeik over links en rechts tegenstellingen en vooroordelen.
Ja!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
echt heel tof.
Zal ik s een mooie foto plaatsen van de kat?
Je moet natuurlijk wel een pit uitspugen. Of moet je ze kraken, als walnoten?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Onzin.
Ik vreet moslims bij mijn biertje. Beetje taai, met name die lange tenen.
Uh? Dat dacht ik toch niet? Meeste partners werden via het werk gevonden, meende ik?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ook dát is uitzonderlijk, partners kom je meestal niet op je werk tegen (meen ik te weten).
www.tinypic.comquote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is een handige host voor foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |