Nee, 16 weken... Maar wel flink overtijd gedragen naar alle waarschijnlijkheid (en ja volgens mijn eigen berekeningen is hij 3 weken verder).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:03 schreef snoopy het volgende:
Brent ook 19 weken soms?
Ronja kreeg er ook twee tegelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:49 schreef ik80 het volgende:
Lotte is volgens mij ook aan het springen, en ze heeft last van doorkomende tandjes. Ik zie meerdere witte plekjes in haar mond op haar onderkaakje. Er komen toch niet meerdere tandjes door?
We gaan vanavond naar een verjaardag, als dat maar goed gaat. En anders gaan we gewoon weer naar huis.
witte plekjes zijn vaak geen tanden, maar talgophopingen in de kaak ofzoiets.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:49 schreef ik80 het volgende:
Lotte is volgens mij ook aan het springen, en ze heeft last van doorkomende tandjes. Ik zie meerdere witte plekjes in haar mond op haar onderkaakje. Er komen toch niet meerdere tandjes door?
We gaan vanavond naar een verjaardag, als dat maar goed gaat. En anders gaan we gewoon weer naar huis.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef Tazz het volgende:
Ze is 8585 gram bij 73,6 cm.
Oh Cattiequote:Op zondag 25 februari 2007 17:43 schreef cattie het volgende:
Ik ben nu al 3 kwartier aan het proberen om Ive te laten slapen. Hij is echt moe, maar huilt alleen maar in zijn bedje. Niets helpt. Wiegen, liedje zingen, bij hem zitten, hem even vast houden... Nog even en ik ga zelf ook meehuilen...
Edit: de wet van fok!!Ik drukte op invoeren en het werd opeens stil in de kamer van Ive!!!
Godzijdank.
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net bespuugt!Door
Dean
. Het liep zo via mijn decolleté mijn navel in!
Wat een lekker ventje zeg!
En Thies is ook zo'n lekkertje! Heel mooi rond koppie met een paar prachtige ogen.
*zwijmel*
En als het talgophopingen zijn, is het dan gewoon? Of moet ik daar iets mee doen?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:17 schreef pinquit het volgende:
[..]
witte plekjes zijn vaak geen tanden, maar talgophopingen in de kaak ofzoiets.
bij max zien doorkomende tandjes eruit als een sneetje in zn tandvlees met een soort donkerdoorzichtig streepje erin. als het wit is moet je ze kunnen voelen![]()
Maar het kan wel dat er meerdere tandjes doorkomen hoor!!
Idd, schopje naar TRU, dit moet worden uitgezocht.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef lcicle het volgende:
[..]ze lijken écht op elkaar he!?
Merlijn was op 8 feb. 8430 gram en 72 cm
Eind van de middag weer raak, veel huilen en niet te troosten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef Tazz het volgende:
Weet iemand wat voor sprongetje je hebt met 9 maanden?
Ach, ik denk dat het meer komt door een griepje, wat tandjes, en vanmidag een slaapje verslaan... pffftt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |