Dit zijn bewezen verzonnen citaten. Toch jammer dat men elkaar maar blijft nablaten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:14 schreef more het volgende:
[..]
Marcel van Dam (PvdA):
Fortuyn is een Eichmann.
Fortuyn is een untermensch.
Bluesdude zei:quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit zijn bewezen verzonnen citaten. Toch jammer dat men elkaar maar blijft nablaten.
Dat zijn er maar twee! Dus de meeste zijn waar.quote:De meeste van die opmerkingen heeft van Dam helemaal niet gezegd.
Heb je linkjes naar sites, waar de waarheid ervan bewezen worden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef more het volgende:
Dat zijn er maar twee! Dus de meeste zijn waar.
De meesten zouden er wmb de helft + 1 moeten zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef more het volgende:
[..]
Bluesdude zei:
[..]
Als ik zeg dat er twee niet kloppen, wil niet zeggen dat de andere dus wel kloppen. Ik geloof dat sommie wel kloppen, maar van de meeste weet ik het fijne niet van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef more het volgende:
[..]
Oja.. dat herinner ik me ook nog... en van de NSB-tactiek, waar van Dam gelijk in had.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De meesten zouden er wmb de helft + 1 moeten zijn.
Overigens dat Fortuyn een (buitengewoon) minderwaardig mens is, heeft-ie wel gezegd. Die kan ik me nog herinneren uit debat in Lagerhuis.
Dat lijkt me ook gortig idd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oja.. dat herinner ik me ook nog... en van de NSB-tactiek, waar van Dam gelijk in had.
Maar een stel andere zogenaamde uitlatingen lijkt me verzonnen..:
Racist, anti-semiet, untermensch, eichman
En dat is toch erg heftig! Een oud minister (van een linkse partij notabene) die iemand een minderwaardig mens noemt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overigens dat Fortuyn een (buitengewoon) minderwaardig mens is, heeft-ie wel gezegd. Die kan ik me nog herinneren uit debat in Lagerhuis.
In een debat moet je dat niet doen nee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:36 schreef more het volgende:
[..]
En dat is toch erg heftig! Een oud minister (van een linkse partij notabene) die iemand een minderwaardig mens noemt.
Tuurlijk heb je gelijk, als je het zo stelt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:36 schreef more het volgende:
[..]
En dat is toch erg heftig! Een oud minister (van een linkse partij notabene) die iemand een minderwaardig mens noemt.
Kom op...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:19 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dit is tekenend voor Wilders-stemmers. Ze willen niet het beste voor ons land. Ze willen gewoon strijd/spanningen in NL.
Wie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:58 schreef JohnDope het volgende:
Wordt er nou nog wat gedaan aan die infiltranten van de PvdA?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef Puzzelaar het volgende:
Oh, JohnDope! Snel je bericht wijzigen he!
Dion Gaus?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:58 schreef JohnDope het volgende:
Wordt er nou nog wat gedaan aan die infiltranten van de PvdA?
Is Laetitia Griffith ook een "infiltrant" in de VVD?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
die 2 met de dubbele nationaliteit.
Heeft zij een dubbele nationaliteit dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:05 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Is Laetitia Griffith ook een "infiltrant" in de VVD?
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heeft zij een dubbele nationaliteit dan?
Ja dat is dus het punt!quote:
Maar aan ons koningshuis moet dus ook wat gedaan worden volgens jou?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja dat is dus het punt!
Ik begrijp dus uit jouw antwoord dat ze geen dubbele nationaliteit heeft?
Weet ik veel, maar reageer eens op de rest van de post.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja dat is dus het punt!
Ik begrijp dus uit jouw antwoord dat ze geen dubbele nationaliteit heeft?
een dubbele nationaliteit is de enige voorwaarde om niet volledig loyaan te zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heeft zij een dubbele nationaliteit dan?
We zijn allemaal tegen de drugs toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar reageer eens op de rest van de post.
"Een buitengewoon minderwaardig persoon" is toch redelijk te vertalen naar untermensch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit zijn bewezen verzonnen citaten. Toch jammer dat men elkaar maar blijft nablaten.
Ah dan waren volgens Fortuyn ook alle moslims untermenschen nietwaar? (Achterlijke cultuur enzo)quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
"Een buitengewoon minderwaardig persoon" is toch redelijk te vertalen naar untermensch?
Zo zou je het kunnen interpreteren, maar ik denk dat Fortuyn het meer over de cultuur dan over de mensen had, en wat dat betreft ben ik het nog steeds met hem eens. Ik ben verder ook niet een fan van Fortuyn, maar klachten over demonisering wegwuiven als slachofferrol vind ik een beetje hypocriet en kortzichtig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah dan waren volgens Fortuyn ook alle moslims untermenschen nietwaar? (Achterlijke cultuur enzo)
Dan moet je toch eens aan je Duits werken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Wilders ook extremistisch, minderwaardig vuil, maar dat maakt hem nog geen untermensch.
Rustig, rustig...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens aan je Duits werken.
Of je kan hier theedrinken of je kan op Wilders stemmen, maar een middenweg bestaat er niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Wilders ook extremistisch.
Nee, dat zou minderwertiger Mensch/Person zijn, maar waarom zou je het naar het Duits willen vertalen? We zijn toch Nederlandersquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
"Een buitengewoon minderwaardig persoon" is toch redelijk te vertalen naar untermensch?
Waarom zou men dat nou willen, inderdaad. Waarom zwaaide Thom de Graaff eigenlijk met Anne Franks dagboek?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, dat zou minderwertiger Mensch/Person zijn, maar waarom zou je het naar het Duits willen vertalen? We zijn toch Nederlanders
Vandaar dat de aanhang van de Pimmisten etc. Drastisch is gedaald sinds 2002?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Of je kan hier theedrinken of je kan op Wilders stemmen, maar een middenweg bestaat er niet.
Het is kiezen tussen 2 extremen. Alleen het theedrink-extreme begint de Burger aardig beu te worden....
Ja en de aanhang van Wilders en de SP zijn gestegen. En die 2 partijen zullen alleen maar groter worden en de zittende elite alleen maar kleiner.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaar dat de aanhang van de Pimmisten etc. Drastisch is gedaald sinds 2002?
WTF? Dit zegt mr Godwin himself...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
In een debat moet je dat niet doen nee.
Apartheid!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zolang ik dit soort berichten lees, beschouw ik moslims inderdaad als een achterlijk soort.
nou is theedrinken geen extremisme en Wilders wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Of je kan hier theedrinken of je kan op Wilders stemmen, maar een middenweg bestaat er niet.
Het is kiezen tussen 2 extremen. Alleen het theedrink-extreme begint de Burger aardig beu te worden....
Veel mensen drinken thee.. wat is daar nou zo extreem aan ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
"Moslimkinderen worden te vaak gedwongen zich aan te passen, aldus de raad in de Engelse krant Daily Mail."quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zolang ik dit soort berichten lees, beschouw ik moslims inderdaad als een achterlijk soort.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Moslimkinderen worden te vaak gedwongen zich aan te passen, aldus de raad in de Engelse krant Daily Mail."
Ja, gek he?
Wat is redelijk? Aparte douches? Aparte klassen? Want "niet"-moslims zijn untermenschen?quote:De moslimraad, die spreekt namens 400.000 leerlingen, zegt dat veel scholen niet openstaan voor 'redelijke verzoeken' van islamitische ouders.
Mag deze er ook bij?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mag deze er ook bij?
Nederland betaalt beveiligers Hirsi Ali in VS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |