Vandaag was het aan mijn kant weer behoorlijk rustig, het werd eens tijd om weer verandering in te brengen. Vanmiddag ben ik even een langere buis wezen ophalen, deze geinstaleert en hopaaaa
![]()
hij staat nu veel hoger
![]()
Voor de rest extra vast gemaakt, echter staat hij door een bekende reden scheef, dit wordt natuurlijk morgen ook helemaal opgelost! Hieronder 3 foto's
De windmeter vorige positie:
Zoals velen al zeiden: De windmeter hing te laag, en door een N NW wind zorgt dit voor meer wind.De windmeter positie op dit moment
Zoals jullie zien steekt die nu RUIM boven het dak, hierdoor zal ik nog beter windgegevens krijgen zonder effectDe windmeter van WS3610 / Nexus en de handwindmeter van Windmaster 2 (die inmiddels weer eraf is gehaald.
Door even met belichting te spelen kreeg ik toch wel een mooi maar dreigend plaatje eruit
zonder enige bewerking.Plannen voor morgenOok al regent het, het kan me niks schelen. De windmeter paal gaat er zowiezo er weer even uit. Er worden paar gaatjes geboord voor ijzeren draad, dit moet voor zorgen dat het buis niet te veel heen en weer gaat. Daarnaast zal ik tevens het probleem oplossen dat die zo scheef staat, morgen staat die wel mooi recht
![]()
natuurlijk volgen er weer foto's
![]()
Nou dat was weer een update van mijn kant. Trouwens, heerlijk genoten van deze droge dag, op 1 enkel licht buitje na.