Kijk maar op de buienradar. Zit niet zoveel neerslag namelijk..quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:40 schreef BettyR het volgende:
Gaat t vandaag ook nog weer regenen? Moet zodadelijk drie kwartier fietsen en heb weinig zin in een regenbui...
noordwesten bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef i2Them2 het volgende:
Komt nu toch wel flink wat neerslag aan vanuit het noordoosten.
Zei hij twee uur laterquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef i2Them2 het volgende:
Komt nu toch wel flink wat neerslag aan vanuit het noordoosten.
Moet ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef 61neorej het volgende:
Zaterdag weer veel regen waarschijnlijk
Idd. Noordwesten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
noordwesten bedoel je?
Wind is flink aangetrokken hier!
En hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:41 schreef aloa het volgende:
In de nacht van zaterdag op zondag een maansverduistering.
Zo te zien is het dan onbewolkt.
En anders kan men het hier volgen.
Vanaf December weerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Need say more?zucht, waar blijven de lijntjes die nou eens mooi onder nul blijven?
Ben benieuwd...quote:Modellenbeoordeling
[..]
Aandachtspunten
Een noordelijkere track dan in de 00-uitvoer zorgt ervoor dat het stormveld ook noordelijker komt en daarmee wordt ook de kans op zeer zware windstoten groter. Een zuidelijkere track zorgt ervoor dat het in het noordoosten misschien wel droog blijft, maar dat het venijnige windveld aan ons voorbij gaat. WIND: HiRLAM bruikbaar. Kans op 9 bft in district Vlissingen zaterdag rond 06 UTC en dan mogelijk ook zeer zware windstoten (TKE komt daar net boven 56kts uit). Verder kans op zware windstoten (tot ruim 45 kts nabij de zuidgrens en boven Zuid-Limburg). BEWOLKING/NEERSLAG: Vanavond van het zuidwesten uit toename bewolking en in de tweede helft van de avond gevolgd door regen. In de 2e helft van de nacht dan kansje op natte sneeuw in het noordoosten. Morgenmiddag trekt de occlusie en daarmee ook de neerslag naar Duitsland weg. Erachter nog enkele geisoleerde buitjes (zie ook progtemps). TEMPERATUUR: KTG en Hir DMO ontlopen elkaar weinig. Tx rond 9 (8-10C). Komende nacht laagste temperaturen al voor middernacht (2-6C), daarna oplopend. Morgenmiddag 8C.
zet die pannen dan ook vastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef Fredo24 het volgende:
Oei,dan zullen die losgeraakte dakpannen van de vorige storm er ook wel afwaaien.
Toen hadden we wel veel schade; 2 bomen omgewaaid en dakpannen van het dak.
Nee,ik had het over de schuur van de buren,die er niks aan mogen doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
zet die pannen dan ook vast
Geen idee waar je woont trouwens, maar voorlopig maakt alleen het (uiterste) zuiden kans op veel wind.
Vage regelgeving. Dan moet het maar uit elkaar waaienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:04 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Nee,ik had het over de schuur van de buren,die er niks aan mogen doen.
Omdat het een monument is,mogen ze er niet op klimmen,en dat is ook onmogelijk,
omdat het een vrij hoge schuur is.
Mijn woonplaats is Tholen,Zeeland.
Vlakbij Bergen op Zoom.![]()
zie alleen wit plaatjequote:Op zondag 4 maart 2007 16:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Test op nieuwe server
[afbeelding]
Test gelukt
En dat zijn nou eens mooie plaatjes.quote:
Ik krijg morgen waarschijnlijk me D50 binnen. Nu alleen nog flinke supercell'squote:
Het kloptquote:Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef i2Them2 het volgende:
Morgen rond het middag uur kans op wat (onweers)buien. Kijken of het nog wat oplevert.
Bedanktquote:Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
@Jodelaar: Vanavond blijft het nog droog, vanacht toenemende bewolking en morgen flink wat regen en wind.
Iddquote:Op maandag 5 maart 2007 17:56 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
BedanktWel tegenwind, mja beter dan regen
Fijn nieuws enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:55 schreef indahnesia.com het volgende:
de zon is alweer verdwenen, maar niet getreurd, ik kan nu tenminste mijn flessen water wisselen en zo.Anders is het toch veel te heet.
gedaanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:06 schreef Drugshond het volgende:
Oi, we kunnen weer.
[Voorspellingstopic - Gefeliciteerd Drugshond] Wie is hier de weerkundige ? (Bilt 11 mrt)
ach ja.. hier regent het straks ook vast wel weerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 05:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Fijn nieuws enzoik wil ook zon en warmte!!
Leuke die hoosbuien en wind hier![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]ik wist niet dat ik deze nog had
Ze heeft een flinke hersenschudding, heb dit ook al in GC SC staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Nolius het volgende:
Is alles goed met je zus, Speedy?
Zekerquote:
je bedoelt -1 op 22 maart?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Wordt het dan toch nog een beetje winter? Wie weet
Als je naar de luchtdruk kijkt later in de grafiek, dan geloof ik er niet in.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Wordt het dan toch nog een beetje winter? Wie weet
1.1 over heel de dag? Hier toch wel 12 mm ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier wel even droog geweest. Nu weer volop regen. 1.1mm
6.2mm Tot 22:00 nu weer 1.1 bij gekomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
1.1 over heel de dag? Hier toch wel 12 mm ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |