Oh, dat komt omdat de pagina geen focus heeft dan, dan moet je eerst op de pagina klikken.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Hidiho
Als ik F5 heb gedaan doen de toetsen het wel, maar als ikhier iets gepost heb, werkt het niet meer
(ik kan wel met de muis het control panel bedienen)
Ik heb 11quote:Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook nog, zonder foutmelding. Op de pc dan... laptop werkt erg goed maar daar heb ik nu wmp 11 op staan, misschien dat het helpt?
Op de pc mag ik niet 11 instaleren , die is van mijn man
I' m a Barbie girl !quote:
nee, nee, dat is het niet. Dat wist ik wel... Ik ben al héél lang een trouwe fanquote:Op maandag 19 februari 2007 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dat komt omdat de pagina geen focus heeft dan, dan moet je eerst op de pagina klikken.
Goh, ik begin wel trek te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gut, had ik gegrilde hertenbiefstuk, met asperges in saus met ei en een heerlijke bavarois als toetje...
Maar ik zit helemaal niet op je pagina![]()
Heb je het filmpje nog gezien ( Download: Brian bij dronken Amanda in bed )?quote:
Yep, saved by Zdngmw.Dat ik dat ooit nog zou zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het filmpje nog gezien ( Download: Brian bij dronken Amanda in bed )?
Hadden we gelijk of niet?
![]()
Hier het antwoordquote:Op maandag 19 februari 2007 19:18 schreef Charmian het volgende:
Wat heeft dat kind op d'r ogen gesmeerd?
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef Soury het volgende:
Jemig wat heeft Syl bij Amanda gedaan? Oh ja tis carnaval. Alleen de rooie dopneus moet er nog op en KLAAR..![]()
ohh ja wel degelijk wilde hij in bed met haar duiken maar natashia kwam net op tijd binnen anders..........quote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het filmpje nog gezien ( Download: Brian bij dronken Amanda in bed )?
Hadden we gelijk of niet?
![]()
Allemaal in het voordeel van Braaaaaajen. Kan hij ongestoord zijn gang gaan met Snollie, zonder interrupties.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
ehm ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het met de ruzie van Brainles en Zdngmw afgelopen. Ik moet ook zeggen dat ik brainles zichzelf steeds meer zie indekken ivm het eruit stemmen van Zdngmw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |