Hoezo? Zijn er afstootverschijnselen ?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is Ronald McDonald gebleven?
Dat 1234 wijzigt als je op mijn pagina de toets 1-5 gebruikt en met toets e, kun je deze automatisch volgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef Prospera het volgende:
Wat is dat nou dat 1, 2,3, 4 in je Avatar
Moet ik ff koken vanavond, anders eet je toch niks![]()
o, ja, die doen het bij mij nog steeds nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat 1234 wijzigt als je op mijn pagina de toets 1-5 gebruikt en met toets e, kun je deze automatisch volgen.
(me eten staat op)
Ze raakt straks nog opgewonden van al die ballen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is Ronald McDonald gebleven?
oh kzie dr al...
Bij mij ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
o, ja, die doen het bij mij nog steeds niet
Nee hoor, ik kreeg er alleen trek van...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn er afstootverschijnselen ?![]()
Krijg je een foutmelding links onder in IE ?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
o, ja, die doen het bij mij nog steeds niet
nee, een paar dagen geleden wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding links onder in IE ?
(even 2x klikken op het gele icoontje en foutmelding doorgeven als je wilt)
Ik ook nog, zonder foutmelding. Op de pc dan... laptop werkt erg goed maar daar heb ik nu wmp 11 op staan, misschien dat het helpt?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding links onder in IE ?
Zaterdagquote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef Soury het volgende:
Wannee mag Huub weer een borrel ? Vrijdag of Zaterdag ?![]()
Gut, had ik gegrilde hertenbiefstuk, met asperges in saus met ei en een heerlijke bavarois als toetje...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat 1234 wijzigt als je op mijn pagina de toets 1-5 gebruikt en met toets e, kun je deze automatisch volgen.
(me eten staat op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |