quote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef happyme28 het volgende:
Huh?? Natasia en Brian ruzie? Lijkt opgezet, maar Brian en Natasia hadden het over Bart. Natasia zei iets over dat Bart verdrietig was en dat zij dat niet begreep. Maar zei bedoelde dat ze het niet begreep omdat het toch niet waar was. Brian begreep dat Natasia het raar vond dat het hem zo deed. Bekvechten over hoe en wat en Brian tegen Natasia: 'doe ff normaal, niet zo onbeschoft, doe volwassen en nog wat van dat soort uitspraken. Natasia pissed en gaat uiteindelijk boos de kamer uit ....
What you see, is what you get!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:52 schreef dronkeykong het volgende:
Tjezus die Amanda ziet er net uit als een afgelebberde snol
Niet in mij...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef Black_king het volgende:
Het voorlezen haalt het beste in Natasia naar boven....
MAX zit aan zijnTAXquote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, zit ik middenin het verhaal over meester Max, streamwissel![]()
Was ook benieuwd hoe het nu af zou lopen met de kriebelbeestjes.....quote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, zit ik middenin het verhaal over meester Max, streamwissel![]()
Iedereen die Brian boos weet te krijgen krijgt mijn sympathie (even)quote:
Zei ze dat echt?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:52 schreef Gigageil het volgende:
Het is weer niveautje debilo-school wat Natasia allemaal uitkraamt......Mijn kinderen zouden niet mogen kijken naar die lelijke mevrouw......![]()
Getver gaat ze eerlijk vertellen wat er huist in sommige harige gedeeltes van haar medebewoners ?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Was ook benieuwd hoe het nu af zou lopen met de kriebelbeestjes.....![]()
1 primair en de ander is backup(standby). en dat voor 2 camera'squote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
Waarom zijn de streams altijd 2 om 2 eigenlijk...
Hoezo? Zijn er afstootverschijnselen ?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is Ronald McDonald gebleven?
Dat 1234 wijzigt als je op mijn pagina de toets 1-5 gebruikt en met toets e, kun je deze automatisch volgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef Prospera het volgende:
Wat is dat nou dat 1, 2,3, 4 in je Avatar
Moet ik ff koken vanavond, anders eet je toch niks![]()
o, ja, die doen het bij mij nog steeds nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat 1234 wijzigt als je op mijn pagina de toets 1-5 gebruikt en met toets e, kun je deze automatisch volgen.
(me eten staat op)
Ze raakt straks nog opgewonden van al die ballen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is Ronald McDonald gebleven?
oh kzie dr al...
Bij mij ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
o, ja, die doen het bij mij nog steeds niet
Nee hoor, ik kreeg er alleen trek van...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn er afstootverschijnselen ?![]()
Krijg je een foutmelding links onder in IE ?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
o, ja, die doen het bij mij nog steeds niet
nee, een paar dagen geleden wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding links onder in IE ?
(even 2x klikken op het gele icoontje en foutmelding doorgeven als je wilt)
Ik ook nog, zonder foutmelding. Op de pc dan... laptop werkt erg goed maar daar heb ik nu wmp 11 op staan, misschien dat het helpt?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding links onder in IE ?
Zaterdagquote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef Soury het volgende:
Wannee mag Huub weer een borrel ? Vrijdag of Zaterdag ?![]()
Gut, had ik gegrilde hertenbiefstuk, met asperges in saus met ei en een heerlijke bavarois als toetje...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat 1234 wijzigt als je op mijn pagina de toets 1-5 gebruikt en met toets e, kun je deze automatisch volgen.
(me eten staat op)
Oh, dat komt omdat de pagina geen focus heeft dan, dan moet je eerst op de pagina klikken.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Hidiho
Als ik F5 heb gedaan doen de toetsen het wel, maar als ikhier iets gepost heb, werkt het niet meer
(ik kan wel met de muis het control panel bedienen)
Ik heb 11quote:Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook nog, zonder foutmelding. Op de pc dan... laptop werkt erg goed maar daar heb ik nu wmp 11 op staan, misschien dat het helpt?
Op de pc mag ik niet 11 instaleren , die is van mijn man
I' m a Barbie girl !quote:
nee, nee, dat is het niet. Dat wist ik wel... Ik ben al héél lang een trouwe fanquote:Op maandag 19 februari 2007 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dat komt omdat de pagina geen focus heeft dan, dan moet je eerst op de pagina klikken.
Goh, ik begin wel trek te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gut, had ik gegrilde hertenbiefstuk, met asperges in saus met ei en een heerlijke bavarois als toetje...
Maar ik zit helemaal niet op je pagina![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |