quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
YoJe bent wel aan vakantie toe na vandaag...
Nee, hij wil eerst met haar praten. Misschien doet hij dat nu ook bij de buren.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef obezzi het volgende:
[..]
heeft bart het nu uitgemaakt met lesley?
Nee, ga blijvend de boel bedekken en wegsussen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja precies. Mensen die ruzies en vechtpartijen proberen te voorkomen zouden ze moeten opsluiten.![]()
Lul niet zo dom/![]()
tuurlijk niet. In de buurt van de jongens wordt bedoeld dat ze (vaak) met zijn beste vrienden gaat stappen. Het lijkt allemaal niet waar te zijn zo zegt zijn vriend in een brief dat hij zich niet moet laten opfokken. Verder nog niks gebeurd, alleen is hij al zeker een uur achter volgens mijquote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef obezzi het volgende:
[..]
heeft bart het nu uitgemaakt met lesley?
Ja, dat was ook haar verweer maar dan nóg. Iemand die eerst 80% van de tijd schreeuwt en dat dan halveert begrijpt waarschijnlijk niet dat die 40% not steeds too much is.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch schreeuwt Natasia véél en véél minder, de laatste tijd.
Ze is moe. Af en toe vlamt ze nog even maar ze wordt er echt moe van. Heeft ze meerdere malen gezegd. Ik kan het me nog voorstellen ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch schreeuwt Natasia véél en véél minder, de laatste tijd.
Precies het is helemaal niet waar. Wat Bart al dacht.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
tuurlijk niet. In de buurt van de jongens wordt bedoeld dat ze (vaak) met zijn beste vrienden gaat stappen. Het lijkt allemaal niet waar te zijn zo zegt zijn vriend in een brief dat hij zich niet moet laten opfokken. Verder nog niks gebeurd, alleen is hij al zeker een uur achter volgens mij
Mijn idee.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Sporti het volgende:
MG wat zijn die filmpjes genant, vreselijke troep alcohol als je er niet mee om kan gaan
is niet zeker he (denk het wel) ik zou hem wel eens naar Lesley willen horen bellen. Maar volgens mij gaat het allemaal via achter.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies het is helemaal niet waar. Wat Bart al dacht.
Je ziet , we leven met je mee en zijn je eeuwig dankbaarquote:
Er wordt daar ook echt gezopen alsof het limonade is.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Sporti het volgende:
MG wat zijn die filmpjes genant, vreselijke troep alcohol als je er niet mee om kan gaan
Woon je in de buurt?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Er wordt daar ook echt gezopen alsof het limonade is.
Dadelijk kunnen ze allemaal naar de AA.
Wel een leuke verhaallijn overigens. Afkicken en samen in huis gooien. Ik kies daarvoor Drenthe uit, midden op de hei. Gezellig samen afkicken.
Precies bovendien heeft ze er de energie niet meer voor, maaanden bezig zijn met alleen maar negatieve vibs dat ga je op den duur wel merken hoor, bovendien krijgt ze nauwlijks echt positieve feedback, denk dat ze haar alleen achter af en toe een paar vette veren in haar kont steken in de vorm van behang en verf en ipods voor de kids, wat mij betreft kan ze niet snel genoeg ten val komenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat was ook haar verweer maar dan nóg. Iemand die eerst 80% van de tijd schreeuwt en dat dan halveert begrijpt waarschijnlijk niet dat die 40% not steeds too much is.
Bedankt HiDiHo, ik vind hetquote:Op maandag 19 februari 2007 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Download: Brian bij dronken Amanda in bed
Laten we hem eerst wat eten voor de volgende rondequote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet , we leven met je mee en zijn je eeuwig dankbaar![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef Soury het volgende:
Jemig wat heeft Syl bij Amanda gedaan? Oh ja tis carnaval. Alleen de rooie dopneus moet er nog op en KLAAR..![]()
Wordt ze er dan eindelijk maar toch uitgestemd?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
Brian vindt dat Natas onbeschoft doet......
Volgens mij heeft er iemand met Brian gepraat.
Onbeschoft kreng noemt hij haar !!!!!! Gaat ze niet leuk vinden......
Waarom?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
Brain noemt Natasia een kreng.
Rustig maar rustig maar, gaat wel komen..... Die psycho is om de minuut para....quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
Brian heeft gevoelige teentjes...
HUUB, NU !!!
Ze heet Natasiaquote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bri en de aap hebben ruzie waghahahaa
Omdat ze het maar belachelijk vond dat Bart zo'n verdriet heeft...quote:
Toen Natasia de kaart kreeg dat Wilgo vreemd ging, was ze inderdaad niet verdrietig, net zoals ze nu zegt.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:47 schreef Lieve het volgende:
Natasia heeft er niet zo bijgezeten toen met Wilgo? Zij had het erger hoor!
TWAALF UUR VOOR BART!!!!!
GEEF BART TWAALF UUR!
Ik zie haar nog zo wapperen toen zij zo'n soort brief kreeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Omdat ze het maar belachelijk vond dat Bart zo'n verdriet heeft...
Pas maar op mij heeft het een ban van 48u opgeleverdquote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bri en de aap hebben ruzie waghahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |