quote:Op maandag 19 februari 2007 18:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op zeg, er zijn er een aantal bij die het alleen maar stimuleren als de ramen van het huis waar de kinderen van natasia wonen worden bekogeld met stenen, die kinderen kunnen er toch niets aan doen?
dan ben je echt volgens mij doorgeschoten en ben je zo gek als natasia, ze is gestoord, klopt, maar moet je je dan ook zo gedragen?
Hij kreeg een brief van zijn beste vriend die zei dat het bullshit was en hij zich niet moest laten gek maken (meer in update topic)quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef SIRA het volgende:
iemand nog wat gehoord over Bart en Lesley ?
Hoezo? Dat heb ik gemist...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef Prospera het volgende:
Lief, Huub&Eric zijn echt partners in crime.
Sorry, had ik nog niet gelezen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij kreeg een brief van zijn beste vriend die zei dat het bullshit was en hij zich niet moest laten gek maken (meer in update topic)
Hij is al tijden uit beeld, zit Lesley toevallig ook 'achter'
Ze waren aan het dollen in de keuken, die hebben elkaar echt gevondenquote:
Zou wel zo netjes zijn van de redactie als ze Bart even met Lesley buiten de camera's laten praten. Zij hebben nl. die nepbrief doorgespeeld en Blatasja heeft die gelegenheid ook gehad toen met Wilgo.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij kreeg een brief van zijn beste vriend die zei dat het bullshit was en hij zich niet moest laten gek maken (meer in update topic)
Hij is al tijden uit beeld, zit Lesley toevallig ook 'achter'
Welke van de honderden ?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:20 schreef FSR het volgende:
Het filmpje van Amanda is van Youtube af, heeft iemand nog een link ??
het gaat ff om het moment dat ze uit bad stapt...quote:
Ik wou het net vragenquote:
In bad?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:20 schreef FSR het volgende:
Het filmpje van Amanda is van Youtube af, heeft iemand nog een link ??
Wat interessanter is, het moment waarop Brian op haar gaat liggen toen ze laveloos was en het moment waarop Nathasia haar voor de 2de keer in bed legt en haar bij intieme delen vasthoudt.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:22 schreef FSR het volgende:
[..]
het gaat ff om het moment dat ze uit bad stapt...
andere zijn ook goed..
weet je nog in wlke.. (of) ttquote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef Brici het volgende:
[..]
In bad?
Ik heb een paar cossen terug verschillende links gegeven
Uit bad stapt Oh? uh sorry ... er staat er wel een op de tien site van de bad scene van gisteravond..Of je die bedoeld weet ik niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:22 schreef FSR het volgende:
[..]
het gaat ff om het moment dat ze uit bad stapt...
andere zijn ook goed..
Ja Prospera.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat interessanter is, het moment waarop Brian op haar gaat liggen toen ze laveloos was en het moment waarop Nathasia haar voor de 2de keer in bed legt en haar bij intieme delen vasthoudt.
Nog 4 min uploadquote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja Prospera.
HiDiHo, is dat nog gelukt?
Ja die heb ik eigenlijk ook nergens gevondenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat interessanter is, het moment waarop Brian op haar gaat liggen toen ze laveloos was en het moment waarop Nathasia haar voor de 2de keer in bed legt en haar bij intieme delen vasthoudt.
http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44quote:Op maandag 19 februari 2007 18:25 schreef FSR het volgende:
[..]
weet je nog in wlke.. (of) tt
Ik heb er 3 of 4 terug gelezen, maar kon / kan het niet vinden![]()
Ik denk dat HiDiHo dat intieme gedeelte van Natasia nog niet gezien heeft.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja Prospera.
HiDiHo, is dat nog gelukt?
Ik plaats alle filmpjes in [DGK] Updates #2quote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja die heb ik eigenlijk ook nergens gevonden
Hebben wij geen filmpjestopic in DGK eigenlijk?
Dan klopt het weer met haar sigroerfiequote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef mootie het volgende:
Is ook zooooo gek die wenkbrauwtattoos van Amanda, ze lopen helemaal niet met dr botstructuur mee. Nu is het net of ze 2 setjes wenkbrauwen heeft.
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
Palma slaat inderdaad elk gesprek dood
Ja precies. Mensen die ruzies en vechtpartijen proberen te voorkomen zouden ze moeten opsluiten.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:24 schreef Lieve het volgende:
Ik vind dat Palma eens moet ophouden om in iedere ruzie tussen Huub en Brianbrains te sussen.
Ik heb TOTAALgeen respect voor mensen die het over de jus 'd orange of de filet american gaan hebben als er een ruzie op niveau brains bezig is.
Die menen te moeten sussen en zeggen dat iemand zich kalm moet houden. WAT EEN FLAUWEKUL MENS!
Laat ze haar ^^&&* houden als mensen iets aan het uit...praten of vechten of ruzieen zijn.
Ik haat het soort nepmoederkloeken die overal een dekentje van onschuldigheid en een sausje van normaliteit aan brengen. Doe normaal en hou je domme getetter als bewoners flippen.
Volgens mij worden die verzameld in het update topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja die heb ik eigenlijk ook nergens gevonden
Hebben wij geen filmpjestopic in DGK eigenlijk?
Nee idd, het zal wel heel kort zijn, want ik kan het niet terug zien/vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk dat HiDiHo dat intieme gedeelte van Natasia nog niet gezien heeft.
Dat is ook zo. Die kreeg gewoon een uur offline de tijd. Dan zou het wel zo netjes zijn dat hij dat ook krijgt.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zou wel zo netjes zijn van de redactie als ze Bart even met Lesley buiten de camera's laten praten. Zij hebben nl. die nepbrief doorgespeeld en Blatasja heeft die gelegenheid ook gehad toen met Wilgo.
De 1e doet het maar een paar seconden..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:27 schreef Brici het volgende:
[..]
http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44
hier issie
Nog 1
http://s175.photobucket.com/albums/w141/FaithlessM/De%20Gouden%20Kooi/?action=view¤t=amandadronken.flv
Ik hoop het iet, maar aan de andere kant kun je het wel verwachten als je aan zo een programma mee doet natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ze kunnen inderdaad beter natasia bekogelen met stenen
![]()
Maar denk je nu echt dat er mensen van fok! zijn die het huis van natasia gaan bekogelen?![]()
Jeetje die heb ik nog geeneens ontdektquote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik plaats alle filmpjes in [DGK] Updates #2
Nadat Amanda in bed ligt, moet ze binnen een kwartier plassen, daarbij gaat ze onderuit erna, trekt zich aan een kastla omhoog en Nathasia sleurt haar het bed in waarbij ze, nadat Amanda in bed ligt, haar borsten en haar anus betast.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee idd, het zal wel heel kort zijn, want ik kan het niet terug zien.
Je zult altijd uitzonderingen hebben inderdaad en dat is jammer, maar niet zoals jij schreef veel fokkers.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op zeg, er zijn er een aantal bij die het alleen maar stimuleren als de ramen van het huis waar de kinderen van natasia wonen worden bekogeld met stenen, die kinderen kunnen er toch niets aan doen?
dan ben je echt volgens mij doorgeschoten en ben je zo gek als natasia, ze is gestoord, klopt, maar moet je je dan ook zo gedragen?
Wilgo heeft ook een paar keer gezegd dat ze moet ophouden met schreeuwen, maar dan vraagt Natasja waarom. Wilgo zegt dan dat ze er gewoon mee op moet houden maar dat antwoord stelt haar niet tevreden. Tot slot zegt Wilgo dan: doe gewoon wat ik zeg en stop met schreeuwen, waarop zij het bijna uitschreeuwt: doe gewoon wat ik zeg?????????????quote:Op maandag 19 februari 2007 18:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik hoop het iet, maar aan de andere kant kun je het wel verwachten als je aan zo een programma mee doet natuurlijk.
Sterker nog, Wilgo heeft al een aantal keer Natasia op de feiten gewezen, en madam weet steeds weer het ultimatum in de wind te slaan en Wilgo en de kinderen met kado's en vakanties te sussen...
MEt de wetendheid dat haar gezin op de tocht staat, rent ze lettelijk minuten later lachend door het huis als een klein kind in een snoepwinkel...
Waarmee ze eigenlijk alleen maar olie op het vuur gooid natuurlijk...
Maar weet zij veel?
IEmand die haar eigen pastische chirurgie belangrijker vindt dan haar gezin geeft uiteindelijk zelf al toe dat ze verrot is van binnen...
Yoquote:Op maandag 19 februari 2007 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Download: Brian bij dronken Amanda in bed
Serge, een maat van hem, zou 3 weken geleden iets hebben gedaan met Lesley. Vanmiddag is er wel een brief bezorgd, ook door een goede vriend, die zei dat het waarschijnlijk niet waar is. Dat ze altijd met de jongens in de buurt is ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:30 schreef obezzi het volgende:
heeft bart al iets gezegt over gisteravond?
Hij heeft een brief van een maat ontvangen. Is gewoon een broodje aap geweest.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:30 schreef obezzi het volgende:
heeft bart al iets gezegt over gisteravond?
Toch schreeuwt Natasia véél en véél minder, de laatste tijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wilgo heeft ook een paar keer gezegd dat ze moet ophouden met schreeuwen, maar dan vraagt Natasja waarom. Wilgo zegt dan dat ze er gewoon mee op moet houden maar dat antwoord stelt haar niet tevreden. Tot slot zegt Wilgo dan: doe gewoon wat ik zeg en stop met schreeuwen, waarop zij het bijna uitschreeuwt: doe gewoon wat ik zeg?????????????
Ze heeft gewoon niet door hoe ze zich de woede van sommige mensen op de hals haalt met haar gedrag. En als Wilgo dat subtiel duidelijk probeert te maken walst ze gewoon over hem heen.
heeft bart het nu uitgemaakt met lesley?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Serge, een maat van hem, zou 3 weken geleden iets hebben gedaan met Lesley. Vanmiddag is er wel een brief bezorgd, ook door een goede vriend, die zei dat het waarschijnlijk niet waar is. Dat ze altijd met de jongens in de buurt is ofzo.
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
YoJe bent wel aan vakantie toe na vandaag...
Nee, hij wil eerst met haar praten. Misschien doet hij dat nu ook bij de buren.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef obezzi het volgende:
[..]
heeft bart het nu uitgemaakt met lesley?
Nee, ga blijvend de boel bedekken en wegsussen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja precies. Mensen die ruzies en vechtpartijen proberen te voorkomen zouden ze moeten opsluiten.![]()
Lul niet zo dom/![]()
tuurlijk niet. In de buurt van de jongens wordt bedoeld dat ze (vaak) met zijn beste vrienden gaat stappen. Het lijkt allemaal niet waar te zijn zo zegt zijn vriend in een brief dat hij zich niet moet laten opfokken. Verder nog niks gebeurd, alleen is hij al zeker een uur achter volgens mijquote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef obezzi het volgende:
[..]
heeft bart het nu uitgemaakt met lesley?
Ja, dat was ook haar verweer maar dan nóg. Iemand die eerst 80% van de tijd schreeuwt en dat dan halveert begrijpt waarschijnlijk niet dat die 40% not steeds too much is.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch schreeuwt Natasia véél en véél minder, de laatste tijd.
Ze is moe. Af en toe vlamt ze nog even maar ze wordt er echt moe van. Heeft ze meerdere malen gezegd. Ik kan het me nog voorstellen ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch schreeuwt Natasia véél en véél minder, de laatste tijd.
Precies het is helemaal niet waar. Wat Bart al dacht.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
tuurlijk niet. In de buurt van de jongens wordt bedoeld dat ze (vaak) met zijn beste vrienden gaat stappen. Het lijkt allemaal niet waar te zijn zo zegt zijn vriend in een brief dat hij zich niet moet laten opfokken. Verder nog niks gebeurd, alleen is hij al zeker een uur achter volgens mij
Mijn idee.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Sporti het volgende:
MG wat zijn die filmpjes genant, vreselijke troep alcohol als je er niet mee om kan gaan
is niet zeker he (denk het wel) ik zou hem wel eens naar Lesley willen horen bellen. Maar volgens mij gaat het allemaal via achter.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies het is helemaal niet waar. Wat Bart al dacht.
Je ziet , we leven met je mee en zijn je eeuwig dankbaarquote:
Er wordt daar ook echt gezopen alsof het limonade is.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Sporti het volgende:
MG wat zijn die filmpjes genant, vreselijke troep alcohol als je er niet mee om kan gaan
Woon je in de buurt?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Er wordt daar ook echt gezopen alsof het limonade is.
Dadelijk kunnen ze allemaal naar de AA.
Wel een leuke verhaallijn overigens. Afkicken en samen in huis gooien. Ik kies daarvoor Drenthe uit, midden op de hei. Gezellig samen afkicken.
Precies bovendien heeft ze er de energie niet meer voor, maaanden bezig zijn met alleen maar negatieve vibs dat ga je op den duur wel merken hoor, bovendien krijgt ze nauwlijks echt positieve feedback, denk dat ze haar alleen achter af en toe een paar vette veren in haar kont steken in de vorm van behang en verf en ipods voor de kids, wat mij betreft kan ze niet snel genoeg ten val komenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat was ook haar verweer maar dan nóg. Iemand die eerst 80% van de tijd schreeuwt en dat dan halveert begrijpt waarschijnlijk niet dat die 40% not steeds too much is.
Bedankt HiDiHo, ik vind hetquote:Op maandag 19 februari 2007 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Download: Brian bij dronken Amanda in bed
Laten we hem eerst wat eten voor de volgende rondequote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet , we leven met je mee en zijn je eeuwig dankbaar![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef Soury het volgende:
Jemig wat heeft Syl bij Amanda gedaan? Oh ja tis carnaval. Alleen de rooie dopneus moet er nog op en KLAAR..![]()
Wordt ze er dan eindelijk maar toch uitgestemd?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
Brian vindt dat Natas onbeschoft doet......
Volgens mij heeft er iemand met Brian gepraat.
Onbeschoft kreng noemt hij haar !!!!!! Gaat ze niet leuk vinden......
Waarom?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
Brain noemt Natasia een kreng.
Rustig maar rustig maar, gaat wel komen..... Die psycho is om de minuut para....quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
Brian heeft gevoelige teentjes...
HUUB, NU !!!
Ze heet Natasiaquote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bri en de aap hebben ruzie waghahahaa
Omdat ze het maar belachelijk vond dat Bart zo'n verdriet heeft...quote:
Toen Natasia de kaart kreeg dat Wilgo vreemd ging, was ze inderdaad niet verdrietig, net zoals ze nu zegt.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:47 schreef Lieve het volgende:
Natasia heeft er niet zo bijgezeten toen met Wilgo? Zij had het erger hoor!
TWAALF UUR VOOR BART!!!!!
GEEF BART TWAALF UUR!
Ik zie haar nog zo wapperen toen zij zo'n soort brief kreeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Omdat ze het maar belachelijk vond dat Bart zo'n verdriet heeft...
Pas maar op mij heeft het een ban van 48u opgeleverdquote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bri en de aap hebben ruzie waghahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |