quote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef happyme28 het volgende:
Huh?? Natasia en Brian ruzie? Lijkt opgezet, maar Brian en Natasia hadden het over Bart. Natasia zei iets over dat Bart verdrietig was en dat zij dat niet begreep. Maar zei bedoelde dat ze het niet begreep omdat het toch niet waar was. Brian begreep dat Natasia het raar vond dat het hem zo deed. Bekvechten over hoe en wat en Brian tegen Natasia: 'doe ff normaal, niet zo onbeschoft, doe volwassen en nog wat van dat soort uitspraken. Natasia pissed en gaat uiteindelijk boos de kamer uit ....
What you see, is what you get!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:52 schreef dronkeykong het volgende:
Tjezus die Amanda ziet er net uit als een afgelebberde snol
Niet in mij...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef Black_king het volgende:
Het voorlezen haalt het beste in Natasia naar boven....
MAX zit aan zijnTAXquote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, zit ik middenin het verhaal over meester Max, streamwissel![]()
Was ook benieuwd hoe het nu af zou lopen met de kriebelbeestjes.....quote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, zit ik middenin het verhaal over meester Max, streamwissel![]()
Iedereen die Brian boos weet te krijgen krijgt mijn sympathie (even)quote:
Zei ze dat echt?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:52 schreef Gigageil het volgende:
Het is weer niveautje debilo-school wat Natasia allemaal uitkraamt......Mijn kinderen zouden niet mogen kijken naar die lelijke mevrouw......![]()
Getver gaat ze eerlijk vertellen wat er huist in sommige harige gedeeltes van haar medebewoners ?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Was ook benieuwd hoe het nu af zou lopen met de kriebelbeestjes.....![]()
1 primair en de ander is backup(standby). en dat voor 2 camera'squote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
Waarom zijn de streams altijd 2 om 2 eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |