abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46468563
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Renesite het volgende:

[..]

[afbeelding]

Deze jongen interesseert het
GOD BLESS THE USA
AFC AJAX
pi_46469869
Noord America == Canada oetlullen
Free people own guns! Slaves do not!
pi_46470459
Dat je als Nederlander over Amerika loopt te zeiken kan ik me op zich nog wel voorstellen, Amerika is een wereldmacht en van grotere invloed op de wereld dan Nederland, maar het is toch wel heel erg zielig als je al jarenlang in Amerika woont en nog steeds onophoudelijk over NL blijft zeiken. Make up your fucking mind, of blijf daar en hou je bek met je gezemel, of geef gewoon eerlijk de waarheid toe dat je het daar helemaal niet zo naar je zin hebt en het liefste weer in NL komt wonen!!
Unox, the worst operating system.
pi_46470500
Het gaat een stuk beter met Nederland sinds jij er niet meer woont, Vampier. Blijf maar lekker weg.
For great justice!
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 20:54:59 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46470768
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Vampier het volgende:
Noord America == Canada oetlullen
Waarom in GODSNAAM noem je het dan noord amerika.

De continent noord Amerika is Mexico VS met Alaska en Canada.
Ben je nou zo fucking trots op Amerika dat je tegenwoordig een land als Canada betitelt als Noord Amerika?

Flikker een end op. O wacht, dat ben je al, triest geval.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46471054
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:

[..]

ps mijn vriendin past hier beter omdat ze Amerikaans is
Ras menger !!
pi_46471229
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:

[..]

Waarom in GODSNAAM noem je het dan noord amerika.

De continent noord Amerika is Mexico VS met Alaska en Canada.
Ben je nou zo fucking trots op Amerika dat je tegenwoordig een land als Canada betitelt als Noord Amerika?

Flikker een end op. O wacht, dat ben je al, triest geval.
Mexico is Midden Amerika
too much is not enough....
pi_46472927
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef Vampier het volgende:
Ow en Nederlanders zijn een verbitterd volk, net zoals de Russen.
Hij blijft geweldig:

http://www.youtube.com/watch?v=97M59Q_CHE8

Zo, nu eerst een wodka
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_46473206
TS woont helemaal niet in Amerika, maar gewoon in Appelscha of zo..
pi_46473278
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Of in America
quote:
America is een dorp in de gemeente Horst aan de Maas in de Nederlandse provincie Limburg. Het dorp is gelegen in de streek De Peel, aan de spoorlijn Venlo - Eindhoven (station America), maar heeft sinds 1970 geen treinstation meer. America heeft 2170 inwoners (2004).

Het dorp is vooral bekend door de Tex-Mexformatie Rowwen Hèze, de twee Center Parcs parken (het Meerdal en Park Loohorst), maar ook door de opvallende plaatsnaam.

Eind 2005 werd bekend dat Joey Litjens, een 15-jarige jongen uit America een contract heeft getekend bij het Arie Molenaar Racing Team. Vanaf het seizoen 2006 zou de talentvolle Litjens wel eens het belangrijkste exportproduct van America kunnen worden wanneer hij Grand-Prixwedstrijden gaat rijden in de 125cc-categorie.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 22:14:25 #61
88815 The_Emotion
98.3
pi_46474373
Ja, Vampier, we weten nu wel dat je in het zonnige Californië woont en dat je er heel erg blij mee bent
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 19 februari 2007 @ 22:17:34 #62
83951 rashudo
project 2501
pi_46474519
Het enige wat er mis is aan Nederland, is dat alle mensen zoals TS niet allang zijn opgerot.
Their eyes opaque.
pi_46476313
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:03 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Mexico is Midden Amerika
wou i knet zeggen
AFC AJAX
pi_46476809
net nu Nederland tot beste land is gekozen waar een kind zich veilig kan voelen (uit een of ander onderzoek), kom je met dit topic aanzetten. Ik zie in derde wereldlanden allesbehalve waarborging voor veiligheid van een kind. Water dat vervuild is, AIDS, stelende mensen, kinderarbeid.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 19 februari 2007 @ 23:21:06 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46476997
pfff ja man.. het is afzien hier in Nederland, dat wil je echt niet weten!

Vooral onze jeugd moet het anno 2007 echt ontgelden, zoals je zegt bijna een 3e wereldland hier!

pi_46480345
wat een humor ik heb nergens de US genoemd en iedereen valt over het woordt Amerika laten we even Canada vergeten

Nederlanders hebben een minderwaardigheidscomplex over zichzelf.
pi_46480415
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
mijn vriendin past hier beter omdat ze Amerikaans is
Heeft ze haar Sweet Sixteen al gehad?
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  Donald Duck held dinsdag 20 februari 2007 @ 02:11:14 #68
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46480541
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef Schorpioen het volgende:
Dat je als Nederlander over Amerika loopt te zeiken kan ik me op zich nog wel voorstellen, Amerika is een wereldmacht en van grotere invloed op de wereld dan Nederland, maar het is toch wel heel erg zielig als je al jarenlang in Amerika woont en nog steeds onophoudelijk over NL blijft zeiken. Make up your fucking mind, of blijf daar en hou je bek met je gezemel, of geef gewoon eerlijk de waarheid toe dat je het daar helemaal niet zo naar je zin hebt en het liefste weer in NL komt wonen!!
Om de een of andere reden voelt Vampier zich helemaal geweldig omdat hij in de VS woont. Hij denkt nu dat hij meer is omdat z'n nieuwe thuislandje toch o zo geweldig en superieur is.
Echter, gaan we naar allerlei rapporten kijken, dan staan keer op keer west-europese landen en dus ook nederland, boven amerika qua levensstandaard voor de burger.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46480736
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 02:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Om de een of andere reden voelt Vampier zich helemaal geweldig omdat hij in de VS woont. Hij denkt nu dat hij meer is omdat z'n nieuwe thuislandje toch o zo geweldig en superieur is.
Echter, gaan we naar allerlei rapporten kijken, dan staan keer op keer west-europese landen en dus ook nederland, boven amerika qua levensstandaard voor de burger.
Gozer ik ben zwaar verslaafd aan de meth... waarom denk je dat ik al eeuwen geen foto vanmezelf op fok! heb geplaatst? Elke dag is voor mij een gevecht tegen een verslaving die ik niet kan winnen. Ik zit in de tussentijd al op de WIFI van de buren omdat alles hier afgesloten is, ik trek ook electiciteit van de buren waarmee ik een lamp en mijn laptop voed. Verder heb ik mijn auto moeten verkopen en sta ik op het punt om ontslagen te worden van mijn baan. Alles is gewoon naar de klote.... en alles gaat nog verder naar de klote.... ik kan nergens aankloppen want ik wordt dan opgesloten omdat ik drugs gebruikt heb, ik kan nergens heen en ik kan geen kant uit. Mijn dealer heeft me een pre-pay mobiel gegeven om drugs te bestellen en gevraagd ofdat ik voor hem kon komen werken..... man... help me uit deze hel!

Kijk eens naar de samenhang van de posts die ik de afgelopen tijd geschreven heb. Kijk eens naar de inhoudelijke reacties.... die zijn er niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vampier op 20-02-2007 02:59:06 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 03:04:57 #70
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_46480783
TS schuwt de hyperbool niet
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 03:06:13 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_46480786
Foto's van me zelf doe ik ook niet aan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 07:20:44 #72
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_46481207
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Daar ben ik geboren.

Hij past wel bij het slag mensen dat er woont.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_46483202
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 02:51 schreef Vampier het volgende:

[..]

Gozer ik ben zwaar verslaafd aan de meth... waarom denk je dat ik al eeuwen geen foto vanmezelf op fok! heb geplaatst? Elke dag is voor mij een gevecht tegen een verslaving die ik niet kan winnen. Ik zit in de tussentijd al op de WIFI van de buren omdat alles hier afgesloten is, ik trek ook electiciteit van de buren waarmee ik een lamp en mijn laptop voed. Verder heb ik mijn auto moeten verkopen en sta ik op het punt om ontslagen te worden van mijn baan. Alles is gewoon naar de klote.... en alles gaat nog verder naar de klote.... ik kan nergens aankloppen want ik wordt dan opgesloten omdat ik drugs gebruikt heb, ik kan nergens heen en ik kan geen kant uit. Mijn dealer heeft me een pre-pay mobiel gegeven om drugs te bestellen en gevraagd ofdat ik voor hem kon komen werken..... man... help me uit deze hel!

Kijk eens naar de samenhang van de posts die ik de afgelopen tijd geschreven heb. Kijk eens naar de inhoudelijke reacties.... die zijn er niet.
idd..you've lost it "ik wordt" met DT
Gelukkig zonder haar
pi_46483605
weet TS eigelijk uberhaupt wel wat een 3de wereld land is...
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_46484920
BOOOYAKACHAAaaaa!~!!!!!!!11111!!!!!1!!!!!11!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')