GOD BLESS THE USAquote:Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze jongen interesseert het
Waarom in GODSNAAM noem je het dan noord amerika.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Vampier het volgende:
Noord America == Canada oetlullen
Ras menger !!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
[..]
ps mijn vriendin past hier beter omdat ze Amerikaans is
Mexico is Midden Amerikaquote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom in GODSNAAM noem je het dan noord amerika.
De continent noord Amerika is Mexico VS met Alaska en Canada.
Ben je nou zo fucking trots op Amerika dat je tegenwoordig een land als Canada betitelt als Noord Amerika?
Flikker een end op. O wacht, dat ben je al, triest geval.
Hij blijft geweldig:quote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef Vampier het volgende:
Ow en Nederlanders zijn een verbitterd volk, net zoals de Russen.
Of in Americaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
TS woont helemaal niet in Amerika, maar gewoon in Appelscha of zo..
quote:America is een dorp in de gemeente Horst aan de Maas in de Nederlandse provincie Limburg. Het dorp is gelegen in de streek De Peel, aan de spoorlijn Venlo - Eindhoven (station America), maar heeft sinds 1970 geen treinstation meer. America heeft 2170 inwoners (2004).
Het dorp is vooral bekend door de Tex-Mexformatie Rowwen Hèze, de twee Center Parcs parken (het Meerdal en Park Loohorst), maar ook door de opvallende plaatsnaam.
Eind 2005 werd bekend dat Joey Litjens, een 15-jarige jongen uit America een contract heeft getekend bij het Arie Molenaar Racing Team. Vanaf het seizoen 2006 zou de talentvolle Litjens wel eens het belangrijkste exportproduct van America kunnen worden wanneer hij Grand-Prixwedstrijden gaat rijden in de 125cc-categorie.
Heeft ze haar Sweet Sixteen al gehad?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
mijn vriendin past hier beter omdat ze Amerikaans is
Om de een of andere reden voelt Vampier zich helemaal geweldig omdat hij in de VS woont. Hij denkt nu dat hij meer is omdat z'n nieuwe thuislandje toch o zo geweldig en superieur is.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef Schorpioen het volgende:
Dat je als Nederlander over Amerika loopt te zeiken kan ik me op zich nog wel voorstellen, Amerika is een wereldmacht en van grotere invloed op de wereld dan Nederland, maar het is toch wel heel erg zielig als je al jarenlang in Amerika woont en nog steeds onophoudelijk over NL blijft zeiken. Make up your fucking mind, of blijf daar en hou je bek met je gezemel, of geef gewoon eerlijk de waarheid toe dat je het daar helemaal niet zo naar je zin hebt en het liefste weer in NL komt wonen!!
Gozer ik ben zwaar verslaafd aan de meth... waarom denk je dat ik al eeuwen geen foto vanmezelf op fok! heb geplaatst? Elke dag is voor mij een gevecht tegen een verslaving die ik niet kan winnen. Ik zit in de tussentijd al op de WIFI van de buren omdat alles hier afgesloten is, ik trek ook electiciteit van de buren waarmee ik een lamp en mijn laptop voed. Verder heb ik mijn auto moeten verkopen en sta ik op het punt om ontslagen te worden van mijn baan. Alles is gewoon naar de klote.... en alles gaat nog verder naar de klote.... ik kan nergens aankloppen want ik wordt dan opgesloten omdat ik drugs gebruikt heb, ik kan nergens heen en ik kan geen kant uit. Mijn dealer heeft me een pre-pay mobiel gegeven om drugs te bestellen en gevraagd ofdat ik voor hem kon komen werken..... man... help me uit deze hel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om de een of andere reden voelt Vampier zich helemaal geweldig omdat hij in de VS woont. Hij denkt nu dat hij meer is omdat z'n nieuwe thuislandje toch o zo geweldig en superieur is.
Echter, gaan we naar allerlei rapporten kijken, dan staan keer op keer west-europese landen en dus ook nederland, boven amerika qua levensstandaard voor de burger.
Daar ben ik geboren.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
TS woont helemaal niet in Amerika, maar gewoon in Appelscha of zo..
idd..you've lost it "ik wordt" met DTquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:51 schreef Vampier het volgende:
[..]
Gozer ik ben zwaar verslaafd aan de meth... waarom denk je dat ik al eeuwen geen foto vanmezelf op fok! heb geplaatst? Elke dag is voor mij een gevecht tegen een verslaving die ik niet kan winnen. Ik zit in de tussentijd al op de WIFI van de buren omdat alles hier afgesloten is, ik trek ook electiciteit van de buren waarmee ik een lamp en mijn laptop voed. Verder heb ik mijn auto moeten verkopen en sta ik op het punt om ontslagen te worden van mijn baan. Alles is gewoon naar de klote.... en alles gaat nog verder naar de klote.... ik kan nergens aankloppen want ik wordt dan opgesloten omdat ik drugs gebruikt heb, ik kan nergens heen en ik kan geen kant uit. Mijn dealer heeft me een pre-pay mobiel gegeven om drugs te bestellen en gevraagd ofdat ik voor hem kon komen werken..... man... help me uit deze hel!
Kijk eens naar de samenhang van de posts die ik de afgelopen tijd geschreven heb. Kijk eens naar de inhoudelijke reacties.... die zijn er niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |