Voor de Fokkers die geen streams kunnen kijken, vandaar de naam COS.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
ja dat zien we, vanwaar je post?
Vrij redelijk? Dat mens is TOP.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind die Anita wel een vrij redelijk praten eigenlijk.
Het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:25 schreef droomkoningin het volgende:
die anita doet t wel goed... kunnen ze haar niet als nieuwe miljonair in t huis zetten?
Sst direct moeten we daar naar luisteren.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
Syl gaat moetde confrontatie aan met Zdngmw en Braaaaaaaaaajen. Ik kan niet wachten.
Ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:
Er stond in de COS vannacht dat Sylvia lang bij de redactie had gezeten en er waarschijnlijk een heleboel informatie via oude streams had meegekregenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Lauzie het volgende:
Wat bedoelen jullie met bij de buren? Mis ik iets?![]()
Zou zomaar kunnen maar in dit geval denk ik dat ze zichzelf op streams heeft gezien en vandaar die opmerking maaktequote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef oosterpark het volgende:
wat dachten jullie van een spiegel?
Zou ik niet eens zo vreemd vinden. Bart loopt bijna DGK uit voor zo'n paarde-mestmeisje, die ook wel kan wachten tot na DGK. Het is toch vreemd dat een vrouw als Lesley niet zegt "Ik heb liever dat je in DGK blijft en ik steun je door dik en dun, en ik wacht zeker op je"quote:Op maandag 19 februari 2007 11:29 schreef FSR het volgende:
Hmm wat als de redactie dit opgezet heeft...
zou Bart boos zijn.....![]()
Ja kap eens met stofzuigenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Erg he, ik loop met mijn koptelefoon op te stofzuigen![]()
OT: Nog ff en ik moet met een polsstok mijn huis door.quote:
Ze heeft gisteren bij de buren inderdaad dingen gezien. Misschien bepaalde beelden om haar nog meer te 'triggeren'.?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:31 schreef pullup het volgende:
Sylvia vind dat ze moet afvallen want ze heeft zichzelf gezien. (Op de streams ??)
Het geld speelt juist de grootste rol...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:42 schreef Lieve het volgende:
Als hij hierdoorheen is dan weet hij wat hij wil. Dan speelt geld daarin geen doorslaggevende rol. Niet het miljoen en niet de 10.000.
Hoezo, wou je even lachen?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Brici het volgende:
Heeft iemand een filmpje van amanda die het alfabet opzecht opzegt??
Normaal heeft hij zijn antwoord direct klaar. Nu moet hij nadenken hoe hij een diplomatisch antwoord kan geven, waarmee de redactie niet ontevreden is, en de kapster haar mond is gesnoerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
De kapster vraagt hoe zo`n roddel hier terecht kan komen.![]()
Huub valt stil.
Maar Huub is ook een goed acteur en is gek van tv maken.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft nu de letterlijke tekst van DGK-REDACTIE hier van de week op het forum![]()
JUIST!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft nu de letterlijke tekst van DGK-REDACTIE hier van de week op het forum![]()
En daar heeft hij gelijk in. Dus Natasia en Bart en de gedrogeerde Brian moeten eigenlijk opzouten.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Als je hier ongelukkig wordt moet je gewoon opzouten.
Huub laat een harde kant zien.
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Denk het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:29 schreef FSR het volgende:
Hmm wat als de redactie dit opgezet heeft...
zou Bart boos zijn.....![]()
Stel dat het waar is, wat ik niet geloof... dan heeft hij toch juist een reden om NIET naar huis te gaan? Voor Lesley hoeft hij het dan niet meer te doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk is dit een "Hedda is een hoer" situatie
Nu is het "achter" die zegt "Lesley is een hoer"
Ik verwacht dat Bart naar huis gaat
"achter" heeft het tegen hem gezegdquote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef itsme het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe Bart aan de info kwam.
Nou dat is toch heel vaag?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef avonne het volgende:
[..]
"achter" heeft het tegen hem gezegd
Huub gaat staks alleen maar weer beter acteren met drankquote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef T-lex het volgende:
Willen alle Fokkers die Huub echt en oprecht vonden zich even achter de oren krabben.![]()
Als er 1 acteur daar rondloopt is hij het wel...hoe krijg je het uit je strot zonder te lachen Huub. BAH BAH![]()
Ik denk dat ze hem duidelijk willen maken dat er buiten niemand voor hem is en dat ie daarom beter in DGK kan blijven. Ze willen hem dus niet kwijt.quote:
Voor Bart (met zijn karakter) is het een beschamende situatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Stel dat het waar is, wat ik niet geloof... dan heeft hij toch juist een reden om NIET naar huis te gaan? Voor Lesley hoeft hij het dan niet meer te doen.
Bovendien is ze waarschijnlijk op vakantie, dus hij kan toch niet met haar praten als hij eruit gaat.
Maar zouden wij het leuk vinden als er niets getriggerd werd ??quote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
Huub: er wordt niks gescript. Zij verzinnen het niet. Anders kunnen ze net zo goed 10 acteurs hier plaatsen.
hahaha, yeah right. Hoe ironisch.
ja idd...ze moest toch haar bek wat meer opentrekken en haar mening geven...niet tegen hem zeker?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:16 schreef CHAOS_ het volgende:
Hoe haalt Sylvia het in haar hoofd om Brutaal tegen Koning Brianless te doen
Gisteren hadden ze het ook over 3 weken geleden, weet niet of dat waar is, maar volgens mij heeft Bart dat gezegd.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
Dit staat op de site:
Poging twee: "Hé Les, met Bart. Ik spreek nogmaals wat in, ik heb net een berichtje gehoord wat me heel veel pijn heeft gedaan ik weet niet of ik het aan moet nemen voor waar. Ik hoop dat het een lulverhaal is. Ik kreeg een berichtje van jij en Serge in de Jimmy. Je moet in ieder geval eerlijk tegen me zijn, ik ben zo lam als een aap. Toen ik je berichtje hoorde...snapte ik er geen fluit van. Ik begrijp het wel, maar ook niet! Doe alles eerlijk en zet me niet voor lul!"
Nogmaals, dit kan NIET op zaterdagavond geweest zijn!
Nena en Lesley waren in de Musk in Hilversum, samen en ze hielden zich redelijk afzijdig en zijn om een uur of 3 weggegaan.
De Jimmy is in Amsterdam, dat gaat niet meer lukken na drieen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:17 schreef suleika25 het volgende:
Natasia heeft vanacht sylvia zelfs nog gepushed om met brian te praten over amanda.....nu weet ze daar natuurlijk niets meer van.......en was het niet natasia die steeds de wijn bijschonk??
We zouden gewoon allemaal een kartonne kroontje moeten opsturen naar Brian.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:18 schreef LiisaB het volgende:
Brian verdient een medaille
Of in het Pieter Baan Centrum als proefkonijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:20 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain is een ware weldoener.... Hij mag bij Amnesty international gaan werken.
Een sarcastische-kaarten actie voor onze held, onze vrouwenredder, onze poët?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
We zouden gewoon allemaal een kartonne kroontje moeten opsturen naar Brian.
Even wachten.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Serieus ik hoop echt dat Brian een overdosis valium neemt en dood neervalt..kut****** klootzak teringlijer!
Of allemaal lintjes, voor onze held!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Maar worden we hier vrolijker van??quote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef FSR het volgende:
gelukig andere streams......
Precies.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Een sarcastische-kaarten actie voor onze held, onze vrouwenredder, onze poët?
Ja, misschien maar een topic over openen?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Of allemaal lintjes, voor onze held!Dat zou pas master zijn.
And the Oscar goes to HUUUUUUUUUUUUUUUB.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef T-lex het volgende:
Willen alle Fokkers die Huub echt en oprecht vonden zich even achter de oren krabben.![]()
Als er 1 acteur daar rondloopt is hij het wel...hoe krijg je het uit je strot zonder te lachen Huub. BAH BAH![]()
Helaas is sarcasme niet aan deze menschlievende brenger van wereldvrede besteed...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Een sarcastische-kaarten actie voor onze held, onze vrouwenredder, onze poët?
Nee, want dan voelt hij zich helemaal top.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Of allemaal lintjes, voor onze held!Dat zou pas master zijn.
zeg bq, das niet origineel meer hè.....quote:Op maandag 19 februari 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
And the Oscar goes to HUUUUUUUUUUUUUUUB.![]()
Dat heeft de redactie gehoord nou zitten we weer met the Master opgescheept...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Maar worden we hier vrolijker van??![]()
![]()
Waarom zou het persé zaterdagavond moeten zijn geweest, heeft Bart dat gezegd dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze het ook over 3 weken geleden, weet niet of dat waar is, maar volgens mij heeft Bart dat gezegd.
Voor op zijn pik?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Of het liedje van Doe Maar ... "Je loopt je lul achterna"quote:
Wat moet dat mens op Curacao doen danquote:Op maandag 19 februari 2007 12:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil echt dat ie dood neervalt..serieus! wat een teringlijer die klootzak. Je zou bijna wensen dat die domme kuthoer van een Hetty wat overkomt. Wat een slechte moeder is zij dat ze tuig als Brian op de wereld heeft gezegd. pleur op naar curacou TEEF
Wel het aangepaste verhaal die iets minder lijkt op de waarheid.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:29 schreef Clank het volgende:
Natasia tegen Amanda: Doe de deur dicht, ga zitten en luister tante!
En doet vervolgens haar verhaal over gisteravond.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wel het aangepaste verhaal die iets minder totaal niet lijkt op de waarheid.
Nee, echt niet ... het is een aangepast verhaald die nu verteld wordt. Echt te ziek voor woorden. Iemand moet hier toch gaan ingrijpen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef nlboy het volgende:Whaha Natasia zegt ook dat die 2 mensen haar hebben dronken gevoerd.
Zij schenkte bij en Huub heeft er totaal niks mee te maken, alleen Eric misschien een beetje.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:26 schreef BwennieBren het volgende:
Mogge lieve Fokkertjes,
Ik ben van mening dat de show niet gescript wordt maar.... wel degelijk wordt aangestuurd.
Bijvoorbeeld RED. zegt: jongens meer actie.
Huub, Eric en Natasja interpreteren dat als: okay we gaan mee ruzie maken of discussies. (Misschien geef ik Natasja teveel krediet hier maar okay...)
Bijvoorbeeld RED. zegt: Sylvia meer in beeld meer je meer ergens in mengen. We geven je daarvoor meer tijd door tango en motorrijden voorlopig in te trekken.
Sylvia ziet dat, omdat ze niet anders ziet in het programma, dat ze ook mee moet schreeuwen in discussies.
Bijvoobeeld RED. zegt: Bart, je kan nu wel hard lopen roepen dat je eruit wilt en bij Lesley te zijn maar gerucht gaat dat Lesley in de Jimmy Woo is gezien met Serge (whoever he may be). Denk na wat je doet!
Bart, boos en gefrustreerd, stort in want hij wilde er ECHT uit. En ondertussen draaien de camera's door want, it's all Jazz dear folks! Dat willen we toch zien?
Brian hoeven ze niet aan te sturen want die is zoals hij is, een gefrustreerde hersenloze mafkees. Amanda dito met een sterretje. Laat maar zo denkt RED. Die maken wel TV met hun stommiteiten.
Vergeet niet, het is COMMERCIELE TV, tuurlijk worden ze wel degelijk aangestuurd want anders gaan wij weer roepen: er gebeurd helemaal niets, enz. enz.
Er wordt wel degelijk rekening gehouden met de streamers door RED. Dat heb ik ook zien gebeuren hier en op de streams. Bijv. toen het zo saai was in huis voordat Huub terug kwam, zaten wij ook niet anders dan te klagen. actie actie actie. Ik ook. En hup Huub kwam terug. Maar ik weet wel dat het TV is en Tien heeft alles op alles moeten zetten om DGK meer kijkcijfers te geven. Dat is ze ook gelukt. Kijk maar hoeveel streamers erbij zijn gekomen bij FOK en op VOL.
Nu kunnen wij wel denken/zeggen, waarom kijken wij dit programma eigenlijk nog als het wordt aangestuurd of gescript? Ik kan alleen voor mezelf antwoorden. Ik heb geen leven, ik verveel me en vind het stiekem heerlijk om me op te winden over een idioot als Brian en een Amanda en ik ben een Hubist (so to speak) ik lig vaak in een deuk om zijn opmerkingen. Ik was dan ook zeer content toen Huub weer terug kwam in het programma. Maar... intereseert het mij iets wanneer de bewoners (lees:verliezers) het huis uitlopen/worden gestemd? Nee, geen kont. Intereseert het mij dat de bewoners hierna getraumatiseerd door het leven moeten gaan omdat ze een "stempel" op gedrukt hebben gekregen door het TV kijken publiek/streamers van DGK? Ja, best wel een beetje,....... oh nee stiekem toch niet echt.Ze moeten maar lekker hun leven verder leven zoals zij dat willen. Het was hun keuze om op TV te komen, dus deal dan ook maar met de consequenties die daaraan vastzitten.
Nou zo denk ik er iig over. Misschien zit ik er wel totaal naast hoor qua DGK gescript of niet maar ook dat intereseert me niet (meer). Ik lach me gek hier! En vooral om mezelf wanneer ol me weer eens druk maak.
Maar goed, ik ga even wat anders doen, want toch probeer ik nog enigzins een sociaal leven erop na te houden naast DGK.
Toedels en tot later!
en oh ja TVP
Ja sorry hoor maar ik zit hier te koken. En de redactie steekt in de uitzending steeds een veer in zijn reet.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:24 schreef choepachoep het volgende:
@ love profusion
ik zou het iets beschaafder brengen maar ben het zoooo met je eens.
JAAAAAAAA goed idee!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of het liedje van Doe Maar ... "Je loopt je lul achterna"
Dat krijg je dan te zien in de brieven.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een fok-actie om Brainless en Amoebe te overstelpen met reality post. Gewoon keihard zeggen wat er allemaal is voorgevallen.
Als ze nou filmpjes laten zien word het een stuk leuker ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef suleika25 het volgende:
Ja, redaktie, laat die beelden maar eens zien, wie er steeds met die fles wijn stond
En wie er bovenop Amanda lag te hijgen toen ze even alleen waren.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef suleika25 het volgende:
Ja, redaktie, laat die beelden maar eens zien, wie er steeds met die fles wijn stond
Laat ze maar strepen, maar misschien gaat DGK dan wel een keer begrijpen dat dit echt niet kan. Ze hebben het veel te ver laten komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dat krijg je dan te zien in de brieven.
Ah mooi, dan kunnen de streams hier weer aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef pullup het volgende:
Gelukkig de stream wisselt weer
RED: Als jullie echt goede TV willen hebben moeten jullie zeker nu het filmpje laten tonen aan Natasia, Brain en Amanda. Dan ziet Amanda dat er gewoon dik word gelogen en dan kunnen wij kijken wat ze er mee doet.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, echt niet ... het is een aangepast verhaald die nu verteld wordt. Echt te ziek voor woorden. Iemand moet hier toch gaan ingrijpen.
Misschien gewoon tijd voor een exit van Amoebe.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef Lieve het volgende:
Madamme Natasja is de hoerenmadame geworden. Ze wijst Amoebe haar plaats. Ze is gewoon het neukertje van brian brains en hij KON niet met haar gisterenavond. Nadat de andeen haar dronken hadden gevoerd.
Over een kinky tonel stukje gesproken.... die lui hebben teveel naar foute films gekeken. Het is een hoog Bfilm gehalte.
Ik denk dat amoebje straks op haar blote knietjes mag smeken of brian brain haar nog iets wil gunnen. Misschien zelf wel.... wil neuken....? Als ze maar diep genoeg voor Madamme Natasja buigt!
amanda laat zich niet zo snel overtuigen door beelden...ze gelooft nog steeds dat huub nathanael bij de keel heeft gegrepen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef nlboy het volgende:
[..]
RED: Als jullie echt goede TV willen hebben moeten jullie zeker nu het filmpje laten tonen aan Natasia, Brain en Amanda. Dan ziet Amanda dat er gewoon dik word gelogen en dan kunnen wij kijken wat ze er mee doet.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil echt dat ie dood neervalt..serieus! wat een teringlijer die klootzak. Je zou bijna wensen dat die domme kuthoer van een Hetty wat overkomt. Wat een slechte moeder is zij dat ze tuig als Brian op de wereld heeft gezegd. pleur op naar curacou TEEF
ik ben nooit voor filmpjes, maar ruzie tussen Amanda en Natasia vind ik leukquote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef suleika25 het volgende:
Ja sorry maar ik KOOK. Mijn collega is nu ook aan het koken. Ze vind Brian een verkrachter LOL en Natasia had gewoon abortus moeten laten plegen vind ze.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
over het randje (al begrijp ik je emotie
)
Judas kus.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Lieve het volgende:
Exit van brian brains of Madame Nasty aSS. Je laat je toch niet kussen door zo'n door en door verrot varken? Zelfs niet op de wang!
Kan niet, past niet. Kont is gegroeid of broek is gekrompen?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:40 schreef DainBramage het volgende:
Kan iemand Natasia vragen haar broek iets hoger op te trekken![]()
Laten we het hopen!quote:
inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
4 streams op BoerBart vind ik nogal overdreven terwijl we horen dat Zdngmw ergens staat te bleren![]()
Dank je, het werkte !quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia, wil je broek iets hoger op trekken?
Bij deze.
link?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Dogga het volgende:
Net EINDERLIJK dat alfabet van amanda gezien
LACHEN DIT...HAHAHAH geweldig gewoon
Net zoals het verschil tussen een loverboy en een verliefd oprecht persoon.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef n1ek het volgende:
het verschil tussen oven en magnetron is Amanda nog steeds niet duidelijk
echt te erg, ik denk dat ze straks haar vingers gaat verbranden aan een heet bordquote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Clank het volgende:
Amanda kent het verschil niet tussen een oven en een magnetron.
Linkje?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
Net het filmpje van Snollie bekeken van vannacht. Ik krijg echt medelijden met dat wicht. En dan Zdngmw maar zeggen dat ze Snollie wil beschermen, het ene glas wijn na het andere goot ze vol en maar lachen. Hoe kan iemand met zichzelf leven zo.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef Clank het volgende:
Ze doet nu het broodje mét bordje in de oven... die verbrandt straks haar vingers!
In deze COS 1 of 2.quote:
Belachelijkquote:
Ik ook nuquote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Dogga het volgende:
Net EINDERLIJK dat alfabet van amanda gezien
LACHEN DIT...HAHAHAH geweldig gewoon
heeft.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:58 schreef Brici het volgende:
amanda krijgt hair extentions
Wanneer was natasia dan aan het friemelen met amanda??quote:Op maandag 19 februari 2007 12:51 schreef FSR het volgende:
heeft iemand ook het lfilmpje van dat B en N met Amanda "friemelen" van vannacht ?
Beter lezen, er staat vannacht. Zdngmw heeft Snollie ook gedoucht , da wil ik ook wel graag zien, HiDiHo in da house?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Wanneer was natasia dan aan het friemelen met amanda??
Ze was haar alleen aan het wassen, niet zo gek als je ziet wat er allemaal in dat bad lag, haren...want amanda was haar beenharen aan het scheren in bad, wijn, etc....maar ik heb geen gefriemel gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Brici het volgende:
in de douche?
Zou dat graag met eigen ogen zien, gezien de reputatie van Zdngmw.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:10 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ze was haar alleen aan het wassen, niet zo gek als je ziet wat er allemaal in dat bad lag, haren...want amanda was haar beenharen aan het scheren in bad, wijn, etc....maar ik heb geen gefriemel gezien.
Ook in bed niet, ze heeft even over haar hoofd gestreeld, net zoals je dat bij een klein kind doet die ziek is.....maar ik vind het een beetje overdreven om meteen te roepen dat ze gefriemeld heeft.
Ik kan wel lezen hoor....alleen als je het gezien heb vanacht ( en dat heb ik) dan vraag ik me eigen af, wanneer dan.....want er is geen gefriemel geweest.....dat word er weer van gemaakt, en het gaat weer een eigen leventje lijden......quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat vannacht. Zdngmw heeft Snollie ook gedoucht , da wil ik ook wel graag zien, HiDiHo in da house?
Een uur geleden hadden we wel 4 streams, maar dat hebben ze dus weer opgegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ze zijn weer traag met het vrijgeven van S3+4 vandaag![]()
(het is nl. al 13:00uur geweest)
Dat zeg ik, wil dat zelf graag zienquote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen hoor....alleen als je het gezien heb vanacht ( en dat heb ik) dan vraag ik me eigen af, wanneer dan.....want er is geen gefriemel geweest.....dat word er weer van gemaakt, en het gaat weer een eigen leventje lijden......
Staat er nog niets op youtube danquote:Op maandag 19 februari 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wil dat zelf graag zien![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat vannacht. Zdngmw heeft Snollie ook gedoucht , da wil ik ook wel graag zien, HiDiHo in da house?
Dat is natuurlijk in opdracht van.....quote:Op maandag 19 februari 2007 13:21 schreef Mika25 het volgende:
Dat er nog mensen zijn die beweren dat er niet gescript wordt.![]()
![]()
De bewoners hebben het zelf toegegeven. En dat Huub het nu meerdere keren hardnekkig probeert te ontkennen is wel een beetje laat. Jammer dat ie zich hier voor laat gebruiken...
Hey, heb jij het filmpje van het douchen van Snollie met Zdngmw;quote:
deze???quote:Op maandag 19 februari 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey, heb jij het filmpje van het douchen van Snollie met Zdngmw;![]()
Cap is leuk, filmpje nog leukerquote:
Ik zal er even 10 min van op joeptube zettenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal er even 10 min van op joeptube zetten
Dit is vechten tegen de bierkaai.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef noekje het volgende:
Wat wordt Amanda bewerkt op dit moment. Geweldig! Helaas komt het toch nooit over,
vergeet dat stukje niet waar ze in bed wordt gestoptquote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook nog niet echt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart gelooft helemaal niet dat Lesley hem heeft bedrogen
De poging waarvan Brian tegen Amanda vertelde, dat hij zowat werd aangerand door haar en dat ze " deze" vet pijn gedaan heeft!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?
quote:
ahaha een brief. Ligt er aan van wie die brief is, maar neem aan niet van een of andere idioot van fok of zo,quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Bart heeft dus iets via een brief gehad, die laat hij zien aan Huub
Hij zei net dat hij de afzender niet kentquote:Op maandag 19 februari 2007 13:41 schreef itsme het volgende:
[..]
ahaha een brief. Ligt er aan van wie die brief is, maar neem aan niet van een of andere idioot van fok of zo,maar een bekende van bart, anders hadden ze hem die brief niet gegeven.
(of juist wel)
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
Palma lijkt komtwel altijd op het verkeerde moment binnen te komen!
en nu die Nastasi weerquote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
Palma lijkt wel altijd op het verkeerde moment binnen te komen!
djiezus. WTH. Nou zeg. Dat je dan zo overstuur raakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij de afzender niet kent
Nee ze krijgt vammidag nieuwe extentions hoorde ikquote:Op maandag 19 februari 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Ik schrik me een hoedje. Is Amanda al geweest bij de kapper?
Nee gvd, kapper weg en bos stro nog niet chemisch gereinigd.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Ik schrik me een hoedje. Is Amanda al geweest bij de kapper?
Haalt weer gerust adem. Bedankt joh!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:46 schreef Brici het volgende:
[..]
Nee ze krijgt vammidag nieuwe extentions hoorde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |