Voor de Fokkers die geen streams kunnen kijken, vandaar de naam COS.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
ja dat zien we, vanwaar je post?
Vrij redelijk? Dat mens is TOP.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind die Anita wel een vrij redelijk praten eigenlijk.
Het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:25 schreef droomkoningin het volgende:
die anita doet t wel goed... kunnen ze haar niet als nieuwe miljonair in t huis zetten?
Sst direct moeten we daar naar luisteren.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
Syl gaat moetde confrontatie aan met Zdngmw en Braaaaaaaaaajen. Ik kan niet wachten.
Ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:
Er stond in de COS vannacht dat Sylvia lang bij de redactie had gezeten en er waarschijnlijk een heleboel informatie via oude streams had meegekregenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Lauzie het volgende:
Wat bedoelen jullie met bij de buren? Mis ik iets?![]()
Zou zomaar kunnen maar in dit geval denk ik dat ze zichzelf op streams heeft gezien en vandaar die opmerking maaktequote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef oosterpark het volgende:
wat dachten jullie van een spiegel?
Zou ik niet eens zo vreemd vinden. Bart loopt bijna DGK uit voor zo'n paarde-mestmeisje, die ook wel kan wachten tot na DGK. Het is toch vreemd dat een vrouw als Lesley niet zegt "Ik heb liever dat je in DGK blijft en ik steun je door dik en dun, en ik wacht zeker op je"quote:Op maandag 19 februari 2007 11:29 schreef FSR het volgende:
Hmm wat als de redactie dit opgezet heeft...
zou Bart boos zijn.....![]()
Ja kap eens met stofzuigenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Erg he, ik loop met mijn koptelefoon op te stofzuigen![]()
OT: Nog ff en ik moet met een polsstok mijn huis door.quote:
Ze heeft gisteren bij de buren inderdaad dingen gezien. Misschien bepaalde beelden om haar nog meer te 'triggeren'.?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:31 schreef pullup het volgende:
Sylvia vind dat ze moet afvallen want ze heeft zichzelf gezien. (Op de streams ??)
Het geld speelt juist de grootste rol...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:42 schreef Lieve het volgende:
Als hij hierdoorheen is dan weet hij wat hij wil. Dan speelt geld daarin geen doorslaggevende rol. Niet het miljoen en niet de 10.000.
Hoezo, wou je even lachen?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Brici het volgende:
Heeft iemand een filmpje van amanda die het alfabet opzecht opzegt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |