Dit is vechten tegen de bierkaai.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef noekje het volgende:
Wat wordt Amanda bewerkt op dit moment. Geweldig! Helaas komt het toch nooit over,
vergeet dat stukje niet waar ze in bed wordt gestoptquote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal er even 10 min van op joeptube zetten
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal er even 10 min van op joeptube zetten
Ik ook nog niet echt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart gelooft helemaal niet dat Lesley hem heeft bedrogen
De poging waarvan Brian tegen Amanda vertelde, dat hij zowat werd aangerand door haar en dat ze " deze" vet pijn gedaan heeft!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ook die poging van brainless om sex met haar te hebben terwijl ze lam op bed lig, waarvan de rat zegt dat het niet zo is en dat hij haar daar juist tegen wilde beschermen?
quote:
ahaha een brief. Ligt er aan van wie die brief is, maar neem aan niet van een of andere idioot van fok of zo,quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Bart heeft dus iets via een brief gehad, die laat hij zien aan Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |