Ik bedoelde het ook niet negatiefquote:
Mensen bekeurd voor het niet op slot zetten van hun fiets?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef sjimz het volgende:
Goedenavond!
Nee hoor, ben bij een vriend op visite geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mensen bekeurd voor het niet op slot zetten van hun fiets?
Hells angels ?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ben bij een vriend op visite geweest
Ik denk dat je daar toch naar binnen moet met wat kevlar en een shotgun.quote:
en een goede levensverzekeringquote:Op maandag 19 februari 2007 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar toch naar binnen moet met wat kevlar en een shotgun.
Ik kon in NL een politiemeneer uitschelden voor weet ik wat. Kan dat nu nog?quote:
Of Neo-like kwaliteiten.quote:
Ik moet de ballen nog verzamelen !! Maar er komt ook een pokertafel in.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Popo heeft een pooltafel. Wat voor een ist? 9 feet?
Niks, zwager heeft geen ruimte dus mocht ik 'm hebben. Eikel, gaat 'ie in een appartement wonen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook een pooltafel thuis.
Wat heeft dat ding je gekost?
Ja die zijn wel prijzig.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee... Da's helemaal hendig ja... Als ik er een neem moet het wel een wedstrijdtafel zijn..
Truste Sjimmie.
Ik kijk nog even de all star wedstrijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik ook bijna
Luister nog ff Amy Winehouse, Frank
Mmmmm, lange benenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:48 schreef popolon het volgende:
Ik kijk nog even de all star wedstrijd.
Basketball, niks voor jou dus.
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi potje poker. Playmoney uiteraard voor deze noob.
Ja als je gaat voor atletische mannen dan zit je goed.quote:
Het kruisje vind ik wel geil, maar de knipoog daarbij vind ik wat dubieusquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik had gezegd de hele maand maart geen alcohol te gaan drinken als AJAX niet de 3 punten tegen Excelsior zou pakken. Ik ben een man van mijn woord, maar ik word er niet vrolijker van.
Als je ook al geen drugs gebruikt en niet rookt, blijft er nog maar 1 ding over. Heel veel sex hebben....quote:Op maandag 19 februari 2007 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Veel plezier met je frisdrankjes de komende maand.
Nou dus nog een opblaaspop zien te vinden die bereidt is het met je te doen, bedoel je?quote:Op maandag 19 februari 2007 02:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je ook al geen drugs gebruikt en niet rookt, blijft er nog maar 1 ding over. Heel veel sex hebben....
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Het kruisje vind ik wel geil, maar de knipoog daarbij vind ik wat dubieus![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je geen kikker geef![]()
Astu
[[url]http://img.photobucket.com/albums/v247/trudiebluezz/Img_2628.jpg]afbeelding[/url]]
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op maandag 19 februari 2007 03:58 schreef rubbereend het volgende:oi
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
is er nog bier?
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:13 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh. Vandaag toch maar es naar de dokter.
Heerlijk trouwens, dat al weer vroeger licht is.
Beetje Carnaval gevierd??quote:
Een beetje inderdaad en geen foto'squote:Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Beetje Carnaval gevierd??
Nog foto's
Teveel Carnaval gevierd?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Nondeju keelpijn, lijkt op ontsteking.
Boeien!
Teveel, dat kan niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Teveel Carnaval gevierd?
En jammer bos, was wel nieuwsgierig
Je moet ook (telefonisch) mensen te woord staanquote:Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef dndiek het volgende:
Oei oei, ik moet dadelijk gaan werken, maar mijn stem is zo goed als weg
Inderdaad, dus dat wordt lachenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet ook (telefonisch) mensen te woord staan
Inderdaadquote:
Morgen toch al weer de laatste dag ?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Teveel, dat kan niet.
Zo effe douchen en dan de optocht bekijken!
Telefoontjes vanuit heel het landquote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ach als het alleen maar Brabanders en LImburgers zijn, moeten ze er de humor wel van in zien.
Ja, Carnaval eindigt woensdag om 0.00 uur. Dus als de dinsdag net is afgelopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen toch al weer de laatste dag ?
Neem azijnquote:Op maandag 19 februari 2007 02:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik had gezegd de hele maand maart geen alcohol te gaan drinken als AJAX niet de 3 punten tegen Excelsior zou pakken. Ik ben een man van mijn woord, maar ik word er niet vrolijker van.
Heerlijk ja, zat zo op de 170 zonder het echt door te hebben, toen toch maar even m'n voet wat lichter gemaakt...quote:Op maandag 19 februari 2007 09:01 schreef appelsientje het volgende:
was rustig trouwens op de weg... zou misschien kunnen komen door de vakantie
Werkzequote:
quote:
Dat scheelt inderdaad een hoop spanning, denk ikquote:Op maandag 19 februari 2007 12:40 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
Vanochtend met Justin naar het ziekenhuis geweest.
Toen hij 1,5 was, is hij gevallen van een stoeltje en kwam met zijn bovenlip op de grond terecht. Er zit nu zo´n rare verdikking in zijn bovenlip. Naar de plastisch chirurg geweest en hij wordt half maart geopereerd.
Hij heeft er zelf zin in, dus dat scheelt wel natuurlijk.
Ja daar ga ik wel vanuit.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad een hoop spanning, denk ik
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
Tentamen wiskunde ging redelijk.
Ik zit nu in het hoofdgebouw, daar zijn de tentamens. Normaal zit ik in een ander gebouw waar de bovenbouw zit. Word ik door een brugger voor een leraar aangezien. Hij begon opeens, meneer weet u waar ik dat kan vinden?![]()
straks nog tentamen M&O
Nee dat kan ik me wel voorstellen...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja daar ga ik wel vanuit.
Hij zal na die tijd ook geen pijn hebben, dus voorzie weinig problemen.
Alleen dat kapje dan, dat vindt ie niet leuk.
Nee Justin mag nog een weekje naar school. We horen bij het Noorden met de vakanties.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me wel voorstellen...
Maar goed dat hij postief naar de operatie kijkt
Komt allemaal goedde kleine man heeft zeker vakantie nu?
Oo okequote:Op maandag 19 februari 2007 12:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nee Justin mag nog een weekje naar school. We horen bij het Noorden met de vakanties.
En over een paar dagen hebben we een verlamde eendquote:Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef rubbereend het volgende:
oei wat hoor........... dat is het bier wat roept in de zaal
dadelijk maar weer eens heen lopen
Da´s inderdaad wel jammer, maar ach......als het goed is, hebben jullie nog een heel leven samenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke
Mijn vriendin heeft deze week dus lekker vakantie..
Jammer alleen dat ik deze week cursus heb en dus ergens anders zit..
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef rubbereend het volgende:
oei wat hoor ik ...........? dat is het bier wat roept in de zaal
Vermaak je je een beetje Eendje?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef rubbereend het volgende:
het isquote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Vermaak je je een beetje Eendje?
En als wat schuim je de straten af?
Heyquote:Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef rubbereend het volgende:
Als je maar lol hebt Eendje.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het iswant carnaval is
de afgelopen 2 avonden ben ik bloemetjesgordijn geweest en vanmiddag heb ik mijn twistermatpak maar weer eens tevoorschijn gehaald
Ja bla bla blaquote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het iswant carnaval is
de afgelopen 2 avonden ben ik bloemetjesgordijn geweest en vanmiddag heb ik mijn twistermatpak maar weer eens tevoorschijn gehaald
komt goedquote:Op maandag 19 februari 2007 13:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Als je maar lol hebt Eendje.
Heel veel plezier nog![]()
Precies, ik heb mijn pak zaterdag al laten zien, nu is Eend aan de beurtquote:Op maandag 19 februari 2007 13:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja bla bla bla
wij wachten op de foto's!!!
dank nu heb ik malle babbe in mijn hoofd zittenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Vermaak je je een beetje Eendje?
En als wat schuim je de straten af?
Inderdaad eendquote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, ik heb mijn pak zaterdag al laten zien, nu is Eend aan de beurt
Agge moar leut etquote:Op maandag 19 februari 2007 13:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Als je maar lol hebt Eendje.
Heel veel plezier nog![]()
die zijn er nogal wat gemaakt volgens mij, maar die allemaal zo elegant zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 13:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja bla bla bla
wij wachten op de foto's!!!
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja hoor, gelukkig is het hier wel normaal allemaal.
Nou ja dat wordt dan wachten op de foto's...quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zijn er nogal wat gemaakt volgens mij, maar die allemaal zo elegant zijn![]()
nou ik heb nog wat munten gevonden dus ik kan aan het bier.ik ben ervandoor, de Carnavalsplicht roept
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja hoor, gelukkig is het hier wel normaal allemaal.
You're welcomequote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
dank nu heb ik malle babbe in mijn hoofd zitten![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier op Fok ga je weer als bakker, hou toch op zeg.
Sorry, maar je geeft 'm wel aan op een zilver'n schaal.quote:
Niet eens van Platinaquote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sorry, maar je geeft 'm wel aan op een zilver'n schaal.
Ik zie de zilver'n schaal nog, en daar lag hij in drie stukken.quote:
Ik heb ook zo'n angstig geval in huisquote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Er kruipt hier weer een bange poeperd door het huis....
ze hoorde een ladder
Sinds wanneer is golfer een zequote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Er kruipt hier weer een bange poeperd door het huis....
ze hoorde een ladder
Zegt me niks,quote:Op maandag 19 februari 2007 13:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zie de zilver'n schaal nog, en daar lag hij in drie stukken.
quote:
Flappie zegt google. Ik wist het ook niet voor niks zo blijkt.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef sjimz het volgende:
Goedemiddag!
Ik ga weer verder met LOST kijken samen met mijn dinnetje!
Okee,quote:Op maandag 19 februari 2007 14:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Flappie zegt google. Ik wist het ook niet voor niks zo blijkt.
Hij is vast de weg tel kwijtquote:
Mwa, veel heb ik zelf al. Daarnaast heb ik het niet zo op dingen kopen/verkopen op internet van particulieren.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef dndiek het volgende:
Bossie, iets voor jou? [TK] Queen collectie
middag!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:52 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Mwah.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer wat cd's gehaald dat het merendeel van ons niet kent zeker.
Hier idemquote:Op maandag 19 februari 2007 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Op Morrissey na een honderd procent score van niet kennen voor mij.
Een heldere stem? ik? Ik heb een ongelovelijke bas!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je je heldere stem nog gebruikt EC?
Van naam en ik weet in welke hoek ik het moet plaatsen.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier idem
Ik heb laatst een CD van Queensrÿche gekocht. Dat zal het gros hier ook wel niet kennen
Zitten paar mooi tussen, vooral die ene links naast de keeper ziet er op deze foto allesbehalve verkeerd uitquote:Op maandag 19 februari 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van naam en ik weet in welke hoek ik het moet plaatsen.
Wie wil er trainer worden van dit team http://www.svheerjansdam.com/dames_1.htm ?
Zal wel uit Skandinavie komen?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier idem
Ik heb laatst een CD van Queensrÿche gekocht. Dat zal het gros hier ook wel niet kennen
Haha, was ik t maar. Nee, daar heb ik absoluut de stem niet voor. Maar kga t nooit laten horen ook hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Een heldere bas dan.
Ik zag ik jou wel een goede zanger eigenlijk.
Klinkt als metal.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier idem
Kan je geen privécoach worden dan, van alleen dat meisje?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zitten paar mooi tussen, vooral die ene links naast de keeper ziet er op deze foto allesbehalve verkeerd uit![]()
Heheh prive trainer. Voor d'r techniek ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je geen privécoach worden dan, van alleen dat meisje?
Min of meer wel. Niet de echte metal zoals Iron Maiden en Metallica vroeger. Maar wel een goede cd deze (hun bekendste Operation: Mindcrime)quote:
Conditietrainerquote:Op maandag 19 februari 2007 16:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heheh prive trainer. Voor d'r techniek ofzo![]()
Je zit er niet ver naast. Ze komen uit de VSquote:
dat ken ik dan weer welquote:Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van jou had ik dat ook wel verwacht. Net zoals L_G en DIGGER ze ook wel zullen kennen al dan niet alleen van naam.quote:
overigens heb ik de opvolger van Operation Mindcrime nog niet gehoord, die was toch vorig jaar uitgekomenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van jou had ik dat ook wel verwacht. Net zoals L_G en DIGGER ze ook wel zullen kennen al dan niet alleen van naam.
welk tijdstip had je in gedachten?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef borisz het volgende:
Az doe jij morgen een request naar Ekdom?, dan kan ik het ook horen![]()
Die is inderdaad uitgekomen, maar of deze goed is zou ik niet weten. Voordat ik dit album kocht, kende ik alleen Silent Lucidityquote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
overigens heb ik de opvolger van Operation Mindcrime nog niet gehoord, die was toch vorig jaar uitgekomenmijn zus had het daar over (die is een erg groot fan van Queensryche)
maakt niet uit tegen 10, 11 of 12 uu. smiddags heb ik tentamen dus dan gaat het nietquote:Op maandag 19 februari 2007 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
welk tijdstip had je in gedachten?
Overigens werd vandaag Ekdoms favoriet aller tijden aangevraagd, dus dat was weer feest (Then Jericho met The Motive). Heb ik ook ooit eens aangevraagd bij hem.
Ron Jans zou zeggen: Jij bent goed in het kleineren van andere koks.quote:
Ai,quote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef clauwheee het volgende:
Zo, bof ik even.
Naar de dokter geweest. Een 'daverende' middenoorontsteking, keelontsteking en voorhoofdholteontsteking volgens de dokter. Jeuj
Vervelendquote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef clauwheee het volgende:
Zo, bof ik even.
Naar de dokter geweest. Een 'daverende' middenoorontsteking, keelontsteking en voorhoofdholteontsteking volgens de dokter. Jeuj
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef clauwheee het volgende:
Zo, bof ik even.
Mijn oudste zus had het album, dus ik ken ze al een tijdje, maar ik volg ze niet echt de laatste jaren.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is inderdaad uitgekomen, maar of deze goed is zou ik niet weten. Voordat ik dit album kocht, kende ik alleen Silent Lucidity![]()
Heyquote:Op maandag 19 februari 2007 17:39 schreef Eilanden het volgende:
[tong mode on]
Nou nou nou ... die Clautje heeft ook altijd wat! Ik ken me, 60 jaar geleden, nog wel herinneren toen ik Clau's leeftijd had ... toen was ik nooit ziek
[tong mode off]
ik kom er niet echt meer door met de requests bij Gerard.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
maakt niet uit tegen 10, 11 of 12 uu. smiddags heb ik tentamen dus dan gaat het niet![]()
Stuur me effe een PM'etje over die baliemedewerkster. Ik heb een heel zwaar vermoeden, maar wil het effe zeker weten! En goed dat de lunch je bevaltquote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey
Wat een kut bedrijf zeg... jou bedrijf
Chagerijnige baliemedewerkster.... en geen eens een parkeerkaart... Middag eten daarin tegen was erg lekker
Gehakt,verse bladspinazie,rode peper,sambalkaas,prei,ham en de lasagne bladenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doe je er allemaal in?
Wij eten iets nieuws.
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Stuur me effe een PM'etje over die baliemedewerkster. Ik heb een heel zwaar vermoeden, maar wil het effe zeker weten! En goed dat de lunch je bevalt
Subwayquote:Op maandag 19 februari 2007 17:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]Subway's
daar kan je echt lekkere broodjes samen stellen!
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:39 schreef Eilanden het volgende:
[tong mode on]
Nou nou nou ... die Clautje heeft ook altijd wat! Ik ken me, 60 jaar geleden, nog wel herinneren toen ik Clau's leeftijd had ... toen was ik nooit ziek
[tong mode off]
Het is inderdaad duur ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
is weg uit haarlem
Ik vind het wel fukking duur.
Mjammie sjimmie
Welke lost heb je gekeken?
Mijn broer heeft ze een (paar) jaar terug ergens live gezien. Hij vond ze toen erg goed.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn oudste zus had het album, dus ik ken ze al een tijdje, maar ik volg ze niet echt de laatste jaren.
Eens kijken of mijn zus dat nieuwe album heeft.
zekers..quote:Op maandag 19 februari 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
is weg uit haarlem
Ik vind het wel fukking duur.
Mjammie sjimmie
Welke lost heb je gekeken?
Donequote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Eilanden het volgende:
Sien, kan je nog een keertje je PM checken?
Het is soms wel wat ongeloofwaardig, maar dat is 24 en prisonbreak ookquote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
Had het nog nooit eerder gevolgd maar marga (mijn wederhelft) kwam er ineens mee thuis.
geen idee wat wij zo gaan eten. Omdat Axel zo'n keelpijn heeft maar besloten alles om te gooien, en voor hem nu even snel een risotto te maken, na het badje zal het er wel op uitdraaien dat wij dan pizza etenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Done
Ik ga maar eens eten... iets met zalm lijkt me lekker
ik volg prison break niet meer.... is daar nog wat aan?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is soms wel wat ongeloofwaardig, maar dat is 24 en prisonbreak ook
Dat zijn ook de series die ik nog nooit gezien heb, maar wat niet is kan nog komen !quote:Op maandag 19 februari 2007 18:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is soms wel wat ongeloofwaardig, maar dat is 24 en prisonbreak ook
wat doe jij zo op een dag?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:04 schreef Bos81 het volgende:
Een beetje een late tip. Maar zometeen bij Het Klokhuis (18.25 op Ned. 3) beelden vanaf mijn werk. Zelf heb ik die dag geen cameraploeg gezien, dus ik denk dat ze niet op mijn afdeling zijn geweest.
Dat is per dag verschillend. Het was inderdaad op een andere afdeling, waar het iets anders aan toe gaat waar ik werk.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat doe jij zo op een dag?
Die zijn lekker inderdaad. Lagen van de week ook op het werk. Gratis en voor nietsquote:
Ik wil niet zo'n dikkerdje worden, dus ik houd me inquote:Op maandag 19 februari 2007 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zijn lekker inderdaad. Lagen van de week ook op het werk. Gratis en voor niets![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n dikkerdje worden, dus ik houd me in![]()
vergeet je het woordje buik nou?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n dikkerdje worden, dus ik houd me in![]()
Dat weet je best, je in je leven hebt al meer roze koeken gegeten dan ik aan ontbijkoek heb gezien of zoquote:
Considering dat ie dit jaar 40 wordt zou dat nog kunnen ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet je best, je in je leven hebt al meer roze koeken gegeten dan ik aan ontbijkoek heb gezien of zo
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet je best, je in je leven hebt al meer roze koeken gegeten dan ik aan ontbijkoek heb gezien of zo
SGP, kansloos. DIe staan zo totaal niet in de maatschappij....quote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor het weekend trouwens ophef in de gemeenteraad door de prins carnaval van Holten. (Holten en Rijssen vormen samen een gemeente). Hij kwam de vergadering verstoren en z'n motto: 'mens erger je niet' overbrengen. 3 SGP'ers vertrokken verbolgen en hevig gepikeerd de zaal om vervolgens niet meer terug te komen. 1 bleef zitten en sprak de woorden. Ik verlaat m'n stoel niet voor zo'n schertsfiguur!
Eeeeeeendjequote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef rubbereend het volgende:alaaaaaaaaaaaaaaaf
heerklijk zo'n middag feest
dadelijk weer/
Dank!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:07 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
en een fruitmand junior voor Axel als hij het binnen houdt
Ja, ik ga dadelijk ook. Heb het pak al voor 1/3e aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef rubbereend het volgende:alaaaaaaaaaaaaaaaf
dadelijk weer/
Beterschap voor Axel.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank!
Eten gaat uitstekend gelukkig, heeft een dubbele portie op, dus dat maakt mij een stuk geruster. Stevige koorts, maar ja, dat heb je op die leeftijd erg snel.
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef rubbereend het volgende:alaaaaaaaaaaaaaaaf
dadelijk weer/
ah dus straks een dubbele portie eruitquote:Op maandag 19 februari 2007 20:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank!
Eten gaat uitstekend gelukkig, heeft een dubbele portie op, dus dat maakt mij een stuk geruster. Stevige koorts, maar ja, dat heb je op die leeftijd erg snel.
De zaal is beneden waar je nu zit de fokken ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik ga maar weer eens naar de zaal, Carnaval roept
gisteren had ik al mijn 10.000ste postquote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga vandaag hopelijk mijn 30.000ste post halen![]()
ach, dat ruiken we straks wel weerquote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah dus straks een dubbele portie eruit![]()
![]()
Als jij je 30.000 ste post haalt. Zit Tong waarschijnlijk al op de 300.000quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
gisteren had ik al mijn 10.000ste post
Baas boven baas hequote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als jij je 30.000 ste post haalt. Zit Tong waarschijnlijk al op de 300.000
*gooit gasmasker op*quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, dat ruiken we straks wel weer
Normaal drink ik zolaat ook nog geen bier, maar Carnaval hequote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier vind ik nog net even te vroeg, ik ben op het moment online aan het pokeren.
alt 155 = øquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Jappie! Sandje! Waar ben je!
Ik ga waarschijnlijk naar Blof met een streepje door de o in april! Als een vriend van mij nog op tijd is voor kaarten dan hè.
Lauwe Pis van Theo Maassen ookquote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef RayMania het volgende:
Wat is Grace Kelly toch een cool nummer.
weet ik alles vanquote:
Zingt Maud het ook?quote:
Liever 100 poepbroeken dan de troep om moeten ruimen van je kind die heeft liggen nekken, wat is dat ranzig zeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, dat ruiken we straks wel weer
Nee Bjørøquote:
quote:
Klopt, maar je kan er wel moedeloos van worden als het zo hevig is, op een gegeven moment heb je gewoon geen schone autostoel/bed/slaapzak/pyama meer over....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
Niet zeuren Dig, hoort er allemaal bij![]()
.
Maud is pas op het niveau "oke" en doet dan haar duim omhoogquote:Op maandag 19 februari 2007 20:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zingt Maud het ook?
Glenn constant. Gelukkig zingt hij "Ze maken mij de pissie lauw" zodat het nog enigszins beschaafd klinkt![]()
Zodra ze De Graafschap ziet scoren, toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maud is pas op het niveau "oke" en doet dan haar duim omhoog
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef DIGGER het volgende:
Zodra ze De Graafschap ziet scoren, toch?
Pa had het opstaan, die nummer 1 was best wel eng te noemen inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 21:41 schreef sjimz het volgende:
Net op veronica naar de 10 engste achtbanen gekeken.
Zaten wel leuke dingen tussen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik las vanochtend nog ff terug (je moet wat hè) en zag toen een voetballende Glenn voorbij komen en een heel lief oplettend zusje erbij.
Je hebt prachtkinders DIGGER.
rustig aan en veel plezierquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik was zo bezig met het behalen van de 30.00ste post, dat de spelling er bij in schoot.
Maar dit is dus mijn 30.000e post.
Rondje bier en de polonaise![]()
![]()
![]()
Kom er net vandaan. Doe je ze de groeten?quote:
Maud mag er ook zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]zekers ...
heb voor de fans ook maar weer eens wat foto's van Maud gepost....
klikkerdeklikkerdeklik
thanx konijntjequote:
werk ze!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |