Ik bedoelde het ook niet negatiefquote:
Mensen bekeurd voor het niet op slot zetten van hun fiets?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef sjimz het volgende:
Goedenavond!
Nee hoor, ben bij een vriend op visite geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mensen bekeurd voor het niet op slot zetten van hun fiets?
Hells angels ?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ben bij een vriend op visite geweest
Ik denk dat je daar toch naar binnen moet met wat kevlar en een shotgun.quote:
en een goede levensverzekeringquote:Op maandag 19 februari 2007 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar toch naar binnen moet met wat kevlar en een shotgun.
Ik kon in NL een politiemeneer uitschelden voor weet ik wat. Kan dat nu nog?quote:
Of Neo-like kwaliteiten.quote:
Ik moet de ballen nog verzamelen !! Maar er komt ook een pokertafel in.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Popo heeft een pooltafel. Wat voor een ist? 9 feet?
Niks, zwager heeft geen ruimte dus mocht ik 'm hebben. Eikel, gaat 'ie in een appartement wonen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook een pooltafel thuis.
Wat heeft dat ding je gekost?
Ja die zijn wel prijzig.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee... Da's helemaal hendig ja... Als ik er een neem moet het wel een wedstrijdtafel zijn..
Truste Sjimmie.
Ik kijk nog even de all star wedstrijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik ook bijna
Luister nog ff Amy Winehouse, Frank
Mmmmm, lange benenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:48 schreef popolon het volgende:
Ik kijk nog even de all star wedstrijd.
Basketball, niks voor jou dus.
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi potje poker. Playmoney uiteraard voor deze noob.
Ja als je gaat voor atletische mannen dan zit je goed.quote:
Het kruisje vind ik wel geil, maar de knipoog daarbij vind ik wat dubieusquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik had gezegd de hele maand maart geen alcohol te gaan drinken als AJAX niet de 3 punten tegen Excelsior zou pakken. Ik ben een man van mijn woord, maar ik word er niet vrolijker van.
Als je ook al geen drugs gebruikt en niet rookt, blijft er nog maar 1 ding over. Heel veel sex hebben....quote:Op maandag 19 februari 2007 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Veel plezier met je frisdrankjes de komende maand.
Nou dus nog een opblaaspop zien te vinden die bereidt is het met je te doen, bedoel je?quote:Op maandag 19 februari 2007 02:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je ook al geen drugs gebruikt en niet rookt, blijft er nog maar 1 ding over. Heel veel sex hebben....
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Het kruisje vind ik wel geil, maar de knipoog daarbij vind ik wat dubieus![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je geen kikker geef![]()
Astu
[[url]http://img.photobucket.com/albums/v247/trudiebluezz/Img_2628.jpg]afbeelding[/url]]
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op maandag 19 februari 2007 03:58 schreef rubbereend het volgende:oi
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
is er nog bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |