OpenTTD!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
en welke games kan je sowieso spelen op een shared videokaart?
Ja maar Jarno neemt ook zo'n cheapass macbook net als ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen enkele. Maar mijn iMac heeft gewoon een Ati "ik heb veel videokracht whatever" kaart erin zitten.
Oh, zijn er ook goedkope?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja maar Jarno neemt ook zo'n cheapass macbook net als ik
Met Windows Vista met OS X theme. Net echt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:33 schreef Q. het volgende:
De Packard Bell PackBook.
Wat? Om te gamen? Nah, daar heb ik toch echt een PC voor. Een MacBook zie ik toch meer als een luxe hang-op-de-bank-verveel-apparaat of weekendjes-weg-en-het-regent-dingskie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen daarvoor zou ik al overwegen een macbookpro te kopen als die er in een 12 of 13 inch versie komt
Zitten aardig wat spelletjes in maar Solitaire Forever is een mooie gratis Patience.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat? Om te gamen? Nah, daar heb ik toch echt een PC voor. Een MacBook zie ik toch meer als een luxe hang-op-de-bank-verveel-apparaat of weekendjes-weg-en-het-regent-dingskie.
En er zit toch wel iets van Patience in OS X ofzo?.
Te duur. En te groot. Voor mij.quote:
Ja maar ik doe geen jonge mannen super snelle actie games meer, maar gewoon lekker eh... nou ja, iets traags met mooie beelden... kom... eh... Myst!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat? Om te gamen? Nah, daar heb ik toch echt een PC voor. Een MacBook zie ik toch meer als een luxe hang-op-de-bank-verveel-apparaat of weekendjes-weg-en-het-regent-dingskie.
En er zit toch wel iets van Patience in OS X ofzo?.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
Die Big Bang games zijn ook best geinig.
Dat had ik ook. Maar inmiddels even opnieuw geinstalleerd. Ik vind de Parallels oplossing veel handiger om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu heb ik parallels al geinstalleerd staan met een vm
Ik ga daar eens over nadenken binnenkort.
Ik ben tevreden over de MacHouse in Rotterdam, maar sommige mensen in dit topic beginnen al met bakstenen te dreigen als je de naam "MacHouse" alleen maar laat vallenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef Jarno het volgende:
Nouja, ik moet eerst maar eens zo'n ding zien te bemachtigen.
Zit toch nog enorm te twijfelen of ik nog een Mac winkel ga bezoeken. Welke is aan te raden?
Puik plan en in R'dam ken ik de weg. Je kunt ze daar ook uit laten breiden dus, mits op voorraad en alles?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben tevreden over de MacHouse in Rotterdam, maar sommige mensen in dit topic beginnen al met bakstenen te dreigen als je de naam "MacHouse" alleen maar laat vallen.
Bij de twee iMacs die ik daar gekocht heb werd het geheugen er gratis bijgezet. Ik kreeg zelfs korting omdat er 512 Mb uit één iMac kwam waar weer een reepje van 1 Gb voor terug werd gezet. Het werd gewoon verrekent en dat vind ik wel netjes. Gewoon even bellen en vragen of ze het op voorraad hebben. Zoja, apart laten zetten en je hebt de dag zelf nog een Mac in huis.
Visual Studio werk doe ik voornamelijk in Parallels. Alleen spellen waar ik geen OSX versie van kan krijgen gaat via Dual-boot.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:31 schreef Jarno het volgende:
Ik kan nu eigenlijk nog niet zo inschatten waar ik voor zou willen dualbooten. Vm-en lijkt me voorlopig goed genoeg.
Ja, pcies, daar zou ik het ook voor gebruiken. VS2005 is wel goed te draaien dus in een VM? Oh wacht, jij had een iMac he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Visual Studio werk doe ik voornamelijk in Parallels.
Uiteraard. Gewoon ff aan de lokale Genius vragen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Puik plan en in R'dam ken ik de weg. Je kunt ze daar ook uit laten breiden dus, mits op voorraad en alles?
Ja, dat moet wel kunnen geloof ik. Hoewel een geheugen upgrade best makkelijk is, heb ik liever dat zij de Mac slopenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Puik plan en in R'dam ken ik de weg. Je kunt ze daar ook uit laten breiden dus, mits op voorraad en alles?
Niet, dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Jarno het volgende:
Die zitten toch waar eerst die hippe Nokia winkel zat, toch?
Ik ben ook tevreden over het maccentre op de lijnbaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef Jarno het volgende:
Nouja, ik moet eerst maar eens zo'n ding zien te bemachtigen.
Zit toch nog enorm te twijfelen of ik nog een Mac winkel ga bezoeken. Welke is aan te raden?
Ik moet helaas Visual Studio 6.0 gebruiken (the horror!) maar dat werkte vlekkeloos in een VM. Heel Windows XP trouwens. Weinig problemen mee gehad. De iMac verschilt niet veel van een Macbook Pro trouwens. Op het shared video geheugen naquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, pcies, daar zou ik het ook voor gebruiken. VS2005 is wel goed te draaien dus in een VM? Oh wacht, jij had een iMac he?
Ik heb alleen mijn iPod op de Lijnbaan gekocht maar ik vond het een verschrikkelijk drukke winkel met hippe 17-jarige scholieren die je een Mac aansmeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:46 schreef Tijn het volgende:
Er zitten er 2 in Rotterdam. Eentje naar het station (waar ik hele kutte ervaringen mee heb) en eentje aan de Lijnbaan (geen idee hoe die gasten zijn).
Ze hoeven toch geen kennis te hebben? Tis een mac, die werkt gewoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn iPod op de Lijnbaan gekocht maar ik vond het een verschrikkelijk drukke winkel met hippe 17-jarige scholieren die je een Mac aansmeren.
Yikes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens wil de lijnbaan 288,- hebben om mijn macbook van 1GB te upgraden naar 2GB inc inruilen van de huidige 1GB
Ja dan trekken ze dus nieuwwaarde 1GB erafquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yikes.
Online kost het 'maar' 180 euro.
true.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze hoeven toch geen kennis te hebben? Tis een mac, die werkt gewoon
*kuch*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tis een mac, die werkt gewoon
Ach, bashen is altijd leuk. En tegengas is okay.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe voelt het eigenlijk om tussen al die Apple-fanatici te posten Jarno? In het Vista topic ging je op een gegeven moment redelijk tekeer tegen al die Apple users dat ze moesten opbokken.
Er is 1 type die zeker werkt en die kost zo 95 euro per reepje. Dus als je hem nieuw koopt kan je 'm beter gelijk met 2GB kopenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Jarno het volgende:
Ja, maarja, de goedkoopste PC5300 S0 dimms die ik kan vinden zijn zo'n 70 euro, en dan weet ik dus geeneens of dat wel werkt. Dus da's toch tientjeswerk...
quote:
Je vraagt puberige computerverkopers hun leeftijd? Homo!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:57 schreef Q. het volgende:
Hij was bijna 18 hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |