Echt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yFwEcmn26zI
Echt of nep!
TERING. ligt het aan mij of is die site zo sloom als een wandelende tak?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef sanni het volgende:
Nieuwe Leopard pic's![]()
[afbeelding]
bron
Ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
TERING. ligt het aan mij of is die site zo sloom als een wandelende tak?
een soort vista WOW effectquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
Echt heel spannend zijn de veranderingen in Leopard niet.
Ik wilde het nog niet zeggen, maar zo denk ik er ook over op dit momentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
Ik wacht wel op X11.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
Ook niet echt direct een boel geld waard, alhoewel een fatsoenlijke implementatie van Spaces me wel okay lijkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wilde het nog niet zeggen, maar zo denk ik er ook over op dit moment
Eerder een grote update dan een upgrade...
Jawel maar niet ¤129,-quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet echt direct een boel geld waard, alhoewel een fatsoenlijke implementatie van Spaces me wel okay lijkt.
Tof.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef Jarno het volgende:
Hallo. Speciaal om hier mee te mogen posten wil ik ook een Mac (Book) gaan kopen.
Tof he?
Ja. Die dus. Maar ik twijfel nog over 1 of 2GB geheugen (2 dus) en hoe groot de HD moet zijn.quote:
2Gb, en zeker een 100 Gb HD.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja. Die dus. Maar ik twijfel nog over 1 of 2GB geheugen (2 dus) en hoe groot de HD moet zijn.
Goed zeg!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef Jarno het volgende:
Hallo. Speciaal om hier mee te mogen posten wil ik ook een Mac (Book) gaan kopen.
Tof he?
Volgens mij is het haast niet de moeite om het níet gelijk maar door Apple erin te laten stouwen, toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja extra geheugen wil ik ook nog
http://www.apple.com/macosx/upgrade/requirements.htmlquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Q. het volgende:
Ik geloof niet dat OS X meer dan 2 gig schijfruimte gebruikt.
Geheugen in een MacBook is heel makkelijk zelf te installeren, accu er uit en voila. Heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij is het haast niet de moeite om het níet gelijk maar door Apple erin te laten stouwen, toch?
Ik hoorde dat het kei-moeilijk was met schroefjes en hendeltjes en als je het verkeerde type erin zet dan ontploft je Mac Book en dan gaat iedereen dood wegens rondvliegend accu zuur en zware metalen...quote:
Oh ja, sorry, je hebt gelijk. Ik was in de war met Packard Bell. Het lijkt ook zo veel op elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het kei-moeilijk was met schroefjes en hendeltjes en als je het verkeerde type erin zet dan ontploft je Mac Book en dan gaat iedereen dood wegens rondvliegend accu zuur en zware metalen....
Ook wit he.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, je hebt gelijk. Ik was in de war met Packard Bell. Het lijkt ook zo veel op elkaar.
Nou ze zijn wel duurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij is het haast niet de moeite om het níet gelijk maar door Apple erin te laten stouwen, toch?
Dat verklaart waarom PBell users geen hersenen meer hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Komt door het uitbijtende accuzuur.
Ongeveer. Maar je kunt er al direct een hoop afgooien. Of heb jij zin in Zweedse localisatie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Jarno het volgende:
Ja. Dat van die 2GB was ik al wel zo'n beetje uit, want ik wil zeker gaan virtualiseren met Parallels. En dan is het wel prettig om die VM een beetje geheugen te kunnen geven.
Hoeveel nam OS X ook al weer in beslag? GB of 5 toch bij een beetje nette installatie?
Dat klinkt wel erg goed, trouwens. Dus je hoeft dan geen aparte VM-install meer te doen maar gebruikt gewoon je dual-boot installatie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
Nog mooier is dat je tegenwoordig met Bootcamp Windows kan installeren op een aparte partitie en via Parallels dezelfde installatie kan draaien binnen OSX.
Is dat zo? Hoe?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
Nog mooier is dat je tegenwoordig met Bootcamp Windows kan installeren op een aparte partitie en via Parallels dezelfde installatie kan draaien binnen OSX.
Maar dat werkt toch helemaal niet op een Mac?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:26 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. DigID geloof ik. Ik kom het wel een keer oppikken deze week.
Ja, je installeert eerst Windows via Bootcamp. Dan installeer je Parallels en je geeft op dat Windows zich op een Boot camp partitie bevindt. Na 5 minuten installatie gedoe werkt hetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg goed, trouwens. Dus je hoeft dan geen aparte VM-install meer te doen maar gebruikt gewoon je dual-boot installatie?
In je Parallels user guide staat daar iets over vermeldt. Je moet kiezen voor 'Custom installation' iig. Daarin zit de optie 'Use Bootcamp'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe?
Ik installeer bootcamp en windows op een aparte partitie. Maar hoe krijg ik parallels dan zover dattie die installatie gebruikt?
Geen enkele. Maar mijn iMac heeft gewoon een Ati "ik heb veel videokracht whatever" kaart erin zitten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
en welke games kan je sowieso spelen op een shared videokaart?
Nu heb ik parallels al geinstalleerd staan met een vmquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, je installeert eerst Windows via Bootcamp. Dan installeer je Parallels en je geeft op dat Windows zich op een Boot camp partitie bevindt. Na 5 minuten installatie gedoe werkt het. Blijkbaar maakt Parallels een tweede hardware profiel aan (welke niet default is; Via Bootcamp naar Windows booten geeft geen problemen) met daarin de stuurprogramma's voor Parallels. Werkt prima.
Nadeel van Bootcamp op dit moment is trouwens dat als je je toetsenbord niet veel gebruikt het ding ineens niet meer werkt. Dat zal wel een driver issue zijn, maar het moet wel opgelost worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |