Oke, nu ben ik bang.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
trouwens alle Richy fans.. ik kan heel hard slaanik neem het jullie kwalijk dat X6 er niet in staan dus pas maar op.... Hij had er in liveshow 6 al uitgemoeten ofzo..
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
trouwens alle Richy fans.. ik kan heel hard slaanik neem het jullie kwalijk dat X6 er niet in staan dus pas maar op.... Hij had er in liveshow 6 al uitgemoeten ofzo..
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
quote:
Graaggedaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dankjewel dat je me dat even vertelt.
Uiteraard. Was vanaf het begin al duidelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
Sharon moet winnen, lijkt me toch duidelijk
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef SSJKliko het volgende:
Ik stem dat Richy ineens wat aan zijn stembanden mankeert en niet meer kan zingen en X6 in zijn plaats mag
80-20quote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is de uitslag hier wel duiderlijk![]()
X6 stond hier ook steeds tweede...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is de uitslag hier wel duiderlijk![]()
Je bent Jamai en Step right up vergeten?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef Andiyan het volgende:
Sharon moet natuurlijk winnen. Maar het zou indd wel grappig zijn als Richy zegeviert. De slechtste XFA/IDO winnaar ever.![]()
Tegenover Jim was Jamai zeker de terechte winnaar. Al had het natuurlijk een finale Hind - Jamai moeten zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Je bent Jamai en Step right up vergeten?![]()
Ach dat had nog wel iets vermakelijks.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef jellyrose het volgende:
Je bent Jamai en Step right up vergeten?![]()
Vermakelijk.. zou niet mijn woordkeuze zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ach dat had nog wel iets vermakelijks.
Ik denk niet dat R. dat kan overtreffen.
Inderdaad dat is waar..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
X6 stond hier ook steeds tweede...
Ik ga nogsteeds voor X6 als winnaars![]()
![]()
![]()
Ik mocht toen wel een meisje van 11 zijn, Jim was toch echt de beste.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Tegenover Jim was Jamai zeker de terechte winnaar. Al had het natuurlijk een finale Hind - Jamai moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |