Wat doe je me aanquote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef --Globe-- het volgende:
Ik pak mijn Richy-fanschap weer een weekje op nu X6 eruit is.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef SSJKliko het volgende:
Ik stem dat Richy ineens wat aan zijn stembanden mankeert en niet meer kan zingen en X6 in zijn plaats mag
Kutzak.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Sharon zou moeten winnen. Maar ik hoop op Richy, omdat dat een grote grap zou zijn.
Poliepen zijn best in de laatste tijd, dus het is mogelijk! Ik ga nogsteeds voor X7! en dan maakte me het ook helemaal niet meer uit wie er dan ging winnen..quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef SSJKliko het volgende:
Ik stem dat Richy ineens wat aan zijn stembanden mankeert en niet meer kan zingen en X6 in zijn plaats mag
Dan ben je écht dom.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maakt me écht niks uit. Nu op Richy gestemd, morgen op stage op Sharon
.
Oke, nu ben ik bang.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
trouwens alle Richy fans.. ik kan heel hard slaanik neem het jullie kwalijk dat X6 er niet in staan dus pas maar op.... Hij had er in liveshow 6 al uitgemoeten ofzo..
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
trouwens alle Richy fans.. ik kan heel hard slaanik neem het jullie kwalijk dat X6 er niet in staan dus pas maar op.... Hij had er in liveshow 6 al uitgemoeten ofzo..
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
quote:
Graaggedaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dankjewel dat je me dat even vertelt.
Uiteraard. Was vanaf het begin al duidelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
Sharon moet winnen, lijkt me toch duidelijk
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef SSJKliko het volgende:
80-20quote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is de uitslag hier wel duiderlijk![]()
X6 stond hier ook steeds tweede...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is de uitslag hier wel duiderlijk![]()
Je bent Jamai en Step right up vergeten?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef Andiyan het volgende:
Sharon moet natuurlijk winnen. Maar het zou indd wel grappig zijn als Richy zegeviert. De slechtste XFA/IDO winnaar ever.![]()
Tegenover Jim was Jamai zeker de terechte winnaar. Al had het natuurlijk een finale Hind - Jamai moeten zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Je bent Jamai en Step right up vergeten?![]()
Ach dat had nog wel iets vermakelijks.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef jellyrose het volgende:
Je bent Jamai en Step right up vergeten?![]()
Vermakelijk.. zou niet mijn woordkeuze zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ach dat had nog wel iets vermakelijks.
Ik denk niet dat R. dat kan overtreffen.
Inderdaad dat is waar..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
X6 stond hier ook steeds tweede...
Ik ga nogsteeds voor X6 als winnaars![]()
![]()
![]()
Ik mocht toen wel een meisje van 11 zijn, Jim was toch echt de beste.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Tegenover Jim was Jamai zeker de terechte winnaar. Al had het natuurlijk een finale Hind - Jamai moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |