Wat doe je me aanquote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef --Globe-- het volgende:
Ik pak mijn Richy-fanschap weer een weekje op nu X6 eruit is.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef SSJKliko het volgende:
Ik stem dat Richy ineens wat aan zijn stembanden mankeert en niet meer kan zingen en X6 in zijn plaats mag
Kutzak.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Sharon zou moeten winnen. Maar ik hoop op Richy, omdat dat een grote grap zou zijn.
Poliepen zijn best in de laatste tijd, dus het is mogelijk! Ik ga nogsteeds voor X7! en dan maakte me het ook helemaal niet meer uit wie er dan ging winnen..quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef SSJKliko het volgende:
Ik stem dat Richy ineens wat aan zijn stembanden mankeert en niet meer kan zingen en X6 in zijn plaats mag
Dan ben je écht dom.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maakt me écht niks uit. Nu op Richy gestemd, morgen op stage op Sharon
.
Oke, nu ben ik bang.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
trouwens alle Richy fans.. ik kan heel hard slaanik neem het jullie kwalijk dat X6 er niet in staan dus pas maar op.... Hij had er in liveshow 6 al uitgemoeten ofzo..
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
trouwens alle Richy fans.. ik kan heel hard slaanik neem het jullie kwalijk dat X6 er niet in staan dus pas maar op.... Hij had er in liveshow 6 al uitgemoeten ofzo..
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Hockeylotje het volgende:
quote:
Graaggedaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dankjewel dat je me dat even vertelt.
Uiteraard. Was vanaf het begin al duidelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
Sharon moet winnen, lijkt me toch duidelijk
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef SSJKliko het volgende:
80-20quote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is de uitslag hier wel duiderlijk![]()
X6 stond hier ook steeds tweede...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is de uitslag hier wel duiderlijk![]()
Je bent Jamai en Step right up vergeten?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef Andiyan het volgende:
Sharon moet natuurlijk winnen. Maar het zou indd wel grappig zijn als Richy zegeviert. De slechtste XFA/IDO winnaar ever.![]()
Tegenover Jim was Jamai zeker de terechte winnaar. Al had het natuurlijk een finale Hind - Jamai moeten zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Je bent Jamai en Step right up vergeten?![]()
Ach dat had nog wel iets vermakelijks.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef jellyrose het volgende:
Je bent Jamai en Step right up vergeten?![]()
Vermakelijk.. zou niet mijn woordkeuze zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ach dat had nog wel iets vermakelijks.
Ik denk niet dat R. dat kan overtreffen.
Inderdaad dat is waar..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
X6 stond hier ook steeds tweede...
Ik ga nogsteeds voor X6 als winnaars![]()
![]()
![]()
Ik mocht toen wel een meisje van 11 zijn, Jim was toch echt de beste.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Tegenover Jim was Jamai zeker de terechte winnaar. Al had het natuurlijk een finale Hind - Jamai moeten zijn.
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Gast985 het volgende:
Lijkt me duidelijk RICHY natuurlijk![]()
Sharon is een lelijke krijskip die kan niet eens zingen
'we' zijn gewoon afhankelijk van de sms-ers. Als je bedenkt dat de meeste sms-ers tienermeisjes zijn (ook Sammetje doet er niet aan mee!) dan weet ik ook nog niet wat er gebeurd!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef Californian_dreamer het volgende:
een afgang zou het wel zijn idd
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Gast985 het volgende:
nee, dat is idd wel eens anders geweestquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef superhero87 het volgende:
81 vs 19... Het is nog nooit zo duidelijk geweest hier op FOK
Is vast o.a. de oorzaak dat er nu veel minder gepost wordt dan bij IDO 3.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee, dat is idd wel eens anders geweest
best wel saai idd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:35 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is vast o.a. de oorzaak dat er nu veel minder gepost wordt dan bij IDO 3.
Bij Raffa vs Floortje had je gewoon 2 kampen, en was de poll ongeveer 50-50 uit mn hoofd.
Nu is bijna iedereen het over eens dat Sharon moet winnen.![]()
Iemand zei Anjaquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Het werd pas echt spannend als Anja in de finale stond, want die had pas fanatieke aanhangers.
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Het werd pas echt spannend als Anja in de finale stond, want die had pas fanatieke aanhangers.
Het was altijd zo'n 60/40, laatste week draaide dat opeens om.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:35 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is vast o.a. de oorzaak dat er nu veel minder gepost wordt dan bij IDO 3.
Bij Raffa vs Floortje had je gewoon 2 kampen, en was de poll ongeveer 50-50 uit mn hoofd.
Nu is bijna iedereen het over eens dat Sharon moet winnen.![]()
Dan snap jij de bedoeling van 'Idols' niet helemaal. Jamai was in geen enkel opzicht een idool, Jim en Hind had de enige terechte finale geweest.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Tegenover Jim was Jamai zeker de terechte winnaar. Al had het natuurlijk een finale Hind - Jamai moeten zijn.
Het ging ook om zingen. Jim had een bereik van ongeveer 2 noten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan snap jij de bedoeling van 'Idols' niet helemaal. Jamai was in geen enkel opzicht een idool, Jim en Hind had de enige terechte finale geweest.
Op FOK! ja... Onze mening heeft wel vaker bewezen sterk te verschillen van de opinie des lands.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef superhero87 het volgende:
81 vs 19... Het is nog nooit zo duidelijk geweest hier op FOK
Idd en met al die sms'ende meisjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:08 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Op FOK! ja... Onze mening heeft wel vaker bewezen sterk te verschillen van de opinie des lands.
Oke, logisch dat je Richy promoot. Ik ben voor Sharon, maar je hoort mij niet zeggen at Richy niet kan zingen, want dat kan hij wel. Het is gewoon mijn smaak muziek niet. Dus je kan beter normaal commentaar leveren.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Gast985 het volgende:
tienermeisjes stemmen niet massaal op Richy. Ik ben er zelf ook één, en geen enkel meisje dat ik ken stemt op Richy (de meesten stemmen sowieso niet). De meeste tienermeisjes vinden Richy lelijk, dus waarom zouden ze. Precies.quote:
En daarom staat ze ook in de finale omdat ze niet kan zingen?! HALLO!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Gast985 het volgende:
zingen kan hij wel, maar in vergelijking met Sharon duidelijk minderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:44 schreef PeRi het volgende:
Ja!
Dat is niet waar, vraag maar aan marky, die had daar hele analyses over.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Het ging ook om zingen. Jim had een bereik van ongeveer 2 noten.
Markyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is niet waar, vraag maar aan marky, die had daar hele analyses over.
Amen!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Gast985 het volgende:
Even gezocht, de quote:quote:
quote:OCTAAFBEREIK VAN DE 10 FINALISTEN
Ik heb maar even met de piano erbij naar de liedjes van de 10 finalisten geluisterd, en heb de hoogste en laagste waargenomen toon genoteerd, en n.a. daarvan het bereik vastgesteld. Natuurlijk is het zo dat de kandidaten niet hun hele klankenspectrum hebben laten horen op TV, maar dit zijn de waarnemingen:
Bas:
Hoogst gehoorde noot: F
Laagst gehoorde noot: Cis
Gebruikt bereik bij Idols: 12 1/2 noten
David:
Hoogst gehoorde noot: A
Laagst gehoorde noot: G
Gebruikt bereik bij Idols: 9 noten
Dewi:
Hoogst gehoorde noot: Dis
Gebruikt bereik bij Idols: 11 1/2 noten
Hind:
Hoogst gehoorde noot: Cis
Laagst gehoorde noot: Fis
Gebruikt bereik bij Idols: 12 noten
Jamai:
Hoogst gehoorde noot: F
Laagst gehoorde noot: D
Gebruikt bereik bij Idols: 10 noten
Jim:
Hoogst gehoorde noot: E
Laagst gehoorde noot: C
Gebruikt bereik bij Idols: 10 noten
Joël:
Hoogst gehoorde noot: G
Gebruikt bereik bij Idols: 8 noten
Marieke:
Hoogst gehoorde noot: D
Laagst gehoorde noot: A
Gebruikt bereik bij Idols: 11 noten
Yuli:
Hoogst gehoorde noot: E
Gebruikt bereik bij Idols: 13 noten
Zosja:
Hoogst gehoorde noot: Cis
Laagst gehoorde noot: E
Gebruikt bereik bij Idols: 13 1/2 noten
De dames Zosja en Yuli hebben dus het grootste bereik. Yuli kan het hoogste zingen, gevolgd door Dewi en als derde Marieke.
Godzijdank wel, jaquote:Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef --Globe-- het volgende:
Resultaten komen aardig overeen met de percentages.
Ook voor het eerst volgens mijquote:Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef --Globe-- het volgende:
Resultaten komen aardig overeen met de percentages.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |