"de markt"quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ben het ook met Marianne eens. Ik had net dezelfde gedachten. Als je kijkt naar "de markt" zou X6 eigenlijk moeten winnen.
Wendy is gewoon weer heel vervelend vanavond.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
wendy trouwens net maar haar 'in de pocket'kreeg een hele vervelende flashback
eensquote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Wendy is gewoon weer heel vervelend vanavond.
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
"de markt"Nee daarom scoorde raffish ook zo goed he
misschien ze de eo jongerendag wel plat jah... maar niet nederlandquote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.
Zie jij ergens een blauwequote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef babette21 het volgende:
oh er kwam tóch 'n topic aan....
maar ik vind de mijne eigenlijk mooier, mag ik in niet in m'n Richy-TT-vrije topic doorposten?!
Graag zelfs.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef babette21 het volgende:
mag ik in niet in m'n Richy-TT-vrije topic doorposten?!
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie jij ergens een blauwe?
Ah, CDP is er.
CDP kijk je niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie jij ergens een blauwe?
Ah, CDP is er.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.
Nee, Grey's Anatomy is té spannendquote:
ik hoop het niet want ik wil dawson's creek verder kijken... ben al bij cd 4quote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef ryangozer het volgende:
Straks weten we? niet weer kutreclame, en dan gaan ze nogweer rekken straks en word het zo 22:15 voordat we iets weten...
Richy gaat eruit straksquote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef babette21 het volgende:
maar er gaat nu dus niemand uit? zit ik gewoon voor jan lul te "kijken"
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef SpecialGuest het volgende:
BVO, de koning der slechte TT's smaak.![]()
jawel hoor, ze moeten nog ff rekken tot na de reclame... valt het julie ook op dat het geluid van de reclame meestal harder is dan het programma?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef babette21 het volgende:
maar er gaat nu dus niemand uit? zit ik gewoon voor jan lul te "kijken"
sommige dingen kun je beter niet hardop zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop het niet want ik wil dawson's creek verder kijken... ben al bij cd 4
Ach, in de mond en in de hand mag het wel. Dus die komen toch wel aan hun trekken hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach X6 kan wel doen alsof, maar stiekem verlangen die ook gewoon naar een lekkere piemel voordat ze getrouwd zijn
Over de hele linie genomen horen X6 en Sharon in de finale, dat Richy nu redelijk presteert zal me een zorg zijn... al moet ik toegeven dat ik het ook wel leuk zou vinden om Sharon te zien gaanquote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goeie TT weer.
Richy. X6 was echt weer bagger de bagger, jammer dat de jury deze week niet mag kiezen wie eruit gaat.
En Henk is echt grappig.
jeugdsentimentquote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
sommige dingen kun je beter niet hardop zeggen![]()
ze brengen het steeds alsof ze de hele week nog alle drie door kunnen gaan, ze dan volgende week de finale beginnen met 'n afvaller, er twee gaan zingen, puberaal Nederland kan gaan stemmen en aan het eind van die show d winnaar bekend word... is marketingtechnisch natuurlijk het best!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef ryangozer het volgende:
jawel hoor, ze moeten nog ff rekken tot na de reclame...
da's altijd, met name bij de commerciëlen, en dan weer met name bij net5quote:valt het julie ook op dat het geluid van de reclame meestal harder is dan het programma?
X6 presteert minder met de week, zie echt geen reden waarom zij in de finale zouden horen. De X6-aanhangers hebben best wel stront in hun oren..quote:Op zondag 18 februari 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over de hele linie genomen horen X6 en Sharon in de finale, dat Richy nu redelijk presteert zal me een zorg zijn... al moet ik toegeven dat ik het ook wel leuk zou vinden om Sharon te zien gaan
Hi-la-risch. en niet-rijmendquote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn IDO-TT's waren altjd wel leuk toch.
Idols #94: Hoe Paton van Floortje won! enzo.
WEER jah... zoals elke weekquote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat is Wendy toch weer irritant
Understatement van het jaar.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat is Wendy toch weer irritant
eerste seizoenen waren nog wel oke (hoewel juist dát de tienertijd was, maar goed toen was ik ook 18 ofzoquote:Op zondag 18 februari 2007 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
jeugdsentimenten het is best wel spannend
Mij eigenlijk ook niet, ben blij dat het afgelopen is.... volgend jaar Idols terugquote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Richy mag door, voor het gezeik hier. X6 mag afvallen, ben dat brave groepje zat en die X6 fannetjes ook. Sharon mag afvallen, omdat dat gewoon een verrassende wending zou zijn. In feite makt het me eigenlijk geen ruk uit.
Ik ben nu bij seizoen 6, maar wil de finale graag kijken want die schijnt wel erg goed te zijn... ik wil weten voor wie joey kiestquote:Op zondag 18 februari 2007 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerste seizoenen waren nog wel oke (hoewel juist dát de tienertijd was, maar goed toen was ik ook 18 ofzo), maar toen ze eenmaal gingen studeren enzo ging 't hard achteruit. Heb nog geprobeerd alsnog dit laatste seizoen te kijken (nu op net5), maar 't kon me echt niet meer boeien.
Heb alleen nog wat stukjes uit de allerlaatste aflevering gezien, op youtube. Dat had dan wel weer wat!
oh reclame afgelopen
Maar wel lieve-tv.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef babette21 het volgende:
Wendy is lief![]()
ze mag alleen nóóit meer live-tv doen
Het Hind-effect.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
zal me niks verbazen als Sharon er (onterecht) uit moet, omdat men denkt dat zij toch geen stemmen nodig heeft...
je maakt me bangquote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
zal me niks verbazen als Sharon er (onterecht) uit moet, omdat men denkt dat zij toch geen stemmen nodig heeft...
same herequote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
In feite makt het me eigenlijk geen ruk uit.
Sharon mag de schoenen van Hind nog niet poetsenquote:
Vanwege dat gebash hoop ik juist dat 'ie wint.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef babette21 het volgende:
maar het is leuk om Richy te bashen enzo![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
"Witsjie, je zingt als een swiffer, ziet er uit als een bedreigde diersoort, maar de br33zahs vinden je g31l dus je mag door."
Whehe.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
"Witsjie, je zingt als een swiffer, ziet er uit als een bedreigde diersoort, maar de br33zahs vinden je g31l dus je mag door."
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
dat was het minst boeiende lijntje (hoewel Pacey wel tof was, maar Joey en Dawson waren echt vreselijk!).quote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu bij seizoen 6, maar wil de finale graag kijken want die schijnt wel erg goed te zijn... ik wil weten voor wie joey kiestDus dat maakt het wel spannend
50% kansquote:Maar ontopic.... SPANNEND.... hoop zo Richy exit
Het zal toch niet dat die dikke plofkop met twee acts in de finale zitquote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik lach me dood, die finale wordt Shawon- Wichy
Pacey is leukquote:Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was het minst boeiende lijntje (hoewel Pacey wel tof was, maar Joey en Dawson waren echt vreselijk!).
Jen was by far de tofste van het stel!
[..]
50% kans
ja 't is wel 'n beetje jammer dat ik niet meer de enige basher ben, in 't begin was dat wel andersquote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
Vanwege dat gebash hoop ik juist dat 'ie wint.
Ik lach me stuk, dit wordt gewoon weer een mislukte editiequote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal toch niet dat die dikke plofkop met twee acts in de finale zit
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
X6 heeft 6x zoveel kans om door te gaan
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Cee het volgende:
Als je geen beeld hierbij zou hebben zou je denken dat er 3 kruiertjes met baby's met poepluiers op dat podium beoordeeld stonden te worden, zo praat Wendy tegen die mensen.
dat trek ik niet meer hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Hup, gooi er nog een reclame in!
Als je geen beeld hierbij zou hebben zou je denken dat er 3 kruiertjes met baby's met poepluiers op dat podium beoordeeld stonden te worden, zo praat Wendy tegen die mensen.
Ik denk ook niet dat we van deze acts nog veel gaan horen maar ik gun het die kuttenkop van HJ gewoon nietquote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lach me stuk, dit wordt gewoon weer een mislukte editie![]()
Talentscout my ass
Jawel joh, dat gerek is altijd zo lang.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
zolang duurde het bij idols toch nooit
niet zolangquote:Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jawel joh, dat gerek is altijd zo lang.
no way, dat ging echt wel wat sneller..quote:Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jawel joh, dat gerek is altijd zo lang.
niks mis metquote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
Today we've had a terrible tragedy, a Koala has just entered the X-factor finale
als het aan die geile breezerkutjes ligt nietquote:Op zondag 18 februari 2007 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer... ik had X6 er wel willen zien staan.
Sharon wint toch wel, regardless of wie er naast haar staat.
Raffa... Richy.... je hebt het maar zwaar.quote:
Koala's zijn iig nog leuk.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
Today we've had a terrible tragedy, a Koala has just entered the X-factor finale
ja, dat kunnen we zekerquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Nu we de finale hebben, en zien waar de mensen het meeste op stemmen, kunnen we er nu uit concluderen dat die 'nieuwe wending aan talentenjachten' die X-Factor heet, geen ene moer heeft geholpen?
Nou, alle breezersletjes ten spijt, maar ik geloof er geen ruk van dat Richy 46% van de stemmen had vanavond.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het aan die geile breezerkutjes ligt niet
daar lijkt het wel op jahquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Nu we de finale hebben, en zien waar de mensen het meeste op stemmen, kunnen we er nu uit concluderen dat die 'nieuwe wending aan talentenjachten' die X-Factor heet, geen ene moer heeft geholpen?
Schande is het....quote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Belachelijk dat zo'n gast als Richy in de finale staat
Yepquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Had iemand dan serieus verwacht dat dat zou werken??quote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Voor mijn prono is het ook niet okquote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef babette21 het volgende:
niet best voor m'n prono trouwens, hoewel ik heus wel beter wist wéigerde ik Wichy gewoon in de finale te zetten.... dat kost me best veel punten
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Afvaller: Richy!
Winnares: Sharon
off-topic:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het niet want ik wil dawson's creek verder kijken... ben al bij cd 4
ongediertebestrijding bellenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef TheVulture het volgende:
En die rat van een HJ, ik kots erop...
Seizoen 6, toen ik een paar weken geleden ziek was, heb ik ze eindelijk eens opgezet. 2 weken geleden seizoen 6 gekocht.. en nu wil ik het zo snel mogelijk afkijken...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef Mvnl het volgende:
[..]
off-topic:![]()
Dawsons Creek
![]()
(welk seizoen?)
Zijn praatjes en trucjes (in de trant van 'wees kritisch op Richy, dan gaan de mensen stemmen') zijn gewoon te glad. Daar kunnen de anderen niet tegenop.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
Henkjan heeft het toch weer van elkaar.
Ik weet zeker dat hij X6 in de finale had gekregen. Misschien zelfs Anja.
Melanie omdat ze nou niet echt goe dkon zingen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, Melanie, Anja en X6, waarom zijn die er niet meer?
Omdat je beslissingen over echt talent niet moet overlaten aan het Nederlandse publiek.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, Melanie, Anja en X6, waarom zijn die er niet meer?
Kom op BVO, alsof hij er zelf voor heeft gezorgd dat Sharon en Ritchie in de finale staan, Sharon heeft de beste stem van het gezelschap en Ritchie bezorgt op onverklaarbare wijze voor natte slipjes bij Breezer-minnend Nederland... daar heeft HenkJan echt geen donder mee te makenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
Henkjan heeft het toch weer van elkaar.
Ik weet zeker dat hij X6 in de finale had gekregen. Misschien zelfs Anja.
dat dusquote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Omdat je beslissingen over echt talent niet moet overlaten aan het Nederlandse publiek.
Het gaat niet om talent, snap dat dan. Daarnaast, het publiek beslist zelf wat het wil.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Omdat je beslissingen over echt talent niet moet overlaten aan het Nederlandse publiek.
Henkjan verstaat dit vak zoveel beter dan Marianne en Henk, das gewoon overduidelijk. Marianne en Henk hebben fouten gemaakt met hun kandidaten, dat heeft ze de kop gekost. In de eerste plaats al dat Henkjans kandidaten de enigen waren met een échte identiteit, een hokje waarin ze zitten. Dat is saai en commercieel enz, maar daar scoor je wel mee.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kom op BVO, alsof hij er zelf voor heeft gezorgd dat Sharon en Ritchie in de finale staan, Sharon heeft de beste stem van het gezelschap en Ritchie bezorgt op onverklaarbare wijze voor natte slipjes bij Breezer-minnend Nederland... daar heeft HenkJan echt geen donder mee te maken
Nee, Kut richy gaat winnen let maar opquote:Op zondag 18 februari 2007 22:22 schreef Nouk het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Sharon gaat winnen dan.
dan heb ik echt al het vertrouwen in het nederlands publiek verlorenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, Kut richy gaat winnen let maar op
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh God, krijgen we nu weel de hele week gespam met Richy en Sharon in elk mogelijk programma?
eigenlijk heb ik dat nu al bedenk ik me ineensquote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dan heb ik echt al het vertrouwen in het nederlands publiek verloren
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Seizoen 6, toen ik een paar weken geleden ziek was, heb ik ze eindelijk eens opgezet. 2 weken geleden seizoen 6 gekocht.. en nu wil ik het zo snel mogelijk afkijken...![]()
Ben verslaafd aan dat soort series... Zit na te denken welke serie ik nu op dvd ga kopen...
Liever niet, want Roger deed dat om zijn eigen carrière op te starten, en ik huiver al bij de gedachte van een wereld waarin Witsjie een carrière heeft.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef SSJKliko het volgende:
Richy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hij niet vrijwillig eruitstappen ala Roger zodat X6 doorkan?
jah hier hetzelfde... seizoen 1 + 2 gevolgd op tv... de rest half... maar nooit seizoen 6 gezien.... Vond het trouwens erg leuk toen Audrey erin kwam... vond haar wel lachen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar in een maand tijd alle 6 de boxen gekocht en in een paar weken weggewerkt (wel grappig, seizoen 1 tm 2 heb ik gevolgd, en 6 had ik al eens gedownload, maar 3, 4 en 5 waren nog een verrassing)
Nu sinds een paar maanden de hele serie weer aan t kijken met n vriend (ik kan dit soort dingen 100 keer zien zonder dat t gaat vervelen) en ben momenteel ook bij schijfje 4 van seizoen 6![]()
Leg de tissues maar vast klaar voor de slotaflevering![]()
sorry CDPquote:Op zondag 18 februari 2007 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dawson's Creek geneuzel mag in de Red Room. Danku.
[btw Joey is een muts]
Dat ben ik helemaal met je eens, ze hadden iets truttigs wat er maar niet vanaf kwamquote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef apestaartje het volgende:
Misschien had X6 het gered als ze niet christelijk waren geweest. Ik heb er zelf niets tegen, maar bij de pubers van tegenwoordig werkt het niet. Er ontbrak een 'edge' en een stukje sex, en daarmee ook een stukje commerciële aantrekkingskracht.
De stront zal uit ellende vanzelf dieper naar beneden kruipen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef SSJKliko het volgende:
Witsjie krijgt een carrière ja.. als putjesschepper mag hij lekker daar gaan zingen omdat niemand hem wil aanhoren.
Ook van Sharon gaan we geen kont meer horen denk ik zo, zoals zij zijn er ook al zoveelquote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef SSJKliko het volgende:
Witsjie krijgt een carrière ja.. als putjesschepper mag hij lekker daar gaan zingen omdat niemand hem wil aanhoren.
Sharon komt wel in musicals, Richy krijgt een hit en daarna horen we hopelijk niks meer van de kualaquote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook van Sharon gaan we geen kont meer horen denk ik zo, zoals zij zijn er ook al zoveel
Oke, enjoy!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah hier hetzelfde... seizoen 1 + 2 gevolgd op tv... de rest half... maar nooit seizoen 6 gezien.... Vond het trouwens erg leuk toen Audrey erin kwam... vond haar wel lachen.
Maar ik ga naar boven... op het knopje 'resume' drukken![]()
Nu ben ik helemaal benieuwd naar de slotaflevering....![]()
Sorry voor het offtopic... maar vind zelden iemand die DC ook leuk vind
Dan ben ik er nietquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef Svensational het volgende:
Volgende week gelukkig dezelfde avond nog de uitslag!
You have gót to be kidding mequote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet. Dus ook geen afscheidstopic direct na de uitslag van mijn hand.
Helaas niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
You have gót to be kidding me?
Ik ben ook weer even terug.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben er wel. Even de hitsige Richyfan uithangen
!
Ah, gezelligquote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik ben ook weer even terug.![]()
That makes two
Ik ben 'm kwijtquote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Zullen we onze Richy-ava's eens opzoeken?![]()
Ja ik moest ook wel een traan wegpinken toen Jen doodging en Jack vor haar kind ging zorgenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Mvnl het volgende:
Leg de tissues maar vast klaar voor de slotaflevering![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welkom in het Sharon-moet-winnen forum!
Pfff...dat je daar nu pas mee begintquote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, ik kon steeds maar niet van die briljante TT's als die van Tom en jou verzinnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfff...dat je daar nu pas mee begint.
Diep in mn hart ben ik wel voor Richy, maar als Sharon wint zou ik er ook goed mee kunnen levenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet een beetje grinniken om de opmerkignen:
"Het maakt mij niet meer uit wie er moet winnen, maar ik ben toch voor Richy/Sharon". Dus het maakt nog wel uit.
Leuk voorfilmpje ook.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
My lovin' zoals het wél moet.
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
Angelique in d'r voorprogramma.... die reacties daarop ook weerquote:
Ze is nu druk met haar rijbewijs.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:58 schreef --Globe-- het volgende:
Raf mag wel eens een keer met een leuke single komen eigenlijk.
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:47 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel een traan wegpinken toen Jen doodging en Jack vor haar kind ging zorgen
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was ik niet duidelijk over het Dawson's Creek geneuzel?
Girls Aloud is ubergaaf trouwens.
Lekker consequent ben jij.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was ik niet duidelijk over het Dawson's Creek geneuzel?
Girls Aloud is ubergaaf trouwens.
Grapje enzo?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], ga dan zelf ook niet verder over iets offtopics
Volgens mij heeft X-Factor toch iets langer geduurd dan alleen gisteren?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef Svensational het volgende:
Leuk, Richy en Sharon door! Volledig terecht op basis van gisteren.
Ja, undquote:Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft X-Factor toch iets langer geduurd dan alleen gisteren?
Heb jij echt naar hetzelfde programma als ik gekeken? Richy werd juist alleen maar slechter en nu toevallig was ie weeer goed..quote:Op zondag 18 februari 2007 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, und? Ook over de afgelopen weken was Richy vele malen beter dan X6. Onbegrijpelijk dat zij steeds maar weer doorgingen elke week.
Inderdaad! Zoooo jammer en dat die kandidaten dan nog van Hj zijn is nog erger!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Het was veel leuker geweest met X6 in de finale, nu is het weer zo'n standaard idols finale met 2 jonge deelnemers in de finale
Inderdaad! En de liefstenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef superhero87 het volgende:
Met x6 erbij was het veel leuker geweest, misschien zijn ze niet de beste, ze zijn wel de leukste![]()
Ik vond 'm elke week goed, in tegenstelling tot de valse kraaien van X6. Zo zie je maar weer, smaken verschillen he.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:21 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Heb jij echt naar hetzelfde programma als ik gekeken? Richy werd juist alleen maar slechter en nu toevallig was ie weeer goed..
Haha ja.. ik zat er ook wel een beetje op te hopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik had stiekem wel enorm leuk gevonden als Sharon eruit was gegaan vanavond.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |