"de markt"quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ben het ook met Marianne eens. Ik had net dezelfde gedachten. Als je kijkt naar "de markt" zou X6 eigenlijk moeten winnen.
Wendy is gewoon weer heel vervelend vanavond.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
wendy trouwens net maar haar 'in de pocket'kreeg een hele vervelende flashback
eensquote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Wendy is gewoon weer heel vervelend vanavond.
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
"de markt"Nee daarom scoorde raffish ook zo goed he
misschien ze de eo jongerendag wel plat jah... maar niet nederlandquote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.
Zie jij ergens een blauwequote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef babette21 het volgende:
oh er kwam tóch 'n topic aan....
maar ik vind de mijne eigenlijk mooier, mag ik in niet in m'n Richy-TT-vrije topic doorposten?!
Graag zelfs.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef babette21 het volgende:
mag ik in niet in m'n Richy-TT-vrije topic doorposten?!
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie jij ergens een blauwe?
Ah, CDP is er.
CDP kijk je niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie jij ergens een blauwe?
Ah, CDP is er.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.
Nee, Grey's Anatomy is té spannendquote:
ik hoop het niet want ik wil dawson's creek verder kijken... ben al bij cd 4quote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef ryangozer het volgende:
Straks weten we? niet weer kutreclame, en dan gaan ze nogweer rekken straks en word het zo 22:15 voordat we iets weten...
Richy gaat eruit straksquote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef babette21 het volgende:
maar er gaat nu dus niemand uit? zit ik gewoon voor jan lul te "kijken"
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef SpecialGuest het volgende:
BVO, de koning der slechte TT's smaak.![]()
jawel hoor, ze moeten nog ff rekken tot na de reclame... valt het julie ook op dat het geluid van de reclame meestal harder is dan het programma?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef babette21 het volgende:
maar er gaat nu dus niemand uit? zit ik gewoon voor jan lul te "kijken"
sommige dingen kun je beter niet hardop zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop het niet want ik wil dawson's creek verder kijken... ben al bij cd 4
Ach, in de mond en in de hand mag het wel. Dus die komen toch wel aan hun trekken hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ach X6 kan wel doen alsof, maar stiekem verlangen die ook gewoon naar een lekkere piemel voordat ze getrouwd zijn
Over de hele linie genomen horen X6 en Sharon in de finale, dat Richy nu redelijk presteert zal me een zorg zijn... al moet ik toegeven dat ik het ook wel leuk zou vinden om Sharon te zien gaanquote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goeie TT weer.
Richy. X6 was echt weer bagger de bagger, jammer dat de jury deze week niet mag kiezen wie eruit gaat.
En Henk is echt grappig.
jeugdsentimentquote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
sommige dingen kun je beter niet hardop zeggen![]()
ze brengen het steeds alsof ze de hele week nog alle drie door kunnen gaan, ze dan volgende week de finale beginnen met 'n afvaller, er twee gaan zingen, puberaal Nederland kan gaan stemmen en aan het eind van die show d winnaar bekend word... is marketingtechnisch natuurlijk het best!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef ryangozer het volgende:
jawel hoor, ze moeten nog ff rekken tot na de reclame...
da's altijd, met name bij de commerciëlen, en dan weer met name bij net5quote:valt het julie ook op dat het geluid van de reclame meestal harder is dan het programma?
X6 presteert minder met de week, zie echt geen reden waarom zij in de finale zouden horen. De X6-aanhangers hebben best wel stront in hun oren..quote:Op zondag 18 februari 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over de hele linie genomen horen X6 en Sharon in de finale, dat Richy nu redelijk presteert zal me een zorg zijn... al moet ik toegeven dat ik het ook wel leuk zou vinden om Sharon te zien gaan
Hi-la-risch. en niet-rijmendquote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn IDO-TT's waren altjd wel leuk toch.
Idols #94: Hoe Paton van Floortje won! enzo.
WEER jah... zoals elke weekquote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat is Wendy toch weer irritant
Understatement van het jaar.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat is Wendy toch weer irritant
eerste seizoenen waren nog wel oke (hoewel juist dát de tienertijd was, maar goed toen was ik ook 18 ofzoquote:Op zondag 18 februari 2007 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
jeugdsentimenten het is best wel spannend
Mij eigenlijk ook niet, ben blij dat het afgelopen is.... volgend jaar Idols terugquote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Richy mag door, voor het gezeik hier. X6 mag afvallen, ben dat brave groepje zat en die X6 fannetjes ook. Sharon mag afvallen, omdat dat gewoon een verrassende wending zou zijn. In feite makt het me eigenlijk geen ruk uit.
Ik ben nu bij seizoen 6, maar wil de finale graag kijken want die schijnt wel erg goed te zijn... ik wil weten voor wie joey kiestquote:Op zondag 18 februari 2007 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerste seizoenen waren nog wel oke (hoewel juist dát de tienertijd was, maar goed toen was ik ook 18 ofzo), maar toen ze eenmaal gingen studeren enzo ging 't hard achteruit. Heb nog geprobeerd alsnog dit laatste seizoen te kijken (nu op net5), maar 't kon me echt niet meer boeien.
Heb alleen nog wat stukjes uit de allerlaatste aflevering gezien, op youtube. Dat had dan wel weer wat!
oh reclame afgelopen
Maar wel lieve-tv.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef babette21 het volgende:
Wendy is lief![]()
ze mag alleen nóóit meer live-tv doen
Het Hind-effect.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
zal me niks verbazen als Sharon er (onterecht) uit moet, omdat men denkt dat zij toch geen stemmen nodig heeft...
je maakt me bangquote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
zal me niks verbazen als Sharon er (onterecht) uit moet, omdat men denkt dat zij toch geen stemmen nodig heeft...
same herequote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
In feite makt het me eigenlijk geen ruk uit.
Sharon mag de schoenen van Hind nog niet poetsenquote:
Vanwege dat gebash hoop ik juist dat 'ie wint.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef babette21 het volgende:
maar het is leuk om Richy te bashen enzo![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
"Witsjie, je zingt als een swiffer, ziet er uit als een bedreigde diersoort, maar de br33zahs vinden je g31l dus je mag door."
Whehe.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
"Witsjie, je zingt als een swiffer, ziet er uit als een bedreigde diersoort, maar de br33zahs vinden je g31l dus je mag door."
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
dat was het minst boeiende lijntje (hoewel Pacey wel tof was, maar Joey en Dawson waren echt vreselijk!).quote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu bij seizoen 6, maar wil de finale graag kijken want die schijnt wel erg goed te zijn... ik wil weten voor wie joey kiestDus dat maakt het wel spannend
50% kansquote:Maar ontopic.... SPANNEND.... hoop zo Richy exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |