no way, dat ging echt wel wat sneller..quote:Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jawel joh, dat gerek is altijd zo lang.
niks mis metquote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
Today we've had a terrible tragedy, a Koala has just entered the X-factor finale
als het aan die geile breezerkutjes ligt nietquote:Op zondag 18 februari 2007 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer... ik had X6 er wel willen zien staan.
Sharon wint toch wel, regardless of wie er naast haar staat.
Raffa... Richy.... je hebt het maar zwaar.quote:
Koala's zijn iig nog leuk.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
Today we've had a terrible tragedy, a Koala has just entered the X-factor finale
ja, dat kunnen we zekerquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Nu we de finale hebben, en zien waar de mensen het meeste op stemmen, kunnen we er nu uit concluderen dat die 'nieuwe wending aan talentenjachten' die X-Factor heet, geen ene moer heeft geholpen?
Nou, alle breezersletjes ten spijt, maar ik geloof er geen ruk van dat Richy 46% van de stemmen had vanavond.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het aan die geile breezerkutjes ligt niet
daar lijkt het wel op jahquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Nu we de finale hebben, en zien waar de mensen het meeste op stemmen, kunnen we er nu uit concluderen dat die 'nieuwe wending aan talentenjachten' die X-Factor heet, geen ene moer heeft geholpen?
Schande is het....quote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Belachelijk dat zo'n gast als Richy in de finale staat
Yepquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Had iemand dan serieus verwacht dat dat zou werken??quote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Voor mijn prono is het ook niet okquote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef babette21 het volgende:
niet best voor m'n prono trouwens, hoewel ik heus wel beter wist wéigerde ik Wichy gewoon in de finale te zetten.... dat kost me best veel punten
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Afvaller: Richy!
Winnares: Sharon
off-topic:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het niet want ik wil dawson's creek verder kijken... ben al bij cd 4
ongediertebestrijding bellenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef TheVulture het volgende:
En die rat van een HJ, ik kots erop...
Seizoen 6, toen ik een paar weken geleden ziek was, heb ik ze eindelijk eens opgezet. 2 weken geleden seizoen 6 gekocht.. en nu wil ik het zo snel mogelijk afkijken...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef Mvnl het volgende:
[..]
off-topic:![]()
Dawsons Creek
![]()
(welk seizoen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |