quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef DeLiedje het volgende:
Mooie slaapzakken en hele lieve knuffels! http://www.dorstontwerp.com/
en wat is hier zo bijzonder leuk aan? ik vind 't echt zo'n 13ineendozijn-siteje. maar misschien mis ik iets?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef KD-fotografie het volgende:
nog eentje gevonden.
http://www.kindysmode.nl/
Omdat ik vind dat ze er leuke kleertjes hebben, de winkel bestaat net een week van wat ik heb begrepen en heb 1setje van haar en daar ben ik heel erg blij mee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef bixister het volgende:
[..]
en wat is hier zo bijzonder leuk aan? ik vind 't echt zo'n 13ineendozijn-siteje. maar misschien mis ik iets?
'Leuk' is smaak gerelateerd. Voor mij staan hier wel meer 13ineendozijn-sitejes..quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef bixister het volgende:
[..]
en wat is hier zo bijzonder leuk aan? ik vind 't echt zo'n 13ineendozijn-siteje. maar misschien mis ik iets?
Die zou je beter ikkedief kunnen noemen, zie hun slaapzak en die van slaapje wat hierboven al voorbij kwam. En ja, ze kenden slaapje toen ze hun slaapzak gingen maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef Jelief het volgende:
Mooie slaapzakken, www.ikkelief.nl
en eindelijk een tvp...
maar ze zijn wel aardig wat goedkoper anders...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef anneja het volgende:
[..]
Die zou je beter ikkedief kunnen noemen, zie hun slaapzak en die van slaapje wat hierboven al voorbij kwam. En ja, ze kenden slaapje toen ze hun slaapzak gingen maken.
ja duh, je bespaart nogal op ontwikkelingskosten, en met goedkopere fleece ben je natuurlijk ook goedkoper uit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
maar ze zijn wel aardig wat goedkoper anders...
ach jawel, en er is natuurlijk maar een beperkt aantal manieren om een babyslaapzak te maken (of uni babykleren), maar toch, om dan EN iemands ontwerp EN tekstlayout over te nemen zonder daar contact over te hebben dat vind ik niet zo netjes. Verzin dan zelf iets eigens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef texelonia het volgende:
Tja rainbowbabies en simply colors is toch ook praktisch hetzelfde. Dat soort dingen hou je toch. Concurrentie heet dat
Ja, nu heb je je tekst veranderd. Slaat mijn reactie weer nergens op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:43 schreef lcicle het volgende:
Ik lees nergens dat Ikkelief geen contact zou hebben gehad met Slaapje©.
http://www.artdecowebwinkel.nl/index.asp?id=5099quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef Stiemie het volgende:
Weet iemand misschien ook een leuke (web)winkel met lampen voor de kinderkamer?
Ik weet alleen dat ze achteraf toegegeven hebben dat ze slaapje inderdaad kenden, na in alle toonaarden ontkend te hebben dat ze daar ooit van gehoord hadden. Inmiddels hebben ze wel contact gehad, geloof ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:43 schreef lcicle het volgende:
Ik lees nergens dat Ikkelief geen contact zou hebben gehad met Slaapje©.
http://www.lievelichtjes.nl/quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef Stiemie het volgende:
Weet iemand misschien ook een leuke (web)winkel met lampen voor de kinderkamer?
Ik kende de 2 sites ook al en deel jouw meningquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:49 schreef anneja het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze achteraf toegegeven hebben dat ze slaapje inderdaad kenden, na in alle toonaarden ontkend te hebben dat ze daar ooit van gehoord hadden. Inmiddels hebben ze wel contact gehad, geloof ik.
die prijzenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
www.tantetinus.nl
Die jurkjes....zucht![]()
* Ireth verslikt zich in haar kopje thee!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:05 schreef bixister het volgende:
hehheh die Liliane poppenvilla slaat alles!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:05 schreef bixister het volgende:
Doe mij zo'n jurkje voor de helft van de prijs. Maar dan wel met die Pippi knoopjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die prijzen
en dat vind ik van meer van die sites.
wie koopt nou zoiets?
ik heb hier ook nog een jaren 70 gordijn liggen.
ik kan dr natuurlijk jurkjes uit gaan maken, maar ik zou dr geen 40 euro voor durven vragen
en ik heb originele pipilangkous knoopjes op erop te naaien
En een hangwiegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom net deze link tegen: http://www.tinydodo.nl/
Nog niet heel uitgebreid gekeken maar volgens mij staan er wel veel 'anders dan anders' dingetjes op.
Leuke houten meubeltje iig en eh... veel hobbeldieren:
[afbeelding]
Wooooooowquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:05 schreef bixister het volgende:
"The Donald" is wel coolquote:
Ah! handig!quote:Op zondag 1 april 2007 22:54 schreef Larissa het volgende:
Een hele rits kinderwebwinkels
http://links.kinderkledingrek.nl/
Tuurlijk wel. Je moet er dan alleen een lapje overheen hangen en hem na de geboorte met een plechtige ceremonie onthullenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Thanks!
Dat lijkt me nou zo leuk!
Kan die lamp alleen niet opghangen worden tot na de geboorte.![]()
Nou... we hebben toevallig gisteren en eergisteren de dvd aan alle opa's en oma's laten zien en het is echt niet te missen hoor!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:57 schreef p_iglet het volgende:
En toen had de echoscopist het verkeerd gezien en klopte de lamp niet
Ik vond het al raar om de naam op de Proefdruk van de geboortekaartjes te zien staan![]()
Heel fout trouwens al deze linkjes![]()
![]()
Whehehe..volgens mij weet ik je naamquote:Op donderdag 6 september 2007 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... we hebben toevallig gisteren en eergisteren de dvd aan alle opa's en oma's laten zien en het is echt niet te missen hoor!
Anders is het wel een heel vreemd meisje!
Ik was wel blij dat de juiste naam erop stond, ik had nl. eerst een bevestiging gehad voor de naam 'Tijn'.
En dat is het dus niet.![]()
Die linkjes zijn heel fout idd, maar ik heb net wel gelijk een muziekspeeltje gekocht.
Had dat toevallig net mezelf als doel gesteld, eentje die niet 1000-in-een-dozijn was en niet te zoetsappig. En dat is gelukt bij supernana, de egeltjes.Kim! Die 'Kitty Galore'!
![]()
*handjes op rug houdt...En die... en die... en die... Men! Wat een lief spul!
PM maar dan...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehehe..volgens mij weet ik je naam![]()
Oeh wat een leuke site!!!!!!!! hebben hebben hebben...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:49 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik vind die boekjes ook zo.
Ik weet niet of deze al gepost is (volgens mij niet) wel dus. http://www.lepetittom.nl/Hier heb ik al dingen besteld. Haske snel binnen!
.
O.a. deze;
[afbeelding].
.
.
En?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
PM maar dan...
Ik geloof er niets van namelijk, maar ben wel nieuwsgierig!
Vertel je het wel of ze het goed had?quote:
Oh, nee hoor, ik lees alleen mee, en ik heb ook geen idee waar ze het vandaan heeft.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat hangt er vanaf. Als ze jou haar idee heeft verteld dan niet natuurlijk.
Dat roze vliegtuig is echt enorm tofquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:35 schreef Mibos het volgende:
die lepetittom oehh wat erg. Hebben jullie die driewielers gezien. Ik zou zo die roze fiets bestellen voor Kaith of dat roze vliegtuig.
oowww!!! Ik blijf kijken en kijken en kijken en kijken daar! Manlief vervloekt Fok! voor dit soort leuke linkjesquote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef senesta het volgende:
Wat is dit een fantastische site trouwens http://www.lepetittom.nl/ echt hele leuke dingetjes![]()
http://www.superdecool.com/index_shop.php?cPath=12_220&osCsid=4a5b40d84ae4487c22fb2a795bfbbd3fquote:Op maandag 10 september 2007 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Tijdenlang werd je doodgegooid met luiertassen van kitsch en kitchen en nu ik er eentje zoek kan ik ze nergens meer vinden online.
Iemand een linkje voor me mss?
En dat dacht ik al, dat je er niet zo een weggevertje van zou makenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nou Vivi zat ernaast, die dacht ook dat de naam enigszins lijkt op de foute lamp-naam, maar zo dement ben ik nou ook weer niet dat ik er zo'n weggevertje van zou maken hoor!
Het was echt compleet fout, gewoon een hele andere bestelling zeg maar. Niks typfoutjes ofzo.
Dus jullie kunnen allemaal weer ontspannen... je raadt het toch niet. Nog 15-17 weken geduld!
bij jako-o hebben ze aardig wat HABAquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een vraagje; Ik vind Haba speelgoed erg leuk. Maar ik kan geen goede webwinkel vinden die een ruim assortiment verkoopt. Weet er iemand een site waar veel op staat en die ook in NL levert?
Das inderdaa een hele leuke winkel ja, maar mijn god WAT DUURquote:
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/002-3069584-8000062?initialSearch=1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=habaquote:Op maandag 10 september 2007 22:24 schreef Jelief het volgende:
[..]
bij jako-o hebben ze aardig wat HABA
*slik*quote:Op maandag 10 september 2007 21:30 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
http://www.superdecool.com/index_shop.php?cPath=12_220&osCsid=4a5b40d84ae4487c22fb2a795bfbbd3f
Ik vind het echt heel leuk..dat soort rokjes en jurkjes e.d. En aan de andere kant weet ik niet of ik zo snel 30 tot 40 euro zou neertellen voor een jurkje gemaakt van een tafellaken of een gordijn. Denk dat ik dan eerder een naaicursus zou gaan volgen en rommelmarkten af zou struinen op zoek naar tafellakens (om vervolgens een eigen webwinkel te beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:18 schreef hassanjassan het volgende:
HELE hippe kleertjes kan je hier kopen.
http://www.moetjatja.nl/catalog/
quote:
Er is een nieuw winkeltje in haarlem en dat verkoopt moonkidsquote:
Dat zijn pakjes van Roos/Bizzkids, die patronen kun je ook zelf kopen en maken als je handig bent.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:45 schreef bixister het volgende:
niet officieel een webwinkel geloof ik maar ze verkoopt wel van alles: deze mevrouw maakt erg leuke jurkjes ŕ la jottum enzo. zeker de moeite waard, en de prijzen zijn tenminste iets normaler dan die echte merk-spullen.
Ik ook niet, helaas.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:55 schreef bixister het volgende:
ja maar ik ben niet handig. dus voor mij is dit een uitkomst.en je kunt nog allerlei stofjes kiezen enzo, ideaal!
geen idee,ik ben niet binnen geweest, als ik er weer langs kom wil ik wel even kijken.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:25 schreef owlet het volgende:
Over moonkids gesproken... Ik heb al een paar keer bij pimpyourkids zo'n tuinbroekachtig ding in het wagentje gelegd maar elke keer twijfel ik toch weer omdat ik bang ben dat de kwaliteit me tegen gaat vallen.
Dat deed het namelijk ook bij een jumpsuit van goodmoodkids, die was van zo'n dunnen kwaliteit tricot dat ik het echt zonde vind van het geld. Helemaal in de winter.
Maar om nou helemaal naar Haarlem te gaan om het in het echt te zien...
Jelief, weet je of ze daar een redelijk groot assortiment hebben?
Die slofjes zijn idd superlief zeg! Maar idd ook aardig aan de prijs!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:28 schreef Nijna het volgende:
Op de site van warm schaap
[ afbeelding ]
deze zijn cute, al vind ik 34 euro dan wel weer aardig wat voor slofjes. Ik vind ze wel super!
wij hebben er zoeen en er wordt nauwelijks naar omgekeken. maar 't is wel een schatje hoor! alleen is anna meer in de fase van knuffels-als-baby. levensechte poppen zijn niet echt iets dat haar (nog?) trekt/interesseert. de pop is ook vrij zwaar, dat speelt denk ik ook een rol. je sleept 'm niet zomaar even overal mee naar toe.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef ik80 het volgende:
Op deze site vind ik de levensechte poppen echt zo mooi!
(heeft iemand er 1? ervaringen?) ik zou er graag 1 voor Lotte kopen, met badje en dan de pop in het badje doen...
poppen
Jelief, waar zit dat??quote:Op woensdag 28 november 2007 13:07 schreef Jelief het volgende:
[..]
Er is een nieuw winkeltje in haarlem en dat verkoopt moonkids
Huu! Wat een enge poppenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef ik80 het volgende:
Op deze site vind ik de levensechte poppen echt zo mooi!
(heeft iemand er 1? ervaringen?) ik zou er graag 1 voor Lotte kopen, met badje en dan de pop in het badje doen...
poppen
toch riekt deze post wel heel erg naar spam.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:27 schreef siemed het volgende:
Laatst heb ik wat besteld bij http://www.designkids.nl. Er zaten zelfs snoepjes en een ben bij de bestelling en dat terwijl het helemaal niet duur was.
Het was perfect verpakt en snel geleverd. Ik zeker ook een aanrader!
Ligt het nu aan mij of lijkt dit wel heel erg op Blondservies? Of is het soms dezelfde tekenares of zo (zie er geen verwijzing naar namelijk)?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:00 schreef amaranta het volgende:
Voor leuke kraam/verjaardagscadeaus etc..
www.tienemien.nl
En dat wol/zijde kan je zo lekker te grazen nemen met voedselkleurstofquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:58 schreef Jelief het volgende:
Het is veel geld. Ik denk ook niet dat ik het er zomaar aan uit zou geven al heb je dan wel organisch katoen. Niet dat ik daar nou zoveel waarde aan hecht. De kleren van Emma komen ook gewoon bij de hema zeeman en h&M vandaan. Het ging mij meer om het wollen spul , daar blijft een kindje zo lekker warm in (weet ik uit ervaring)
Beste E.T.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
toch riekt deze post wel heel erg naar spam.
Eerste post ever op fok...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef anneja het volgende:
[..]
En dat wol/zijde kan je zo lekker te grazen nemen met voedselkleurstof![]()
ik heb trouwens ook wat biologisch katoenen spul bij de Hema vandaan, is een stuk goedkoper maar de kwaliteit is wel een stuk minder. (ook online gekocht trouwens, www.hema.nl, de vestiging hier had het al niet meer)
Die is echt zoooooquote:
ik zie het nu pasquote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Jelief, waar zit dat??
Want haarlem is nog wel te komen en ik vind dat moonkids toch wel erg leuk, maar net te duur om ongezien via internet te kopen.
Oh, die is leuk Anneja!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef anneja het volgende:
Ooooo dit muziekdoosjetwee lieveheersbeestjes die naar elkaar toekruipen
[ afbeelding ]
(www.supernana.nl)
(sowieso hoog en duur schattigheidsgehalte)
Bix wat gaaf! Nu maar hopen dat we snel gaan verhuizen, dan kan ik het mooi als idee aandragen voor Lilahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:08 schreef bixister het volgende:
ik kwam deze nog tegen: www.inke.nl
vooral de behangboom vind ik erg mooi. (en duur).
is dat nou dezelfde site als waar jullie die behangbeesten van hadden, tex? of lijkt het er alleen erg op.
Zit bij die ot-en-sien te kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wie weet staan ze er al hoor maar mijn favoriete webwinkels zijn:
* http://www.kinderkleding-tekoop.nl
* http://www.amazingkids.nl
* http://www.kixx-online.nl
* http://www.ot-en-sien.nl
Ze hebben nu allemaal uitverkoop dus lijkt het assortiment klein.
Die jurkjes daar zijn leuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef bixister het volgende:
ik kwam weer een leuke tegen: oplage1.nl
Bix!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef bixister het volgende:
ik kwam weer een leuke tegen: oplage1.nl
of je maakt zoiets:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef Igraine het volgende:
Ik ben trouwens voor haar nieuwe kamer ook op zoek naar een brocante of barok-achtig kaptafeltje. Weet iemand daar een winkel of een link van? Ik heb al zitten zoeken, maar ben er tot nu toe nog maar één tegengekomen. En die vond ik een beetje duur en hij was nogal groot/hoog.
Oe dies te leuk!!!! *hebberig wordt*quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:10 schreef Lois het volgende:
Ik plaats hem hier even voor ik hem kwijt ben, net gevonden in het kinderkamertopic:
Fiep Westendorp winkeltje
Super, hebbuh hebbuh hebbuh!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:10 schreef Lois het volgende:
Ik plaats hem hier even voor ik hem kwijt ben, net gevonden in het kinderkamertopic:
Fiep Westendorp winkeltje
Zoek eens op marktplaats naar een buikkastje, staan er heel veel leuke tussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:07 schreef Igraine het volgende:
ja dat is ook een heel leuk idee, maar ik heb juist zo'n leuk hoekje om een tafeltje oid neer te zetten.
Er zit daar een stukje verlaagd plafond met licht erin, dus er past precies een bureautje of tafeltje onder...
owquote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef Lois het volgende:
Zo netjes als jij spamt, zo zie je het niet vaak![]()
De url netjes in je sig, en niet 20 keer in je postVan mij mag het zo
De Bijenkorf verkoopt ook Elmo knuffels. Maar .... er is een tijdje terug wel een berichtje van de fabrikant gekomen dat de oogjes van Elmo af kunnen breken en dat dit gevaarlijk kan zijn voor je kindje. Je mag em dan zowieso terug brengen naar de winkel waar je Elmo hebt gekocht en dan krijg je je geld terug.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:04 schreef YPPY het volgende:
Wat schattig!!!!!
Een vraagje: wij zijn op zoek naar een Elmo knuffel. Nu hadden we er 1 besteld bij een webwinkel, maar die mailden al dat ze hem pas over anderhalve maand binnen krijgen. Ook al 7 speelgoedwinkels gehad die alle Sesamstraatfiguren (incl. Tommie en Iniemienie) hebben liggen, maar Elmo niet. Iemand een winkel waar deze wel te bestellen is? Het is een knuffel van ongeveer 25 cm.
ja dankjewelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:52 schreef YPPY het volgende:
Martineke, nog even een tip: ik zit net te kijken, maar nergens op maat zoeken. Ik moet steeds elk kledingstuk aanklikken om te zien dat Anna het de komende 10 jaar nog niet past.
nu ook Dirkje, Name It, Vinrose, Bla Bla Bla artikelen toegevoegd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:45 schreef Martineke het volgende:
[..]
ja dankjewel
inmiddels heb ik mijn echte site gelanceerd, en die staat wel op maat![]()
en er staat ook al wat meer op nu.
langzaam aan groeit mijn collectie![]()
dus ga vooral kijken!!!
url staat in mijn sig
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:53 schreef E.T. het volgende:
wat leuk dat je je speciaal aanmeldt om te spammen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:01 schreef Reinhilde het volgende:
En altijd in dit topic! Echt heel erg irritant.
Er stond iemand onder jou die zich speciaal had geregistreerd om in dit topic een eigen winkeltje te spammen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:37 schreef truttebosje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
ik hoop dat het over dat berichtje boven die van mij ging
ik ben toch echt al heel wat langer bij fok, en heb hier ook al vaker gepost.
maja....als iemand er problemen mee heeft haal het dan maar weg hoor, ik was alleen even helemaal happydepeppie van mn rompertjes...en ik vind zelf dat ik best een leuke webwinkel heb(voor wie dr van houdt) dus dat ie hier wel tussen pastte.
SORRY!!!!!!!!!
En speciaal voor deze mededeling een account aangemaakt... tja...quote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef merkkleertjes het volgende:
Goedenmiddag,
Hierbij wil ik laten weten dat alles is opgelost en dat wij de uitstaande betalingen hebben betaald en alle goederen hebben uitgeleverd. Merkkleertjes.nl bestaat vanaf 2006 en dit is de eerste keer dat wij in gebreke zijn gesteld. Natuurlijk zijn wij hier niet blij mee, maar niet alles gaat zo snel als wij hadden gewild.
Helaas hebben wij niet iedereen tevreden kunnen stellen en dat spijt mij enorm. Op dit moment zijn wij enorm blij dat de trouwen klanten ons niet in de steek hebben gelaten. De bestellingen gaan als nooit te voren en natuurlijk de uitlevering ook. Heel hartelijk bedankt voor jullie begrip geduld en op deze manier gaat onze doorstart super.
Met vriendelijke groet,
www.merkkleertjes.nl
Karin de Rooy
Oooo dit bedje!quote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef Poppejans het volgende:
Hier kan ik dagelijks rondneuzen (en soms wat kopen)
Voor de liefhebber van vintage kinderspul zoals speelgoed,bedjes,kleertjes
www.mevrouwdeuil.nl
Deze kreeg ik gisteren van buurvrouw, Rewimo en Sjeekie op het bankje:quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:17 schreef dutchie het volgende:
Ok, ik wil graag tips om lego in te slaan. Marktplaats en consorten niet meegerekend.
Ja, die zocht ik!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
Deze kreeg ik gisteren van buurvrouw, Rewimo en Sjeekie op het bankje:
http://www.ekiddies.nl
http://www.superspeelgoed.nl
http://www.a-toys.nl
De eigenaresse is de moeder van het kind genaamd Jada dat bij mijn dochter in de klas op de creche zat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:29 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, ik heb van de zomer een heel lief jurkje voor Lis besteld:
[ afbeelding ]
Bij Jada originals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |