ja dankjewelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:52 schreef YPPY het volgende:
Martineke, nog even een tip: ik zit net te kijken, maar nergens op maat zoeken. Ik moet steeds elk kledingstuk aanklikken om te zien dat Anna het de komende 10 jaar nog niet past.
nu ook Dirkje, Name It, Vinrose, Bla Bla Bla artikelen toegevoegd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:45 schreef Martineke het volgende:
[..]
ja dankjewel
inmiddels heb ik mijn echte site gelanceerd, en die staat wel op maat![]()
en er staat ook al wat meer op nu.
langzaam aan groeit mijn collectie![]()
dus ga vooral kijken!!!
url staat in mijn sig
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:53 schreef E.T. het volgende:
wat leuk dat je je speciaal aanmeldt om te spammen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:01 schreef Reinhilde het volgende:
En altijd in dit topic! Echt heel erg irritant.
Er stond iemand onder jou die zich speciaal had geregistreerd om in dit topic een eigen winkeltje te spammen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:37 schreef truttebosje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
ik hoop dat het over dat berichtje boven die van mij ging
ik ben toch echt al heel wat langer bij fok, en heb hier ook al vaker gepost.
maja....als iemand er problemen mee heeft haal het dan maar weg hoor, ik was alleen even helemaal happydepeppie van mn rompertjes...en ik vind zelf dat ik best een leuke webwinkel heb(voor wie dr van houdt) dus dat ie hier wel tussen pastte.
SORRY!!!!!!!!!
En speciaal voor deze mededeling een account aangemaakt... tja...quote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef merkkleertjes het volgende:
Goedenmiddag,
Hierbij wil ik laten weten dat alles is opgelost en dat wij de uitstaande betalingen hebben betaald en alle goederen hebben uitgeleverd. Merkkleertjes.nl bestaat vanaf 2006 en dit is de eerste keer dat wij in gebreke zijn gesteld. Natuurlijk zijn wij hier niet blij mee, maar niet alles gaat zo snel als wij hadden gewild.
Helaas hebben wij niet iedereen tevreden kunnen stellen en dat spijt mij enorm. Op dit moment zijn wij enorm blij dat de trouwen klanten ons niet in de steek hebben gelaten. De bestellingen gaan als nooit te voren en natuurlijk de uitlevering ook. Heel hartelijk bedankt voor jullie begrip geduld en op deze manier gaat onze doorstart super.
Met vriendelijke groet,
www.merkkleertjes.nl
Karin de Rooy
Oooo dit bedje!quote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef Poppejans het volgende:
Hier kan ik dagelijks rondneuzen (en soms wat kopen)
Voor de liefhebber van vintage kinderspul zoals speelgoed,bedjes,kleertjes
www.mevrouwdeuil.nl
Deze kreeg ik gisteren van buurvrouw, Rewimo en Sjeekie op het bankje:quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:17 schreef dutchie het volgende:
Ok, ik wil graag tips om lego in te slaan. Marktplaats en consorten niet meegerekend.
Ja, die zocht ik!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
Deze kreeg ik gisteren van buurvrouw, Rewimo en Sjeekie op het bankje:
http://www.ekiddies.nl
http://www.superspeelgoed.nl
http://www.a-toys.nl
De eigenaresse is de moeder van het kind genaamd Jada dat bij mijn dochter in de klas op de creche zat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:29 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, ik heb van de zomer een heel lief jurkje voor Lis besteld:
[ afbeelding ]
Bij Jada originals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |