Ik ook niet, helaas.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:55 schreef bixister het volgende:
ja maar ik ben niet handig. dus voor mij is dit een uitkomst.en je kunt nog allerlei stofjes kiezen enzo, ideaal!
geen idee,ik ben niet binnen geweest, als ik er weer langs kom wil ik wel even kijken.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:25 schreef owlet het volgende:
Over moonkids gesproken... Ik heb al een paar keer bij pimpyourkids zo'n tuinbroekachtig ding in het wagentje gelegd maar elke keer twijfel ik toch weer omdat ik bang ben dat de kwaliteit me tegen gaat vallen.
Dat deed het namelijk ook bij een jumpsuit van goodmoodkids, die was van zo'n dunnen kwaliteit tricot dat ik het echt zonde vind van het geld. Helemaal in de winter.
Maar om nou helemaal naar Haarlem te gaan om het in het echt te zien...
Jelief, weet je of ze daar een redelijk groot assortiment hebben?
Die slofjes zijn idd superlief zeg! Maar idd ook aardig aan de prijs!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:28 schreef Nijna het volgende:
Op de site van warm schaap
[ afbeelding ]
deze zijn cute, al vind ik 34 euro dan wel weer aardig wat voor slofjes. Ik vind ze wel super!
wij hebben er zoeen en er wordt nauwelijks naar omgekeken. maar 't is wel een schatje hoor! alleen is anna meer in de fase van knuffels-als-baby. levensechte poppen zijn niet echt iets dat haar (nog?) trekt/interesseert. de pop is ook vrij zwaar, dat speelt denk ik ook een rol. je sleept 'm niet zomaar even overal mee naar toe.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef ik80 het volgende:
Op deze site vind ik de levensechte poppen echt zo mooi!
(heeft iemand er 1? ervaringen?) ik zou er graag 1 voor Lotte kopen, met badje en dan de pop in het badje doen...
poppen
Jelief, waar zit dat??quote:Op woensdag 28 november 2007 13:07 schreef Jelief het volgende:
[..]
Er is een nieuw winkeltje in haarlem en dat verkoopt moonkids
Huu! Wat een enge poppenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef ik80 het volgende:
Op deze site vind ik de levensechte poppen echt zo mooi!
(heeft iemand er 1? ervaringen?) ik zou er graag 1 voor Lotte kopen, met badje en dan de pop in het badje doen...
poppen
toch riekt deze post wel heel erg naar spam.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:27 schreef siemed het volgende:
Laatst heb ik wat besteld bij http://www.designkids.nl. Er zaten zelfs snoepjes en een ben bij de bestelling en dat terwijl het helemaal niet duur was.
Het was perfect verpakt en snel geleverd. Ik zeker ook een aanrader!
Ligt het nu aan mij of lijkt dit wel heel erg op Blondservies? Of is het soms dezelfde tekenares of zo (zie er geen verwijzing naar namelijk)?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:00 schreef amaranta het volgende:
Voor leuke kraam/verjaardagscadeaus etc..
www.tienemien.nl
En dat wol/zijde kan je zo lekker te grazen nemen met voedselkleurstofquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:58 schreef Jelief het volgende:
Het is veel geld. Ik denk ook niet dat ik het er zomaar aan uit zou geven al heb je dan wel organisch katoen. Niet dat ik daar nou zoveel waarde aan hecht. De kleren van Emma komen ook gewoon bij de hema zeeman en h&M vandaan. Het ging mij meer om het wollen spul , daar blijft een kindje zo lekker warm in (weet ik uit ervaring)
Beste E.T.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
toch riekt deze post wel heel erg naar spam.
Eerste post ever op fok...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef anneja het volgende:
[..]
En dat wol/zijde kan je zo lekker te grazen nemen met voedselkleurstof![]()
ik heb trouwens ook wat biologisch katoenen spul bij de Hema vandaan, is een stuk goedkoper maar de kwaliteit is wel een stuk minder. (ook online gekocht trouwens, www.hema.nl, de vestiging hier had het al niet meer)
Die is echt zoooooquote:
ik zie het nu pasquote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Jelief, waar zit dat??
Want haarlem is nog wel te komen en ik vind dat moonkids toch wel erg leuk, maar net te duur om ongezien via internet te kopen.
Oh, die is leuk Anneja!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef anneja het volgende:
Ooooo dit muziekdoosjetwee lieveheersbeestjes die naar elkaar toekruipen
[ afbeelding ]
(www.supernana.nl)
(sowieso hoog en duur schattigheidsgehalte)
Bix wat gaaf! Nu maar hopen dat we snel gaan verhuizen, dan kan ik het mooi als idee aandragen voor Lilahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:08 schreef bixister het volgende:
ik kwam deze nog tegen: www.inke.nl
vooral de behangboom vind ik erg mooi. (en duur).
is dat nou dezelfde site als waar jullie die behangbeesten van hadden, tex? of lijkt het er alleen erg op.
Zit bij die ot-en-sien te kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wie weet staan ze er al hoor maar mijn favoriete webwinkels zijn:
* http://www.kinderkleding-tekoop.nl
* http://www.amazingkids.nl
* http://www.kixx-online.nl
* http://www.ot-en-sien.nl
Ze hebben nu allemaal uitverkoop dus lijkt het assortiment klein.
Die jurkjes daar zijn leuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef bixister het volgende:
ik kwam weer een leuke tegen: oplage1.nl
Bix!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef bixister het volgende:
ik kwam weer een leuke tegen: oplage1.nl
of je maakt zoiets:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef Igraine het volgende:
Ik ben trouwens voor haar nieuwe kamer ook op zoek naar een brocante of barok-achtig kaptafeltje. Weet iemand daar een winkel of een link van? Ik heb al zitten zoeken, maar ben er tot nu toe nog maar één tegengekomen. En die vond ik een beetje duur en hij was nogal groot/hoog.
Oe dies te leuk!!!! *hebberig wordt*quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:10 schreef Lois het volgende:
Ik plaats hem hier even voor ik hem kwijt ben, net gevonden in het kinderkamertopic:
Fiep Westendorp winkeltje
Super, hebbuh hebbuh hebbuh!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:10 schreef Lois het volgende:
Ik plaats hem hier even voor ik hem kwijt ben, net gevonden in het kinderkamertopic:
Fiep Westendorp winkeltje
Zoek eens op marktplaats naar een buikkastje, staan er heel veel leuke tussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:07 schreef Igraine het volgende:
ja dat is ook een heel leuk idee, maar ik heb juist zo'n leuk hoekje om een tafeltje oid neer te zetten.
Er zit daar een stukje verlaagd plafond met licht erin, dus er past precies een bureautje of tafeltje onder...
owquote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef Lois het volgende:
Zo netjes als jij spamt, zo zie je het niet vaak![]()
De url netjes in je sig, en niet 20 keer in je postVan mij mag het zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |