toch riekt deze post wel heel erg naar spam.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:27 schreef siemed het volgende:
Laatst heb ik wat besteld bij http://www.designkids.nl. Er zaten zelfs snoepjes en een ben bij de bestelling en dat terwijl het helemaal niet duur was.
Het was perfect verpakt en snel geleverd. Ik zeker ook een aanrader!
Ligt het nu aan mij of lijkt dit wel heel erg op Blondservies? Of is het soms dezelfde tekenares of zo (zie er geen verwijzing naar namelijk)?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:00 schreef amaranta het volgende:
Voor leuke kraam/verjaardagscadeaus etc..
www.tienemien.nl
En dat wol/zijde kan je zo lekker te grazen nemen met voedselkleurstofquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:58 schreef Jelief het volgende:
Het is veel geld. Ik denk ook niet dat ik het er zomaar aan uit zou geven al heb je dan wel organisch katoen. Niet dat ik daar nou zoveel waarde aan hecht. De kleren van Emma komen ook gewoon bij de hema zeeman en h&M vandaan. Het ging mij meer om het wollen spul , daar blijft een kindje zo lekker warm in (weet ik uit ervaring)
Beste E.T.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
toch riekt deze post wel heel erg naar spam.
Eerste post ever op fok...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef anneja het volgende:
[..]
En dat wol/zijde kan je zo lekker te grazen nemen met voedselkleurstof![]()
ik heb trouwens ook wat biologisch katoenen spul bij de Hema vandaan, is een stuk goedkoper maar de kwaliteit is wel een stuk minder. (ook online gekocht trouwens, www.hema.nl, de vestiging hier had het al niet meer)
Die is echt zoooooquote:
ik zie het nu pasquote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Jelief, waar zit dat??
Want haarlem is nog wel te komen en ik vind dat moonkids toch wel erg leuk, maar net te duur om ongezien via internet te kopen.
Oh, die is leuk Anneja!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef anneja het volgende:
Ooooo dit muziekdoosjetwee lieveheersbeestjes die naar elkaar toekruipen
[ afbeelding ]
(www.supernana.nl)
(sowieso hoog en duur schattigheidsgehalte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |