ga eens dood jijquote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef Litso het volgende:
BK met hun slappe sponzige broodjes en hun matige friet. Alleen de milkshakes zijn goed te pruimen
Nou nou.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef __Saviour__ het volgende:
omg hoe eng! net tijdens het lezen van dit topic een burger king reclame op tv!
de wereld vergaatquote:
Nee. Ik bak gewoon lekker een McRösti voor mezelf morgenquote:
Jij was er niet bij. Jij wist niet hoe het was.quote:
hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef Tellorian het volgende:
Burger King? Oh, daar heb ik nog 60% korting...
daarom maakt TS het ookquote:Op zondag 18 februari 2007 17:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
Je moet ze over dit topic mailen, dan krijg je een stapel waardebonnen:
Wat heb jij zoal gekregen voor een topic?!
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:28 schreef Kleaujeau het volgende:
Nog ongeveer 3 uur en ik zit weer aan de BK*maakt jullie jaloers*
![]()
Zijn er mensen die vaak bij de BK/McD eten, zeg meer dan 1 keer per week?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:57 schreef sanni het volgende:
[..]
![]()
het is een klein ritje op de maandagochtend van mijn huis naar Schiphol en de
24 uur Burger King met een bezoek vereren en terug te rijden. tadaa en erg lekker![]()
Gelul, je moet gewoon weten hoe je moet bestellenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef NiGeLaToR het volgende:
Bij BK krijg je in ieder geval iets wat op vlees lijkt, bij de McD is het meer een soort poging-tot.
Hoe bestel je dan dat je bij McD zo'n hamburger krijgt als bij de BK?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelul, je moet gewoon weten hoe je moet bestellen.
Je moet ervoor zorgen dat je het vers krijgt.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hoe bestel je dan dat je bij McD zo'n hamburger krijgt als bij de BK?
Goed gejat dan , want burger king zijn baby hamburgertjes vergeleken met burger kingquote:Op maandag 19 februari 2007 12:11 schreef warchaser44 het volgende:
burger king is gewoon een rip-off van mcdonalds, ze willen gewoon geld verdienen met na-aap producten, net als die neppe ipodjes zoeen action merk
Dat de burgers bij McDonalds kleiner zijn ben ik met je eens, maar de smaak vind ik vele malen minder.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Goed gejat dan , want burger king McD's zijn baby hamburgertjes vergeleken met burger king
4 a 5 keer per week bij de Mc Donaldsquote:Op maandag 19 februari 2007 10:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Zijn er mensen die vaak bij de BK/McD eten, zeg meer dan 1 keer per week?
Ben wel benieuwd naar jullie cholesterol niveau
Uhu. Crispy-chicken menu met dubbele whopperquote:
Grr.. Jealous.quote:
Je kan het beste een whopper en een big king nemen, kan je ze vergelijken.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Gkhn het volgende:
Nog nooit geweest BK.
Weet niet of t daar lekker is enz![]()
Wat kan k het er beste nemen yow?![]()
Gewoon alle medewerkers daar, zo dom, zo traag...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Die buitenlanders achter de kassa bij de BK
WAT NOG NOOIT ?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Gkhn het volgende:
Nog nooit geweest BK.
Weet niet of t daar lekker is enz![]()
Wat kan k het er beste nemen yow?![]()
Ken wel wezen, maar zodra je de deur uitloopt is het op miraculeuze wijze <POEF> en voelt je maag weer leeg...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Meerdere BigMacs? BM+friet en ik zit vol hoor...
Dramaqueen...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:38 schreef dVTB het volgende:
-blabla-
Dus je zus heeft eindelijk een baantje gevonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
Hoerige kut tent die 3x duurder is dan een normale friettent wat 10x beter is.
Ananas: Een xxl menu zo'n pittige aub
Kassahoer: Das dan 7 euro
Ananas: Oui oui monsieur
Ananas: Merci pour le menu maar waarom zit er een kleine friet bij? Ik bestel toch een xxl menu?
Kassamonsieur: Ja dat hoort zo
Ananas: Sterf!
Ga failliet aub.
Leuk bedacht, maar verkeerd beredeneerd. Als mijn smaakpapillen door de Mac waren aangetast, had ik de ranzigheid en 4 dagen oude broodjes van de Burger King vast niet zo geproefd.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:50 schreef Gripper het volgende:
Dramaqueen...
Je had gewoon nooit bij de mac moeten gaan eten, dan waren je smaakpapillen niet aangetast![]()
langs de snelweg, elke keer een gevecht tegen de schijterijquote:Op maandag 19 februari 2007 16:08 schreef dVTB het volgende:
Quick
dat nou ook weer nietquote:
nou eigenlijk wel. vieze broodjes daar altijd, en die patat heb ik nou wel gezien. Het enige wat ik nog echt lekker vind van de mac is die frietsaus en mcflurry m&m'squote:
Sbarro's!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef casejunkie het volgende:
Ik stem voor Domino's!
En als je daar minder aan komt, kom je daar minder aanquote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef BonJovi het volgende:
Mcdonalds leuk en aardig, maar ik was veel aangekomen daar
whaha ja ik wou gewoon zeggen toen ik er werkten opeens veel was aangekomen terwijl ik altijd fit wasquote:Op maandag 19 februari 2007 23:50 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
En als je daar minder aan komt, kom je daar minder aan(jaja, vat die maar eens
)
werken bij de mc donalds... wauw...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja ik wou gewoon zeggen toen ik er werkten opeens veel was aangekomen terwijl ik altijd fit wastoen zag je me salade eten om te lijnen als een wijf zo dom
ja ik was wel bekend bij de dames daarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:10 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
werken bij de mc donalds... wauw...![]()
![]()
![]()
Ik zou bekend zijn bij de hamburgersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ik was wel bekend bij de dames daar![]()
was ik ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:40 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ik zou bekend zijn bij de hamburgers![]()
tvpquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:47 schreef Nielsch het volgende:
Je moet de curly fries van de BK nemen, die zijn nog veel lekkerder dan de normale friet
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:07 schreef karr-1 het volgende:
Burger King is onder alle omstandigheden beter als de Mac, dat is een vaststaand feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |