Er is anders behoorlijk wat actie geweest vanmorgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:16 schreef fladdie het volgende:
wat een saaie boel, kunnen we geen vuurwerk afsteken een lawine pijl of zoiets boven de kooi.
misschien vliegt dat monster wel door het raam op die fiets.
een Hijgende brian die een konijntje na deed wat een actie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is anders behoorlijk wat actie geweest vanmorgen.
Een niet bewegende Natasia zónder hoofd, daar zou ik weer úren naar kunnen kijken!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef blomst het volgende:
Ik zie nog liever slapende Huub, Sylvia dan een bewegende Natasia met haar ontevreden hoofd.
hebben ze alweer geneukt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
een Hijgende brian die een konijntje na deed wat een actie.
Okee. Misschien dat ik had moeten zeggen dat er meer bewoog in de villa dan op een doorsnee zaterdagmorgen in DGK.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
een Hijgende brian die een konijntje na deed wat een actie.
SOS SOS SOSquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:22 schreef fladdie het volgende:
make may day
jah met 2 keer een pauze of zo, erg boeiendquote:
nou ja met die bewegende dekens kon je wel 'raad het standje' spelen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee. Misschien dat ik had moeten zeggen dat er meer bewoog in de villa dan op een doorsnee zaterdagmorgen in DGK.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef blomst het volgende:
Ik zie nog liever slapende Huub, Sylvia dan een bewegende Natasia met haar ontevreden hoofd.
Ik heb het gelukkig niet gezien, maar ik gok op de missionarishouding! Zit ik er ver naast?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja met die bewegende dekens kon je wel 'raad het standje' spelen, dat dan weer wel
Bart is wakkerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:25 schreef FSR het volgende:
Zouden de andere wat ingefluisterd worden...
Ikke geloof nooit dat de rest allemaal nog op hun nest liggen.. het is freaking 13.25
nee ook nog iets van achteren en wat handwerk geloof ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet gezien, maar ik gok op de missionarishouding! Zit ik er ver naast?
hè jassesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee ook nog iets van achteren en wat handwerk geloof ik
Ik zie het nu pas! Je hebt de sig van Ikweetniets overgenomen. Met toestemming???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee ook nog iets van achteren en wat handwerk geloof ik
die zijn niet echt in beeld geweest, alleen Huub om het paard te verzorgen ffquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:29 schreef CARLAK het volgende:
En hebben Huub en Sylvia ook een goede nachtrust gehad? De escapades van Brian en Amanda vind ik absoluut niet het noemen waard.![]()
Amanda ook! Het was pure uitlokking!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
T was puur fysiek geweld, Brian moet er uit
Dealquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Amanda ook! Het was pure uitlokking!![]()
Goeiemiddag Katewalker,quote:quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 09:37 schreef Katewalker het volgende:
Silvia. Silvia vertoont vermijdend, eigenlijk subassertief gedrag, dat is zeker. Ook in het gewone leven is dat niet wenselijk. Dan moet je daar wat aan doen. Anders raak je overspannen. Silvia staat bloot (net als de anderen) aan een hoop stress. Ze moet dus haar gedrag, reakties veranderen. Ik denk niet dat ze Silvia er uit willen schoppen omdat ze te lief lijkt. Silvia moet gewoon voor zichzelf opkomen dat is ook voor haar beter. Tarotkaarten lezen en je laten geruststellen dat "het dan gewoon zo moet zijn" en geloven dat je levenspad al uitgeschreven staat zonder dat je daar zelf iets aan kan doen is niet gezond.
Kom op Sil, doe je best. Wij willen nog lang naar je kijken.
Goedemorgen allemaal.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zijn niet echt in beeld geweest, alleen Huub om het paard te verzorgen ff
I know nothingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas! Je hebt de sig van Ikweetniets overgenomen. Met toestemming???
*Zit op het puntje van zijn stoelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:34 schreef Brici het volgende:
Bart is wakker en leest de krant
Nu loopt die en pakt wat uit de kast
Hij gaat koffie zetten
Rookt een sigaret
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Lieve het volgende:
[..]
Goeiemiddag Katewalker,
Even over het gedrag van Sylvia en haar weg om mee te gaan in het pad des levens zoals dat komt.
Je bent je toch bewust van het gegeven dat we zijn opgebouwd uit moleculen? Uit atomen? Daarnaast is het misschien zinvol om je te bedenken dat de weg der atomen op voorhand is vastgelegdDaarmee zou je puur en zuiver in zijn vorm kunnen stellen dat er een weg en een pad en een doel voor je is waar jij je misschien dan wel niet van bewust bent, maar waarin je als autonoom wezen niet veel invloed hebt op de uitkomst van jouw willen. Weet je waar je gedachten beginnen en waar de samenstelling dus de invloed van jou brein stopt? Wanneer is iets door jou zelf bedacht of als wilskracht... of als keuze bepaald? Los van het gegeven Ich und Uberich is er ook nog de wisselwerking volgens velen met de voorbestemming ( het voorbestemd zijn en deel uitmakende van het draaiboek van de heilige geest) is er het puur natuurkundige gegeven dat jij misschien wel denkt dat je een keuze maakt om een worteltje op te eten, maar misschien moesten de atomen van dat worteltje zich wel gaan mengen met de atomen die katewalker maken tot wie ze is? Wie zegt dat de keuze die jij denkt te maken ook daadwerkelijk jouw keuze is??
Dus.... met Stijn daar op de achtergrond bezig....... Wie denken de makers wel dat ze zijn dat ze Sylvia kunnnen en mogen behoeden voor haar vorm van denken? Misschien moest het wel zo zijn?![]()
![]()
![]()
Dat is dan grappig! Jullie citeren Manuel allebei verkeerd (maar wel hetzelfde)!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
I know nothing![]()
en heb ook niets overgenomen for that matter
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:38 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We kunnen alleen maar hopen dat deze klinklare nonsens niet gemeend is. Mocht dat wel het geval zijn hoop ik op een spoedig herstel... We kunnen dan enkel een kaars voor je branden, al denk ik persoonlijk niet dat dat iets zal helpen.
Ze zal net zo veilig zijn als Bram Moskovitch toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:40 schreef FSR het volgende:
ze vroeg zij tegen wilge dat ze beschermt was....
Wilgo zei dat ze moest oppassen.. iedereen wilde haar eruit stemmen...
Toen zei ze...
Ja, maar buiten dat om, ben ik ook beschermt toch...
RaRa.. rings any bells
Stuur me dat draaiboek maar op, dan begin ik gelijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij niet leeft volgens het draaiboek van de heilige geest of de drieeenheid?
![]()
Nee, I know nothing! Ik heb me vergist, sorry!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
I know nothing![]()
en heb ook niets overgenomen for that matter
Een beetje laat, maar daar wil ik me nog even voor 100% bij aansluiten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef blomst het volgende:
Lieve lieve,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Lieve het volgende:
[..]
Goeiemiddag Katewalker,
Even over het gedrag van Sylvia en haar weg om mee te gaan in het pad des levens zoals dat komt.
Je bent je toch bewust van het gegeven dat we zijn opgebouwd uit moleculen? Uit atomen? Daarnaast is het misschien zinvol om je te bedenken dat de weg der atomen op voorhand is vastgelegdDaarmee zou je puur en zuiver in zijn vorm kunnen stellen dat er een weg en een pad en een doel voor je is waar jij je misschien dan wel niet van bewust bent, maar waarin je als autonoom wezen niet veel invloed hebt op de uitkomst van jouw willen. Weet je waar je gedachten beginnen en waar de samenstelling dus de invloed van jou brein stopt? Wanneer is iets door jou zelf bedacht of als wilskracht... of als keuze bepaald? Los van het gegeven Ich und Uberich is er ook nog de wisselwerking volgens velen met de voorbestemming ( het voorbestemd zijn en deel uitmakende van het draaiboek van de heilige geest) is er het puur natuurkundige gegeven dat jij misschien wel denkt dat je een keuze maakt om een worteltje op te eten, maar misschien moesten de atomen van dat worteltje zich wel gaan mengen met de atomen die katewalker maken tot wie ze is? Wie zegt dat de keuze die jij denkt te maken ook daadwerkelijk jouw keuze is??
Dus.... met Stijn daar op de achtergrond bezig....... Wie denken de makers wel dat ze zijn dat ze Sylvia kunnnen en mogen behoeden voor haar vorm van denken? Misschien moest het wel zo zijn?![]()
![]()
![]()
zei ze dat echt. Echt te respectloos is zij. Eerder kon ze het nog goed met Lesley vinden dat is gelukkig nu wel voorbij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zal inmiddels wel gehoord hebben (van streamers of wie dan ook) dat Natasia vond dat Brian Lesley maar even moest aanbieden om te neuken zodat ze dan tenminste aan haar trekken komt. Dat hoop ik wel tenminste, want die opmerking was toch wel DE steek in de rug tot nu toe. Ik hoop echt dat bart dat stukje walgelijkheid snel te horen krijgt.
En, wat denken ze?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:58 schreef GoldenGuy het volgende:
Natasja en Bart praten over hoeveel kijkers dgk moet scoren....
Was vrij onduidelijk omdat het over percentages in totaliteit en binnen een bepaalde doelgroep ging...quote:
Een paar keer zelfs. Echt zo ongeveer het meest walgelijke wat ik haar heb horen zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
zei ze dat echt. Echt te respectloos is zij. Eerder kon ze het nog goed met Lesley vinden dat is gelukkig nu wel voorbij.
Ik bebrijp het nog niet helemaal, zijn haar bezigheden per direct afgenomen, of is er een "ultimatum" gesteld? (beide opties zijn even vals hoor - DGK gaat dat ook wel inzien na de populariteitspoll waarin Sylvia lekker op Nr. 2 of 1 staat met een flink percentage stemmen voor)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:01 schreef FSR het volgende:
Hij was / is voor Sil.. omdat ze nu "show" moet gaan maken.. en al hiij privileges zijn afgenomen..
Wel heel triest... gezien Sil wel heel populair is... ?????
Ultimatum als ik het goed begrepen heb... over dit soort zaken wordt alleen in bedekte termen gesproken door de miljonairs... of gefluisterd... omdat ze er eigenlijk niets over mogen zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:04 schreef tipsch het volgende:
Ik bebrijp het nog niet helemaal, zijn haar bezigheden per direct afgenomen, of is er een "ultimatum" gesteld? (beide opties zijn even vals hoor - DGK gaat dat ook wel inzien na de populariteitspoll waarin Sylvia lekker op Nr. 2 of 1 staat met een flink percentage stemmen voor)
quote:
Maar of dat de target is of hetgeen bereikt is...? Vind het nog vrij laag eigenlijk als dit het target is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:06 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Even iets meer naar boven te lezen. 4% van de doelgroep werd gezegd.
aargh!quote:
Inderdaad, maar die Brian loopt er ook niet erg gekleed bij. Heeft toch ook een kamerjas?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Ze vallen er bijna uit meid! Zal brian binnenkort al gaan eisen dat ze zich wat beter bedekt enzo?
[afbeelding]
Of weggesaneerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef Charmian het volgende:
lul, Patricia is ziek
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook veelzeggend
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook veelzeggend
[afbeelding]
Zou dat een soort straf voor Natasia kunnen zijn, Partricia voorlopig ziek?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef Charmian het volgende:
lul, Patricia is ziek en heeft afgebeld
Tja dit doet hij natuurlijk ook expres. Misschien beter geen shotjes meer van maken. Gun hem zijn moment van glorie niet zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook veelzeggend
[afbeelding]
omgquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook veelzeggend
[afbeelding]
Je hebt mijn rectificatie gelezen, hoop ik...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef Charmian het volgende:
lul, Patricia is ziek en heeft afgebeld
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:15 schreef Tissik het volgende:
Slaapt Amanda nu al ruim 2 weken in het zelfde ponnetje (zonder de wasmasjien gezien te hebben in tussentijd)?
Natasia straf? Sinds wanneer? Maar zij zegt tenminste dat ze dan zelf d'r haar gaat wassen. Die snolliebollie loopt al 2 weken met ongewassen haren (met zweet, bacterien, sperma etc. erin) en komt niet eens op het idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou dat een soort straf voor Natasia kunnen zijn, Partricia voorlopig ziek?![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:15 schreef Tissik het volgende:
Slaapt Amanda nu al ruim 2 weken in het zelfde ponnetje (zonder de wasmasjien gezien te hebben in tussentijd)?
Dat ponnetje doet ze af en toe uit, dat haar niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:15 schreef Tissik het volgende:
ja die hebben ze vanochtend ook als afveegdoekje gebruikt...een soort van duizenddingenponnetje is hetquote:
Voor BB Australië heeft het veel goeds gedaan, maar ja daar was dan ook veel lekkers te bewonderen... valt hier nogal tegen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:14 schreef Brici het volgende:
ze gaan nu iedereen naakt in de douche laten zien.
Zal het helpen?
Sssssssssstttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!! Iedereen kan je horen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
deminsssssssssssssss
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja die hebben ze vanochtend ook als afveegdoekje gebruikt...een soort van duizenddingenponnetje is het
Mijn hemel, heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zal inmiddels wel gehoord hebben (van streamers of wie dan ook) dat Natasia vond dat Brian Lesley maar even moest aanbieden om te neuken zodat ze dan tenminste aan haar trekken komt. Dat hoop ik wel tenminste, want die opmerking was toch wel DE steek in de rug tot nu toe. Ik hoop echt dat bart dat stukje walgelijkheid snel te horen krijgt.
Jep.. en ze zei nog zo dat ze alleen haar borsten wel wil laten zien. De rest nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:14 schreef Missy_1974 het volgende:
heee nieuwe camera in de douche ?
Alles is walgelijk aan die gozer, zelfs die witte onderbroekenquote:
Jep, ze heeft het werkelijk gezegd. Ik heb die "fraaie" conversatie ook meegeluisterd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mijn hemel, heeft ze dat gezegd?
Wat een walgelijk mens is het toch.![]()
(Ik heb tijdens alle BB's nog nooit zoveel kotssmiley's gebruikt als nu tijdens DGK)
Jep. Behalve dat ze Bart een galbak en meer van dat zoort ongein noemde, vond ze dat Brian lesley maar even moest neuken zodat ze tenminste aan haar trekken kwam. te triest voor woorden. Als Lesley dat nou maar snel te horen krijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mijn hemel, heeft ze dat gezegd?
Wat een walgelijk mens is het toch.![]()
(Ik heb tijdens alle BB's nog nooit zoveel kotssmiley's gebruikt als nu tijdens DGK)
Nee, dat heeft ie wel gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:19 schreef KimiK het volgende:
Staat ie die broodjes te maken zonder eerst zijn handen te wassen??![]()
![]()
![]()
I guess so, de telefoon ging en hij heeft opeens z'n badjas aan, erg toevalligquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:19 schreef Copycat het volgende:
Brian moest een badjas aantrekken van de redactie?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
I guess so, de telefoon ging en hij heeft opeens z'n badjas aan, erg toevallig
Niet alleen Lesley, laat Bart het ook maar te horen krijgen dan wordt hij wel feller. Hij was vorige keer ook zwaar pissed na de opmerking van Nena.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Behalve dat ze Bart een galbak en meer van dat zoort ongein noemde, vond ze dat Brian lesley maar even moest neuken zodat ze tenminste aan haar trekken kwam. te triest voor woorden. Als Lesley dat nou maar snel te horen krijgt.
Stel dat dit waar is, erg genoeg, maar de redactie zou 4 uur in de aanbieding doen zodat Natasia haar kindjes en ventje te spreken, wie zouden haar dit gunnen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:16 schreef Brici het volgende:
De geruchten gaan dat het huis van Natasia doelwit is geworden van baldadigheid, waarschijnlijk zijn bij haar huis de ruiten eruit gegooid.
Bron. Nowlive.eu
Eigen schuldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:16 schreef Brici het volgende:
De geruchten gaan dat het huis van Natasia doelwit is geworden van baldadigheid, waarschijnlijk zijn bij haar huis de ruiten eruit gegooid.
Bron. Nowlive.eu
tsja tis een cos hè...quote:
Het is niet eens een ondenkbaar scenario.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:21 schreef Kaleddis het volgende:
Nieuwe hoop. Brian en snollie krijgen knallende ruzie (liefst vandaag nog). Snollie is in een discussie al zwaar irritant, laat staan in een ruzie. Ze roept naar Brian dat hij niet kan neuken en dat z'n lul 3 cm lang is en nu Nena begrijpt waarom ze hem gedumpt heeft.
Brian gaat compleet door het lint en krijgt zijn gevreesde blackout. Snollie slaat met een blauw oog ook Brian. Mooi, dat zijn er twee minder. Natasia staat er nu alleen voor en wordt volgende week weggestemd.
![]()
ik hoop dat niemand haar het guntquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Stel dat dit waar is, erg genoeg, maar de redactie zou 4 uur in de aanbieding doen zodat Natasia haar kindjes en ventje te spreken, wie zouden haar dit gunnen?
Nee is nog droogquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:23 schreef GoldenGuy het volgende:
En Amanda heeft d'r haar alweer niet gewassen???
Dat is het mooie ervanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is niet eens een ondenkbaar scenario.
Dat bedoel ik dus, maar dan moet Lesley het eerst horen. Die geeft het dan wel door aan Bart.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:22 schreef KimiK het volgende:
[..]
Niet alleen Lesley, laat Bart het ook maar te horen krijgen dan wordt hij wel feller. Hij was vorige keer ook zwaar pissed na de opmerking van Nena.
Hahahahaha.... als dat even zou kunnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:21 schreef Kaleddis het volgende:
Nieuwe hoop. Brian en snollie krijgen knallende ruzie (liefst vandaag nog). Snollie is in een discussie al zwaar irritant, laat staan in een ruzie. Ze roept naar Brian dat hij niet kan neuken en dat z'n lul 3 cm lang is en nu Nena begrijpt waarom ze hem gedumpt heeft.
Brian gaat compleet door het lint en krijgt zijn gevreesde blackout. Snollie slaat met een blauw oog ook Brian. Mooi, dat zijn er twee minder. Natasia staat er nu alleen voor en wordt volgende week weggestemd.
![]()
maar je hebt jurkjes en jurkjes..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:25 schreef Brici het volgende:
Ze mag alleen maar jurkjes aan zei ze gisteren
De rest is wel zo gek om het haar in die situatie ook te gunnen. Zelfs Sylviaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:23 schreef Brici het volgende:
[..]
ik hoop dat niemand haar het gunt
Maar amandel en brain zouden het wel gunnen
Konijn gespeeld vanmorgenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:25 schreef obezzi het volgende:
hebbe brainless en bahmanda nog wat uitgespookt?
Nog een paar dagen en ze is een echte rastafari!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:23 schreef GoldenGuy het volgende:
En Amanda heeft d'r haar alweer niet gewassen???
Dit ziijn geen jurkjes meer, dit zijn een klein beetje grote T-shirts.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:25 schreef Brici het volgende:
Ze mag alleen maar jurkjes aan zei ze gisteren
Als mensen nu eerst even de "Villa Vandaag" doornemen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:25 schreef obezzi het volgende:
Huub niet denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest is wel zo gek om het haar in die situatie ook te gunnen. Zelfs Sylvia
Waar hebebn 2 bewoners openlijk over gepraat? Dat N niet genomineerd mag worden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:31 schreef Mika25 het volgende:
Dus Natasia is nu officieel de nieuwe Tanja? Die mocht ook niet genomineerd worden door de bewoners. Nu 2 medebewoners er zo openlijk over gepraat hebben valt het niet meer te ontkennen.
En dan durven er mensen nog te beweren dat DGK anders is dan BB...![]()
![]()
Brian is er vanmorgen opgekropen. Aan Amanda te horen vond ze het dit keer lang niet zo lekker als de eerste keer. Het was dus meer een quicky voor Brian. Naderhand is er niets opgeruimd trouwens, dus we staan nog een beetje in dubio wat er nou precies is gebeurdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:25 schreef obezzi het volgende:
Haar kut zit gewoon te laag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
"jurkje is iets te kort'.. stelt Amanda vast
Welneee meid, helemaal niet te kort
wat is er nou zo leuk zo die eric?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:09 schreef toneelhaak1 het volgende:
Waar is Eric!!!!! Die lijkt me veel leuker, zeker als Natas er uitgestemd wordt, dat wordt vuurwerk. Ik hoop dat hij toyboy brainlost als speeltje gaat gebruiken.
Dat haar eruit stemmen tijdens de exitronde toch niet gaat lukken. Zoiets geloof ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:28 schreef itsme het volgende:
Hi. Ik heb het de afgelopen 2 dagen nauwelijks kunnen volgen.
Nu wel de meeste Cossen getracht door te lezen maar dit begrijp ik niet
[..]
Waar hebebn 2 bewoners openlijk over gepraat? Dat N niet genomineerd mag worden?
Dit filmpje van het gesprek van Bart en Huub zal alles duidelijk maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Waar hebebn 2 bewoners openlijk over gepraat? Dat N niet genomineerd mag worden?
Het erge is dat ze daarna weer zo schijnheilig poeslief tegen diegene kan doen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Behalve dat ze Bart een galbak en meer van dat zoort ongein noemde, vond ze dat Brian lesley maar even moest neuken zodat ze tenminste aan haar trekken kwam. te triest voor woorden. Als Lesley dat nou maar snel te horen krijgt.
Bart en Huub hebben vannacht buiten het erover gehad. Bart gaf aan dat achter het waarschijnlijk niet zou toestaan als Natasia er uit zou worden gestemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Bart en Huub hadden een gesprek gisteren avond en daar kwam duidelijk naar voren dat Natasia niet weg MAG van "achter"...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Het woord "waarschijnlijk" heb ik niet gehoord. Heeft iemand het opgenomen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef marky het volgende:
[..]
Bart en Huub hebben vannacht buiten het erover gehad. Bart gaf aan dat achter het waarschijnlijk niet zou toestaan als Natasia er uit zou worden gestemd.
Natasia heeft dus ook al vrolijk briefjes geschreven met "stem me eruit" erop. Diskwalificatie volgens de regels..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit filmpje van het gesprek van Bart en Huub zal alles duidelijk maken.
Zie http://www.youtube.com/watch?v=bNcgpgf-vGc
Leuk hè; verdrinken in elkaars ogen. Vingers ineengestrengeld. Plannen maken voor de dag. Complimenten maken over hoe ze eruit zien. Lieve woordjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef Copycat het volgende:
En maar zoeken naar gespreksstof.![]()
De liefde spat van mijn beeldscherm.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Black_king het volgende:
Leuk hè; verdrinken in elkaars ogen. Vingers ineengestrengeld. Plannen maken voor de dag. Complimenten maken over hoe ze eruit zien. Lieve woordjes.![]()
Echt geweldig; True love.
Nee, dan de realiteit:
Amanda: Wat is de kaas vet.
Brian: Toen ik zei dat het twee uur was, bleek het ook echt twee uur te zijn.
![]()
Kan iemand vertellen wat bart nou fluisterd...???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit filmpje van het gesprek van Bart en Huub zal alles duidelijk maken.
Zie http://www.youtube.com/watch?v=bNcgpgf-vGc
Bad laten vollopen voor Ericquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:
Waarom stroomt die kraan? Zomaar?
Lachen voor 10 minuten, maar daarna zitten we opgescheept met 2 nutteloze bimbo's.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef obezzi het volgende:
zou echt lache zijn als de volgende bewoonster ook zo'n slet als bahmanda is en dat brainless daar dan mee gaat en bahmanda helemaal flipt
Nee, 'k wou dat ik kon liplezen, maar dat is niet m'n sterkste punt. Iemand anders die kan ontcijferen wat Bart nu precies zegt ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
[..]
Kan iemand vertellen wat bart nou fluisterd...???
Laat de kapper aub heeeeeeeeel lang weg blijven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:39 schreef schatje het volgende:
In godsnaam redactie, zeg tegen die del dat ze wel een keer haar haren mag wassen?
Wat goor zeg![]()
![]()
.
Volgens mij zegt hij ik ga weg, ik ga naar huis...Huub kijkt begrijpend en geeft antwoord alsof Bart iets anders zei...Bart begrijpt het eerst niet maar snapt dan dat huub em indekt zodat het niet duidelijk is dat ie aangeeft eruitgestemd te willen wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
[..]
Kan iemand vertellen wat bart nou fluisterd...???
Weer beetje bijgelezen. Over de WALG-opmerking van Natasiaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
Het erge is dat ze daarna weer zo schijnheilig poeslief tegen diegene kan doen...
Als eerst zegt hij duidelijk iets als "Hetzelfde is al gebeurd bij mij, ze mag er niet worden uitgestemd"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, 'k wou dat ik kon liplezen, maar dat is niet m'n sterkste punt. Iemand anders die kan ontcijferen wat Bart nu precies zegt ?
Waarom mocht bart er niet uitgestemd worden? Omdat zijn verhaallijn met lesley nog niet afgerond was? Zou kunnen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef n1ek het volgende:
Als eerst zegt hij duidelijk iets als "Hetzelfde is al gebeurd bij mij, ze mag er niet worden uitgestemd"
Daarna zegt hij iets onverstaanbaars waarop Huub zegt: "Nee dat was omdat ze toen briefjes aan ons schreef waarop 'stem mij eruit' zou staan". Dus dan zou je eerder denken dat het niet over Bart gaat. Volgens mij over Ilona.. Die toen die briefjes schreef en ze mocht er toen ook niet uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Waarom mocht bart er niet uitgestemd worden? Omdat zijn verhaallijn met lesley nog niet afgerond was? Zou kunnen.....
Nee dank je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef Darklight het volgende:
Blijf de streams volgen om door te krijgen wat hier nou werkelijk aan de gang is..
en is er gezegd welke medicijnen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:45 schreef Black_king het volgende:
ik hoor medicijnen bij Brian; kunnen we even inzoomen ? Maken we aan alle geruchten een eind....
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
en is er gezegd welke medicijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |