zei ze dat echt. Echt te respectloos is zij. Eerder kon ze het nog goed met Lesley vinden dat is gelukkig nu wel voorbij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zal inmiddels wel gehoord hebben (van streamers of wie dan ook) dat Natasia vond dat Brian Lesley maar even moest aanbieden om te neuken zodat ze dan tenminste aan haar trekken komt. Dat hoop ik wel tenminste, want die opmerking was toch wel DE steek in de rug tot nu toe. Ik hoop echt dat bart dat stukje walgelijkheid snel te horen krijgt.
En, wat denken ze?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:58 schreef GoldenGuy het volgende:
Natasja en Bart praten over hoeveel kijkers dgk moet scoren....
Was vrij onduidelijk omdat het over percentages in totaliteit en binnen een bepaalde doelgroep ging...quote:
Een paar keer zelfs. Echt zo ongeveer het meest walgelijke wat ik haar heb horen zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
zei ze dat echt. Echt te respectloos is zij. Eerder kon ze het nog goed met Lesley vinden dat is gelukkig nu wel voorbij.
Ik bebrijp het nog niet helemaal, zijn haar bezigheden per direct afgenomen, of is er een "ultimatum" gesteld? (beide opties zijn even vals hoor - DGK gaat dat ook wel inzien na de populariteitspoll waarin Sylvia lekker op Nr. 2 of 1 staat met een flink percentage stemmen voor)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:01 schreef FSR het volgende:
Hij was / is voor Sil.. omdat ze nu "show" moet gaan maken.. en al hiij privileges zijn afgenomen..
Wel heel triest... gezien Sil wel heel populair is... ?????
Ultimatum als ik het goed begrepen heb... over dit soort zaken wordt alleen in bedekte termen gesproken door de miljonairs... of gefluisterd... omdat ze er eigenlijk niets over mogen zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:04 schreef tipsch het volgende:
Ik bebrijp het nog niet helemaal, zijn haar bezigheden per direct afgenomen, of is er een "ultimatum" gesteld? (beide opties zijn even vals hoor - DGK gaat dat ook wel inzien na de populariteitspoll waarin Sylvia lekker op Nr. 2 of 1 staat met een flink percentage stemmen voor)
quote:
Maar of dat de target is of hetgeen bereikt is...? Vind het nog vrij laag eigenlijk als dit het target is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:06 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Even iets meer naar boven te lezen. 4% van de doelgroep werd gezegd.
aargh!quote:
Inderdaad, maar die Brian loopt er ook niet erg gekleed bij. Heeft toch ook een kamerjas?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Ze vallen er bijna uit meid! Zal brian binnenkort al gaan eisen dat ze zich wat beter bedekt enzo?
[afbeelding]
Of weggesaneerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef Charmian het volgende:
lul, Patricia is ziek
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook veelzeggend
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook veelzeggend
[afbeelding]
Zou dat een soort straf voor Natasia kunnen zijn, Partricia voorlopig ziek?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef Charmian het volgende:
lul, Patricia is ziek en heeft afgebeld
Tja dit doet hij natuurlijk ook expres. Misschien beter geen shotjes meer van maken. Gun hem zijn moment van glorie niet zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook veelzeggend
[afbeelding]
omgquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was ook veelzeggend
[afbeelding]
Je hebt mijn rectificatie gelezen, hoop ik...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef Charmian het volgende:
lul, Patricia is ziek en heeft afgebeld
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:15 schreef Tissik het volgende:
Slaapt Amanda nu al ruim 2 weken in het zelfde ponnetje (zonder de wasmasjien gezien te hebben in tussentijd)?
Natasia straf? Sinds wanneer? Maar zij zegt tenminste dat ze dan zelf d'r haar gaat wassen. Die snolliebollie loopt al 2 weken met ongewassen haren (met zweet, bacterien, sperma etc. erin) en komt niet eens op het idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou dat een soort straf voor Natasia kunnen zijn, Partricia voorlopig ziek?![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:15 schreef Tissik het volgende:
Slaapt Amanda nu al ruim 2 weken in het zelfde ponnetje (zonder de wasmasjien gezien te hebben in tussentijd)?
Dat ponnetje doet ze af en toe uit, dat haar niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:15 schreef Tissik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |