Er is anders behoorlijk wat actie geweest vanmorgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:16 schreef fladdie het volgende:
wat een saaie boel, kunnen we geen vuurwerk afsteken een lawine pijl of zoiets boven de kooi.
misschien vliegt dat monster wel door het raam op die fiets.
een Hijgende brian die een konijntje na deed wat een actie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is anders behoorlijk wat actie geweest vanmorgen.
Een niet bewegende Natasia zónder hoofd, daar zou ik weer úren naar kunnen kijken!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef blomst het volgende:
Ik zie nog liever slapende Huub, Sylvia dan een bewegende Natasia met haar ontevreden hoofd.
hebben ze alweer geneukt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
een Hijgende brian die een konijntje na deed wat een actie.
Okee. Misschien dat ik had moeten zeggen dat er meer bewoog in de villa dan op een doorsnee zaterdagmorgen in DGK.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
een Hijgende brian die een konijntje na deed wat een actie.
SOS SOS SOSquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:22 schreef fladdie het volgende:
make may day
jah met 2 keer een pauze of zo, erg boeiendquote:
nou ja met die bewegende dekens kon je wel 'raad het standje' spelen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee. Misschien dat ik had moeten zeggen dat er meer bewoog in de villa dan op een doorsnee zaterdagmorgen in DGK.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef blomst het volgende:
Ik zie nog liever slapende Huub, Sylvia dan een bewegende Natasia met haar ontevreden hoofd.
Ik heb het gelukkig niet gezien, maar ik gok op de missionarishouding! Zit ik er ver naast?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja met die bewegende dekens kon je wel 'raad het standje' spelen, dat dan weer wel
Bart is wakkerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:25 schreef FSR het volgende:
Zouden de andere wat ingefluisterd worden...
Ikke geloof nooit dat de rest allemaal nog op hun nest liggen.. het is freaking 13.25
nee ook nog iets van achteren en wat handwerk geloof ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet gezien, maar ik gok op de missionarishouding! Zit ik er ver naast?
hè jassesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee ook nog iets van achteren en wat handwerk geloof ik
Ik zie het nu pas! Je hebt de sig van Ikweetniets overgenomen. Met toestemming???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee ook nog iets van achteren en wat handwerk geloof ik
die zijn niet echt in beeld geweest, alleen Huub om het paard te verzorgen ffquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:29 schreef CARLAK het volgende:
En hebben Huub en Sylvia ook een goede nachtrust gehad? De escapades van Brian en Amanda vind ik absoluut niet het noemen waard.![]()
Amanda ook! Het was pure uitlokking!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
T was puur fysiek geweld, Brian moet er uit
Dealquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Amanda ook! Het was pure uitlokking!![]()
Goeiemiddag Katewalker,quote:quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 09:37 schreef Katewalker het volgende:
Silvia. Silvia vertoont vermijdend, eigenlijk subassertief gedrag, dat is zeker. Ook in het gewone leven is dat niet wenselijk. Dan moet je daar wat aan doen. Anders raak je overspannen. Silvia staat bloot (net als de anderen) aan een hoop stress. Ze moet dus haar gedrag, reakties veranderen. Ik denk niet dat ze Silvia er uit willen schoppen omdat ze te lief lijkt. Silvia moet gewoon voor zichzelf opkomen dat is ook voor haar beter. Tarotkaarten lezen en je laten geruststellen dat "het dan gewoon zo moet zijn" en geloven dat je levenspad al uitgeschreven staat zonder dat je daar zelf iets aan kan doen is niet gezond.
Kom op Sil, doe je best. Wij willen nog lang naar je kijken.
Goedemorgen allemaal.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zijn niet echt in beeld geweest, alleen Huub om het paard te verzorgen ff
I know nothingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas! Je hebt de sig van Ikweetniets overgenomen. Met toestemming???
*Zit op het puntje van zijn stoelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:34 schreef Brici het volgende:
Bart is wakker en leest de krant
Nu loopt die en pakt wat uit de kast
Hij gaat koffie zetten
Rookt een sigaret
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Lieve het volgende:
[..]
Goeiemiddag Katewalker,
Even over het gedrag van Sylvia en haar weg om mee te gaan in het pad des levens zoals dat komt.
Je bent je toch bewust van het gegeven dat we zijn opgebouwd uit moleculen? Uit atomen? Daarnaast is het misschien zinvol om je te bedenken dat de weg der atomen op voorhand is vastgelegdDaarmee zou je puur en zuiver in zijn vorm kunnen stellen dat er een weg en een pad en een doel voor je is waar jij je misschien dan wel niet van bewust bent, maar waarin je als autonoom wezen niet veel invloed hebt op de uitkomst van jouw willen. Weet je waar je gedachten beginnen en waar de samenstelling dus de invloed van jou brein stopt? Wanneer is iets door jou zelf bedacht of als wilskracht... of als keuze bepaald? Los van het gegeven Ich und Uberich is er ook nog de wisselwerking volgens velen met de voorbestemming ( het voorbestemd zijn en deel uitmakende van het draaiboek van de heilige geest) is er het puur natuurkundige gegeven dat jij misschien wel denkt dat je een keuze maakt om een worteltje op te eten, maar misschien moesten de atomen van dat worteltje zich wel gaan mengen met de atomen die katewalker maken tot wie ze is? Wie zegt dat de keuze die jij denkt te maken ook daadwerkelijk jouw keuze is??
Dus.... met Stijn daar op de achtergrond bezig....... Wie denken de makers wel dat ze zijn dat ze Sylvia kunnnen en mogen behoeden voor haar vorm van denken? Misschien moest het wel zo zijn?![]()
![]()
![]()
Dat is dan grappig! Jullie citeren Manuel allebei verkeerd (maar wel hetzelfde)!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
I know nothing![]()
en heb ook niets overgenomen for that matter
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:38 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We kunnen alleen maar hopen dat deze klinklare nonsens niet gemeend is. Mocht dat wel het geval zijn hoop ik op een spoedig herstel... We kunnen dan enkel een kaars voor je branden, al denk ik persoonlijk niet dat dat iets zal helpen.
Ze zal net zo veilig zijn als Bram Moskovitch toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:40 schreef FSR het volgende:
ze vroeg zij tegen wilge dat ze beschermt was....
Wilgo zei dat ze moest oppassen.. iedereen wilde haar eruit stemmen...
Toen zei ze...
Ja, maar buiten dat om, ben ik ook beschermt toch...
RaRa.. rings any bells
Stuur me dat draaiboek maar op, dan begin ik gelijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij niet leeft volgens het draaiboek van de heilige geest of de drieeenheid?
![]()
Nee, I know nothing! Ik heb me vergist, sorry!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
I know nothing![]()
en heb ook niets overgenomen for that matter
Een beetje laat, maar daar wil ik me nog even voor 100% bij aansluiten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef blomst het volgende:
Lieve lieve,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Lieve het volgende:
[..]
Goeiemiddag Katewalker,
Even over het gedrag van Sylvia en haar weg om mee te gaan in het pad des levens zoals dat komt.
Je bent je toch bewust van het gegeven dat we zijn opgebouwd uit moleculen? Uit atomen? Daarnaast is het misschien zinvol om je te bedenken dat de weg der atomen op voorhand is vastgelegdDaarmee zou je puur en zuiver in zijn vorm kunnen stellen dat er een weg en een pad en een doel voor je is waar jij je misschien dan wel niet van bewust bent, maar waarin je als autonoom wezen niet veel invloed hebt op de uitkomst van jouw willen. Weet je waar je gedachten beginnen en waar de samenstelling dus de invloed van jou brein stopt? Wanneer is iets door jou zelf bedacht of als wilskracht... of als keuze bepaald? Los van het gegeven Ich und Uberich is er ook nog de wisselwerking volgens velen met de voorbestemming ( het voorbestemd zijn en deel uitmakende van het draaiboek van de heilige geest) is er het puur natuurkundige gegeven dat jij misschien wel denkt dat je een keuze maakt om een worteltje op te eten, maar misschien moesten de atomen van dat worteltje zich wel gaan mengen met de atomen die katewalker maken tot wie ze is? Wie zegt dat de keuze die jij denkt te maken ook daadwerkelijk jouw keuze is??
Dus.... met Stijn daar op de achtergrond bezig....... Wie denken de makers wel dat ze zijn dat ze Sylvia kunnnen en mogen behoeden voor haar vorm van denken? Misschien moest het wel zo zijn?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |