quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:15 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, ik vind het muziekje onder de sexvideo van Brainless en Amoebe wel humoristisch......
Brian heeft zijn eigen stash.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef elsie het volgende:
nou volgens Huuub gisteren zijn de condooms op ...dus er moesten nieuwe besteld worden (Huub was bezig met de bestellijst ) dus zeer ws hebben ze het gedaan zonder condooms .......
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IEquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef pluisje78 het volgende:
ik kan de videotjes niet zien en ben wel lid
Kan kloppen, je moet iets van een DRM-plugin draaien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IE
ik kan ze ook niet zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IE
Huub,en Bart heeft vast wel voorzorgsmaatregelen genomen met de 4uurs date met Lesley.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Condooms op? Wie gebruikt die condooms dan???
Lees: Natasia's vriendin!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Natasia haar kapster komt vandaag weer Dus daar is nog wel geld voor.
Dit is wat ik te zien krijg:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:26 schreef nlboy het volgende:
Als het goed is vraagt IE om de DRM te draaien (het IE balkje boven aan de site). En dan moet je aangeven dat hij mag draaien.
Hier hetzelfde. Wie weet er een oplossing?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef pluisje78 het volgende:
ik krijg een klein vakje waar eerst alles in afgespeeld werd en nu komt er een klein stukje van de homepage op
rustgevendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit is wat ik te zien krijg:
[afbeelding]
Probeer eens CTRL + F5.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit is wat ik te zien krijg:
[afbeelding]
sponsors kosten geen geld!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Natasia haar kapster komt vandaag weer Dus daar is nog wel geld voor.
Condoom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Intussen snap ik echt niets meer van Brian. Het blijft een ranzig praatje, maar als hij net is klaargekomen moet het nu toch een smeerbende daar in bed worden?? En als hij niet is klaargekomen vraag ik me af waar die enorme zelfbeheersing dan vandaan komt. Ik snap er niets van.
Temporary Internet Filesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef pluisje78 het volgende:
TIF wat is een TIF ??
<<<<< blond heh
temporary internet filesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef pluisje78 het volgende:
TIF wat is een TIF ??
<<<<< blond heh
Ik wil geen sexvideo van Brian en Amanda zien. Ik wil dat Sylvia er in blijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef pluisje78 het volgende:
ik kan de videotjes niet zien en ben wel lid
Onder extra (bij Explorer) en dan Internet opties, Algemeen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef pluisje78 het volgende:
geen tif`s of cookies te bekennen hier
Kan ze igi niet vinden onder start en dan verkennen
stomme pc`s
Helpt nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef demins het volgende:
Cookies en TIF verwijderen?
Ik ook. Al vanaf het begin. Ik probeer het niet eens meer.quote:
Dan kan het goed overbelasting van de site zelf zijn...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:49 schreef pluisje78 het volgende:
heeft alleen niks geholpen blijf dat eene zien
misschien te maken met nieuwe E update ???
Goed en helder verhaal van je vanochtend!!! Verfrissend om bij wakker te worden. Ben het er mee eens!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook. Al vanaf het begin. Ik probeer het niet eens meer.
Hee bong! De mp3? Wat heeft die met Stijn te maken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
Even een herhalingspost wellicht maar zeker (mogelijk) de moeite waard:
[afbeelding]
Insane in the Brain?.mp3
Note: Dit schijnt de Stijn te zijn van DGK
kapper komt welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:59 schreef ruby het volgende:
Ik zie de poort... Komt er een nieuwe bewoner?
Of komt Natasia's kapster?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |