Huub heeft de wekker gezet omdat hij de paarden eten moest geven.
Ik heb ff de cossen terug gelezen...veel paranoia moet ik zeggen.
Er wordt gezegd dat natasia via de cam met haar kinderen praat omdat haar zus dat gezegd zou hebben. Ik denk dat die zus gewoon de camera bedoeld waar natasia in kijkt als ze haar kinderen voor leest. Die zus zal niet zoveel verstand hebben van internetgebruik en noemt die camera een cam. Wat het ook eigenlijk is.
Verder heeft natasia een typcursus waarbij ze blind teksten moet overtikken die op het scherm verschijnen en die meteen aangeeft als ze fouten maakt, dan moet ze opnieuw beginnen. Ik denk niet dat ze chat.
Ik denk ook niet dat ze tijdens autorijles contact heeft met Wilgo. No way
De programmaleiding zorgt een beetje voor haar kinderen. Dat wel. Ze zullen zich verantwoordelijk voelen omdat ze natasia in het huis wilden hebben. Dat doen ze niet voor Natasia maar voor die kinderen.
Een gezonde dosis wantrouwen en kritiek is okee maar sommigen hier slaan door. Het is ook onprettig om te lezen als je tig cossen moet doorspitten omdat je wilt weten wat er gebeurt is.
Brian aan de valium? Denk het niet. Dat zullen inderdaad gewoon homeopatische druppeltjes om te slapen zijn. Net zoals de redaktie dat zegt. Als je langdurig te weinig slaapt wordt je raar in je hoofd. Dát is wat er met Brian aan de hand is. Hij heeft naar mijn mening ook psychopatische trekjes, maar dat terzijde.
Silvia. Silvia vertoont vermijdend, eigenlijk subassertief gedrag, dat is zeker. Ook in het gewone leven is dat niet wenselijk. Dan moet je daar wat aan doen. Anders raak je overspannen. Silvia staat bloot (net als de anderen) aan een hoop stress. Ze moet dus haar gedrag, reakties veranderen. Ik denk niet dat ze Silvia er uit willen schoppen omdat ze te lief lijkt. Silvia moet gewoon voor zichzelf opkomen dat is ook voor haar beter. Tarotkaarten lezen en je laten geruststellen dat "het dan gewoon zo moet zijn" en geloven dat je levenspad al uitgeschreven staat zonder dat je daar zelf iets aan kan doen is niet gezond.
Kom op Sil, doe je best. Wij willen nog lang naar je kijken.
Goedemorgen allemaal.
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein