Makkelijk antwoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kruip dan lekker verder onder je steen.
Veel moslims handelen en denken vanuit hun levensovertuiging. Geloof komt op de eerste plaats bij een goede moslim.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:05 schreef Re het volgende:
[..]
waarom ga je er vanuit dat een moslim uit religieuse overwegingen het kabinet in wil? Het moslim zijn is toch niet anders als het christelijk zijn, of ligt het bij moslims anders en zijn ze allemaal uit op het veroveren van de wereld als enige doel
of waarom dan wel christelijken of andere religies toestaan?
Wat een flauwekul.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Veel moslims handelen en denken vanuit hun levensovertuiging. Geloof komt op de eerste plaats bij een goede moslim.
Bij christelijke overtuigingen speelt dit in veel mindere mate een rol.
Asielzoekers zijn ook een ras, volgens de Hoge Raad, dus het zou mij niet verbazen als moslims ook als ras worden gezien. Volgens de definitie is een ras dan ook een bevolkingsgroep met onderscheidende kenmerken.quote:
Zeg maar tegen de leden van de ChristenUnie (en ook wel het CDA) dat ze niet handelen en denken vanuit hun levensovertuiging. Dieper kun je ze niet kwetsen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan is het woord ras blijkbaar ruimer dan ik dacht. Het blijft mi vreemd. Een ras is een groep mensen met gemeenschappelijke erfelijke lichamelijke kenmerken. Het aanhangen van de islam lijkt me niet een erfelijk lichamelijk kenmerk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:13 schreef Sidekick het volgende:
Asielzoekers zijn ook een ras, volgens de Hoge Raad, dus het zou mij niet verbazen als moslims ook als ras worden gezien. Volgens de definitie is een ras dan ook een bevolkingsgroep met onderscheidende kenmerken.
daarom noemde balkenende in indonesie dat hij als kamerlid tegen het homohuwelijk had getemd. Omdat christenen minder overtuiging hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Veel moslims handelen en denken vanuit hun levensovertuiging. Geloof komt op de eerste plaats bij een goede moslim.
Daar is het woord discriminatie voor. Racisme heeft enkel betrekking op ras wat los staat van religie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:09 schreef One_of_the_few het volgende:
racisme hoeft niet perse betrekking op ras te hebben. Geloof is ook voldoende.
dat is natuurlijk best wel onzin hoor... lees je eigen post eens terug en zie hoe eenzijdig je eigenlijk bent geworden, niet dat ik het je kwalijk zou nemen maar wordt je nu niet erg verblind?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
aj oke, daar heb je gelijk in. maar de uitleg van sidekick over een uitspraak van de Hoge Raad maakt het er niet duidelijker van.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar is het woord discriminatie voor. Racisme heeft enkel betrekking op ras wat los staat van religie.
Wilde net hetzelfde zeggen, alleen dan onzin ipv flauwekul.quote:
HAHAHA en dan beaam je nota bene een post van gelly, onze überprovinciaal!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:33 schreef jaoka het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde zeggen, alleen dan onzin ipv flauwekul.
Mensen die dat soort dingen zeggen, hebben waarschijnlijk alleen maar moslims op tv gezien, in hun dorp komen ze niet.
Jij vergelijkt moslims met negers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef Jajong het volgende:
Wat zou Amerika doen als een politicus daar zou zeggen dat hij liever geen negers in het Senaat zou willen.
Ook als een moslim in de regering zou zeggen, "liever geen Christen in het kabinet"?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind helemaal niks mis met de uitspraak "ik zie liever geen moslims in het kabinet." Sterker nog, ik vind dat ook. Iedereen heeft recht op z'n eigen voorkeuren.
Dat had meer te maken met het feit dat het homohuwelijk nogal gevoelig ligt in het grootste moslimland ter wereldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
daarom noemde balkenende in indonesie dat hij als kamerlid tegen het homohuwelijk had getemd. Omdat christenen minder overtuiging hebben![]()
Daar is ook niks mis mee. Die mening mag men hebben. Of het ook uitgevoerd wordt is een tweede.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook als een moslim in de regering zou zeggen, "liever geen Christen in het kabinet"?
Nog zo'n goede vergelijking. Denk je dat een moslim kans heeft om president van de VS te worden? Denk je dat iemand met 2 nationaliteiten in de senaat terecht zou kunnen komen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef Jajong het volgende:
Wat zou Amerika doen als een politicus daar zou zeggen dat hij liever geen negers in het Senaat zou willen.
Dat dit nog kan, waar gaat het heen met dit land. Ongelofelijk.
Heel goed Geert. Ik krijg steeds meer respect voor je. Het heeft er toch alle schijn van dat jij de beoogde no-nonsense figuur bent waar ik de volgende keer op ga stemmen.quote:Aboutaleb kan er niks aan doen dat hij ook nog Marokkaan is. Marokko staat het niet toe dat hij die nationaliteit opgeeft.
‘Ja, jammer dan. Dat is niet mijn probleem. Dat is het probleem van de Marokkanen. Ik zou tegen Ahmed Aboutaleb willen zeggen: probeer staatssecretaris te worden in Marokko en wijzig daar dan de wet.’
Weet je uberhaupt wel wat de term "no-nonsense" inhoudt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heel goed Geert. Ik krijg steeds meer respect voor je. Het heeft er toch alle schijn van dat jij de beoogde no-nonsense figuur bent waar ik de volgende keer op ga stemmen.
Tuurlijk kan iemand uit Puerto Rico met een paspoort van daar wel in de senaat komen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:48 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nog zo'n goede vergelijking. Denk je dat een moslim kans heeft om president van de VS te worden? Denk je dat iemand met 2 nationaliteiten in de senaat terecht zou kunnen komen?
Helemaal mee eens. En nog gegrond ook. Als nazi-sympathisant maak je ook geen kans op een ministerschap, dus waarom mogen moslims wel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind helemaal niks mis met de uitspraak "ik zie liever geen moslims in het kabinet." Sterker nog, ik vind dat ook. Iedereen heeft recht op z'n eigen voorkeuren.
HAHAHAquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
HAHAHA en dan beaam je nota bene een post van gelly, onze überprovinciaal!
Dááág, Grondwet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee. Die mening mag men hebben. Of het ook uitgevoerd wordt is een tweede.
Zo heb ik ook liever geen vrouwen in het kabinet.
Daar mogen we toch op reageren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef Grimm het volgende:
Dat is toch z'n mening? vrijheid van meningsuiting?
Idd, de grondwet is niet zo stellig over de vrije meningsuiting.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef Puzzelaar het volgende:
Dááág, Grondwet.
Ik mag toch hopen dat dit niet serieus is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En nog gegrond ook. Als nazi-sympathisant maak je ook geen kans op een ministerschap, dus waarom mogen moslims wel?
De vrije meningsuiting is wat anders dan bepaalde mensen uitsluiten van een overheidsfunctie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Idd, de grondwet is niet zo stellig over de vrije meningsuiting.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
Zo heb ik ook liever geen vrouwen in het kabinet.
Grote gebouwen met vliegtuigen doorboren mag ook nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:02 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
De vrije meningsuiting is wat anders dan bepaalde mensen uitsluiten van een overheidsfunctie.
Grapjas. Natuurlijk kunnen immigranten wel de senaat in, maar niet met een dubbele nationaliteit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Tuurlijk kan iemand uit Puerto Rico met een paspoort van daar wel in de senaat komen.
Oproepen dat je dat wilt doen valt m.i. onder de vrije meningsuiting. Verbeet zal dat wel anders zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:02 schreef Puzzelaar het volgende:
De vrije meningsuiting is wat anders dan bepaalde mensen uitsluiten van een overheidsfunctie.
Het zijn toch de nieuwe nazi's?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:00 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet serieus is.
---> TRUquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zijn toch de nieuwe nazi's?
Ben ik Verbeet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oproepen dat je dat wilt doen valt m.i. onder de vrije meningsuiting. Verbeet zal dat wel anders zien.
Trieste regel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Grapjas. Natuurlijk kunnen immigranten wel de senaat in, maar niet met een dubbele nationaliteit.
De president moet zelfs in de VS geboren zijn. Arme Schwarzenegger.
Natuurlijk wel. Moslims zijn immers de nieuwe nazi's. Wist je dat nog niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:00 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet serieus is.
En nu wil je dat ik ga happen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Moslims zijn immers de nieuwe nazi's. Wist je dat nog niet?
De Koran is qua inhoudelijke leidraad zelfs nog gevaarlijker dan Mein Kampf, want voor het lezen en begrijpen van Hitlers werk moet je ook nog daadwerkelijk hersens hebben, hetgeen voor het lezen van de Koran absoluut geen vereiste is.
Nee, ik heb eigenlijk liever dat je het tot je door laat dringen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
En nu wil je dat ik ga happen?
Geen tijd voor. Ik moet straks bidden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk liever dat je het tot je door laat dringen.
Dat weet ik niet. Je lijkt bepaalde denkpatronen met haar te delen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef Puzzelaar het volgende:
Ben ik Verbeet?
Ben jij ook zo'n neonazi?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:14 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Ik moet straks bidden.
Wie staan er vooraan om op te roepen tot een nieuwe holocaust? (Nadat ze de eerste hebben ontkend?)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef Puzzelaar het volgende:
En nu wil je dat ik ga happen?
Homoseksualiteit is geen ideologie, Sidekick.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:20 schreef Sidekick het volgende:
Maar of moslims nu een ras zijn of niet is een definitiekwestie in de marge, op zo'n manier generaliseren getuigt van een ongelooflijke zwartwit-visie. Zelfs de ChristenUnie of de SGP zegt niet dat ze geen homo's willen in het kabinet, hoewel de acceptatie daar lastig is, maar we hebben nu een nog radicalere partij in ons parlement zitten met dit soort opruiende en discriminerende uitlatingen.
Waar stel ik dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:05 schreef Re het volgende:
[..]
waarom ga je er vanuit dat een moslim uit religieuse overwegingen het kabinet in wil?
Niet wenselijk. In de politiek hoort geen religie thuis en zeker niet een religie die 600 jaar achterloopt.quote:Het moslim zijn is toch niet anders als het christelijk zijn, of ligt het bij moslims anders en zijn ze allemaal uit op het veroveren van de wereld als enige doel
of waarom dan wel christelijken of andere religies toestaan?
Ik ben het niet met je eens DUS ben ik net zoals Verbeet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Je lijkt bepaalde denkpatronen met haar te delen.
Zo smoor je het debat, en zorg je er voor dat kritiek op gelovigen onmogelijk wordt. En dan maar roepen dat ongelovigen geen tweede rangs burgers zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:13 schreef Sidekick het volgende:
Asielzoekers zijn ook een ras, volgens de Hoge Raad, dus het zou mij niet verbazen als moslims ook als ras worden gezien. Volgens de definitie is een ras dan ook een bevolkingsgroep met onderscheidende kenmerken.
Dat staat er niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:18 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik ben het niet met je eens DUS ben ik net zoals Verbeet.
Dat zijn de mòòòslims.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie staan er vooraan om op te roepen tot een nieuwe holocaust? (Nadat ze de eerste hebben ontkend?)
Dat zegt hij ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is geen ideologie, Sidekick.
Zolang we in NL geen moslim regering hebben. Verder geen probleem mee als ze het in SA zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook als een moslim in de regering zou zeggen, "liever geen Christen in het kabinet"?
Geert Wilders & zijn aanhangquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie staan er vooraan om op te roepen tot een nieuwe holocaust? (Nadat ze de eerste hebben ontkend?)
Fout. U gaat niet door voor de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:23 schreef Puzzelaar het volgende:
Geert Wilders & zijn aanhang
Waaromquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Hèhè... Het duurde eventjes, maar uiteindelijk heeft Geertje zich toch weten te openbaren: een rechts-extremist.
Hij stelt een seksuele geaardheid gelijk aan een ideologie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:21 schreef Puzzelaar het volgende:
Dat zegt hij ook niet.
Een groepje kapers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie ramt hoge gebouwen met vliegtuigen?
In sommige islamitische landen zitten of zaten zeker christenen in de regering, maar dat doet absoluut niet ter zake.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waaromomdat hij vind dat er geen moslim in onze regering hoort? zie jij een christen in een moslim land in de regering zitten?
Van mij mag je. Prima zelfs.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef Puzzelaar het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei, ik ga vlug bidden want ik moet vanavond ook nog een schaap slachten in mijn badkamer.
Vind jij een streng moslimland een mooi voorbeeld om je staat in te richten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waaromomdat hij vind dat er geen moslim in onze regering hoort? zie jij een christen in een moslim land in de regering zitten?
Tarek Aziz, Boutros Boutros Ghaliquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef Grimm het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Een groepje kapers Allah Akhbar roepend.
Vreemde conclusie. Hij stelt zich op tegen een ideologie die zich nogal spiegelt aan de rechts-extremisten van 1933-1945, dus is hij het zelf?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Hèhè... Het duurde eventjes, maar uiteindelijk heeft Geertje zich toch weten te openbaren: een rechts-extremist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |