abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 maart 2007 @ 14:48:23 #151
11502 nipeng
The last ride is free
pi_47154676
Zo mooie dag om fijn naar wat Miles Davis te gaan luisteren.
  Moderator zondag 11 maart 2007 @ 16:37:22 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_47158966
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:48 schreef nipeng het volgende:
Zo mooie dag om fijn naar wat Miles Davis te gaan luisteren.
* Bosbeetle heeft tom waits opstaan
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Redactie Frontpage zondag 11 maart 2007 @ 17:15:19 #153
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_47160130
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:48 schreef nipeng het volgende:
Zo mooie dag om fijn naar wat Miles Davis te gaan luisteren.
Draaide gisterennacht weer eens Live- Evil. Moet nodig On the corner nog aanschaffen.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Redactie Frontpage zondag 11 maart 2007 @ 17:16:21 #154
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_47160160
She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

She got buns like a battleship
Balls every dude on the Sunset Strip
Shakes 'em down, boy, every night
Rolls in bed till the broad daylight

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

Lord knows where she gets her bread
But the boys all say she gives good head
Got to see that girl tonight
Ain't been laid since ten last night

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

Byrds and Stones dig the way she dance
And every damn one gets in her pants
Paul McCartney and Ringo too
Says she balls better than Epstein do

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

Please don't think I'm puttin' you on
You think by now she'd be all gone
I know she's savin' some for me
Best thing about her: it's all free

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang

Took her home with me last night
Tore off her clothes and turned down the light
Had her boogie on my lap
Four days later I had the clap

She's my groupie bang bang
Groupie bang bang
Groupie bang bang
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  zondag 11 maart 2007 @ 19:53:36 #155
11502 nipeng
The last ride is free
  maandag 12 maart 2007 @ 09:41:18 #156
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_47181223
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Joepie het volgende:
Oftewel, dat blad mogen ze van mij opdoeken. En ik ben inderdaad ook niet zo van al die gitaarbandjes, het heeft allemaal hooguit 1 aardig nummer en voor de rest 13 in een dozijn opvulling.
Och, ik kan er over het algemeen nog best wel wat mee. De platen van The Rifles, The Fratellis en Maxïmo Park zijn me alleszins meegevallen, in elk geval.
pi_47183166
Bedoel je de Oor of die bandjes?
the Fratelli's kende ik zonder Oor ook al en is nog wel leuk, maar dat is dus meteen mijn grootste bezwaar, ik vind het allemaal "wel leuk", ik zet he tniet af als het op de radio is, maar ze zijn voor mij ook geen reden om een kaartje voor Lowlands te kopen bijvoorbeeld.
Ik vrees dat ik nu toch echt ouder wordt, ze interesseren me gewoon niet meer en ik begin de Beatles leuk te vinden.....
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 maart 2007 @ 14:31:54 #158
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47190308
Ik heb even The Shins opgezet voor mijn schoolwerk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 12 maart 2007 @ 20:11:47 #159
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_47203415
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:04 schreef Joepie het volgende:
Bedoel je de Oor of die bandjes?
the Fratelli's kende ik zonder Oor ook al en is nog wel leuk, maar dat is dus meteen mijn grootste bezwaar, ik vind het allemaal "wel leuk", ik zet he tniet af als het op de radio is, maar ze zijn voor mij ook geen reden om een kaartje voor Lowlands te kopen bijvoorbeeld.
Ik vrees dat ik nu toch echt ouder wordt, ze interesseren me gewoon niet meer en ik begin de Beatles leuk te vinden.....
OOR lees ik al jaren niet meer, dus die opmerking had betrekking op die bandjes.
Ik ben juist weer in tegenovergestelde richting gegaan qua smaak, trouwens. Een paar jaar terug was ik een stuk snobistischer qua smaak, maar de afgelopen paar jaar heeft die hele nieuwe golf van Britse bandjes me toch weer terug richting de (festival-)mainstream getrokken. Er zitten meer dan genoeg rotte appels tussen al die bandjes natuurlijk, maar over het geheel genomen ben ik toch wel redelijk positief.
pi_47204953
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:04 schreef Joepie het volgende:
Bedoel je de Oor of die bandjes?
the Fratelli's kende ik zonder Oor ook al en is nog wel leuk, maar dat is dus meteen mijn grootste bezwaar, ik vind het allemaal "wel leuk", ik zet he tniet af als het op de radio is, maar ze zijn voor mij ook geen reden om een kaartje voor Lowlands te kopen bijvoorbeeld.
Ik vrees dat ik nu toch echt ouder wordt, ze interesseren me gewoon niet meer en ik begin de Beatles leuk te vinden.....
Dat heb ik nou ook met " die Bandjes" allemaal "Wel leuk" maar meestal heb ik zoiets van: "dat heb ik eerder gehoord (en beter)"
Ik denk inderdaad ook dat ik oud word...
pi_47219538
Voor de mensen die met het verkeerde been uit bed zijn gestapt en/of mensen met een ochtendhumeur:

Samsung D900 schoonmaken

Het kan altijd erger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:57:06 #162
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_47219682
Een kennis van mij is ooit met een zelfde issue (omgekiept met zeilen) terug gegaan naar de Primafoon-winkel (wel ook eerst laten drogen). Vervolgens heeft hij daar op hoge toon verkondigd dat de telefoon het niet meer deed, en dat er iets gedaan moest worden. Uiteindelijk is hij gratis met een nieuw toestel vertrokken.

Beetje bluffen, maar het werkt soms dus wel.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_47219919
Ik heb niet veel andere keus denk ik dan gewoon naar de winkel gaan en te piepen. Volgens mij zit er alleen één of andere verzegeling op die telefoons die waterschade aangeven. En dan kun je het wel schudden. Ah well, we zien wel.

pi_47221853
Ik ging ook een keer zeilen met een gloednieuwe (uiteraard loei dure pre-paid nog) telefoon. Tip: doe je gloednieuwe telefoon nooit in je borstzak als je gaat zeilen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Sack_Blabbath op 13-03-2007 11:13:52 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_47221879
En zeilen is niet eens leuk
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 12:10:06 #166
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_47223912
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En zeilen is niet eens leuk


Mijn dag is weer goed.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_47224994
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:10 schreef belsen het volgende:

[..]



Mijn dag is weer goed.
Zonnetje, Sack uitlachen, wat kan een mens zich nog meer wensen....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_47227334
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:43 schreef cafca het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook met " die Bandjes" allemaal "Wel leuk" maar meestal heb ik zoiets van: "dat heb ik eerder gehoord (en beter)"
Ik denk inderdaad ook dat ik oud word...
Helemaal mee eens. Toch altijd wel een geliefd onderwerp in de pub als nietzeggend indie bandje nummer 1001 langskomt. Het enige leuke aan de nieuwe single van de fratelli's zijn de stukjes uit Hot Fuzz in de video.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:26:34 #169
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_47228458
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En zeilen is niet eens leuk
* Mark kan niet zeilen

Dat omkiepen, daar was ik dus bij:
Ik had dus ook aangegeven: jij (schipper) moet zeggen wat ik moet doen, waarop ik een touw vast moest houden. Toen we later overstag gingen, bleef ik dat touw vast houden, zelfs toen ik langzaam het water in mijn nek en over mijn rug begon te voelen lopen (zeilers kunnen zich inmiddels wel voorstellen wat er gebeurde). Schipper probeerde later de schuld op mij af te schuiven, maar mijn verweer was duidelijk dat ik deed wat mij gezegd was.

Hmm, dat laatste had me 60 jaar terug nog in pijnlijke situaties kunnen brengen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_47231403
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Mark het volgende:

[..]

* Mark kan niet zeilen
Ik ook niet. Maar een vriendin van me heeft stinkend rijke ouders met een iets te groot uitgevallen zeilboot waar dus elk jaar een klein tochtje met aansluitend zuipfestijn bij hoort. Waarbij het tegenwoordig dus standaard de hele tijd: "Weet je nog, toen, toen met die telefoon " is.

't Lulligste was trouwens nog dat we echt nog niet eens los van de kade waren toen mijn telefoon al op tientallen meters diepte lag (en nog steeds ligt)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_47231546
Ach ik ben inmiddels aan m'n 5e telefoon in 3 jaar. 1 gestolen en de anderen verloren (lees met m'n dronken kop ofwel in de kroeg laten liggen ofwel in een taxi). Meestal zo'n 2 weken na contract verlenging (en dus gloednieuw).
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:56:44 #172
6536 dwerg
chagrijn
pi_47233570
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:50 schreef bartrid het volgende:
Hot Fuzz
Draait vanaf 5 april in de Nederlandse bioscopen. Ik wil hem wel zien. De cast ziet er goed uit, en ik heb wat voorstukjes met Simon Pegg gezien (de achtervolging over tuinhekjes).

Ga je het WK nog volgen, bartrid?
I intend to live forever, or die trying.
pi_47233621
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef dwerg het volgende:

[..]

Draait vanaf 5 april in de Nederlandse bioscopen. Ik wil hem wel zien. De cast ziet er goed uit, en ik heb wat voorstukjes met Simon Pegg gezien (de achtervolging over tuinhekjes).

Ga je het WK nog volgen, bartrid?
Ik heb hem al gezien, hij is hier al een paar weken uit. MInder leuk dan Shaun of the dead maar nog steeds erg goeie grappen, alleen 20 minuten te lang of zo
En ik ben inderdaad van plan om het WK te gaan volgen, ik wist niet eens dat Nederland ook meedeed
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:01:08 #174
6536 dwerg
chagrijn
pi_47233728
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:58 schreef bartrid het volgende:
ik wist niet eens dat Nederland ook meedeed
Ach, dat weet men in Nederland ook niet.
I intend to live forever, or die trying.
pi_47234045
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:01 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ach, dat weet men in Nederland ook niet.
haha nee Helaas heb ik geen Sky meer maar gelukkig gaat het wel lukken om een aantal wedstrijden mee te pikken.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')