SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, stel: je besluit in al je wijsheid een wasje te draaien. Even een paar spijkerbroeken en ander spul waarvan jij denkt dat het er wel bij kan. Een korte was natuurlijk, want de trommel is maar voor de helft gevuld. Normaliter ben je niet zo van het wassen van kleren, want je woont samen en dit is één van die taken die je het liefst delegeert.
Vrouwlief een weekje weg, en dan moet je er dus toch aan geloven. 's Avonds snel alles in de trommel, en morgen kijken we wel weer verder. Dan kom je er 's ochtends achter dat je je telefoon kwijt bent...........
Oftewel, ik heb mijn Samsung D900 een nacht in de was gedaan. Het water gutste eruit vanochtend (Schuifmechanisme) en het scherm ziet er niet meer uit zoals die er vroeger uit zag. Uiteraard is het beestje hartstikke dood.
En nu? Ik heb 'm even op de vensterbank liggen om het te laten drogen, maar zijn er nog mensen met andere tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drogen. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
Paar dagen laten drogen zou kunnen werken.
Voor de rest:
Prutser....
quote:En nu? Ik heb 'm even op de vensterbank liggen om het te laten drogen, maar zijn er nog mensen met andere tips?
Jij hebt het over even, ik over een paar dagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:04 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Drogen. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
Ho.... Wacht:
[..]
NIET FOHNEN!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:06 schreef Qwea het volgende:
open schroeven voor zover het kan. iig batterij eruit,simkaart eruit en fohnen. Laat hem zeker maar 8 dagen drogen.
waarom niet fohnen? de mijne heb ik ooit eens ook lopen fohnen en deed weer primaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
NIET FOHNEN!
gewoon bij kamer temp laten drogen...
Thanks. Moet ik dus nog gaan lopen prutsen ook....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef StonedKinG het volgende:
http://www.eserviceinfo.c(...)amsung_SGH-D900.html
Hier alvast de servicemanual voor je, let op, zjin 5 stukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |