abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47219475
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, stel: je besluit in al je wijsheid een wasje te draaien. Even een paar spijkerbroeken en ander spul waarvan jij denkt dat het er wel bij kan. Een korte was natuurlijk, want de trommel is maar voor de helft gevuld. Normaliter ben je niet zo van het wassen van kleren, want je woont samen en dit is één van die taken die je het liefst delegeert.
Vrouwlief een weekje weg, en dan moet je er dus toch aan geloven. 's Avonds snel alles in de trommel, en morgen kijken we wel weer verder. Dan kom je er 's ochtends achter dat je je telefoon kwijt bent...........

Oftewel, ik heb mijn Samsung D900 een nacht in de was gedaan. Het water gutste eruit vanochtend (Schuifmechanisme ) en het scherm ziet er niet meer uit zoals die er vroeger uit zag. Uiteraard is het beestje hartstikke dood.

En nu? Ik heb 'm even op de vensterbank liggen om het te laten drogen, maar zijn er nog mensen met andere tips?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 13 maart 2007 @ 09:51:48 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47219517
Paar dagen laten drogen zou kunnen werken.

Voor de rest:

Prutser....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_47219865
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
Paar dagen laten drogen zou kunnen werken.

Voor de rest:

Prutser....
Drogen. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
Ho.... Wacht:
quote:
En nu? Ik heb 'm even op de vensterbank liggen om het te laten drogen, maar zijn er nog mensen met andere tips?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 13 maart 2007 @ 10:05:29 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47219889
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:04 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Drogen. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
Ho.... Wacht:
[..]
Jij hebt het over even, ik over een paar dagen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:06:57 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47219931
open schroeven voor zover het kan. iig batterij eruit,simkaart eruit en fohnen. Laat hem zeker maar 8 dagen drogen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_47225530
NIET op de kachel leggen Gewoon op huiskamer temperatuur laten drogen...
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_47226299
Servicemanual downloaden, volgens die manual stap voor stap compleet uit elkaar schroeven, en elk stukje printplaat/connectortje schoonmaken met een wattenstaafje en eventueel een reinigingsmiddel zonder alcohol. (van dat zelfde spul als op die screen clean doekjes zit ofzo).

Heb ik ook gedaan met mijn MDA Vario na een zomers bad, half jaar later ging audioaansluiting kapot, had verzekering, nieuwe gekregen Ze hebben niks gemert van eventuele waterschade
pi_47226351
http://www.eserviceinfo.c(...)amsung_SGH-D900.html

Hier alvast de servicemanual voor je, let op, zjin 5 stukken.
pi_47226385
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:06 schreef Qwea het volgende:
open schroeven voor zover het kan. iig batterij eruit,simkaart eruit en fohnen. Laat hem zeker maar 8 dagen drogen.
NIET FOHNEN!

gewoon bij kamer temp laten drogen...
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:27:20 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47226605
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:22 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

NIET FOHNEN!

gewoon bij kamer temp laten drogen...
waarom niet fohnen? de mijne heb ik ooit eens ook lopen fohnen en deed weer prima
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_47226709
Omdat je dan de kans loopt dat het te snel opdroogt in de chips. Dat is temninste wat hoor van alle n3rds hier. Maar als fohn ook prima doet, zie ik geen reden waarom niet
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_47241296
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef StonedKinG het volgende:
http://www.eserviceinfo.c(...)amsung_SGH-D900.html

Hier alvast de servicemanual voor je, let op, zjin 5 stukken.
Thanks. Moet ik dus nog gaan lopen prutsen ook....
Bedankt voor alle tips! Ik laat 'm gewoon op kamertemperatuur drogen (ik heb geen haast, m'n Nokia werkt nog gelukkig), en ondertussen maar even met m'n verzekering bellen om te kijken of ik m'n vriendin de schuld kan geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')