Ik denk dat het daar mis is gegaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef dwerg het volgende:
Ik ben ook niet leuk. Maar ik heb wel een foto van sebbo's zus.
In Thailand weten ze daar tegenwoordig wel raad mee...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:50 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik zou er bijna gelukkig van worden.
Nog spannender: hij blijkt vermoord te zijn:quote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef bartrid het volgende:
Verder is de Pakistaanse coach ook nog eens overleden gisteren. Spannend hoor, dat cricket.
Elke keer dat ik iets met cricket zie moet ik aan jou denken. Ook een bijkomend voordeel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:33 schreef dwerg het volgende:
Ik ben zo blij dat cricket ineens nieuws is in Nederland.
Nou, doe dat dan.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:34 schreef knars het volgende:
ter compensatie is mn vriendin 7 maanden zwanger (hormonaal krankjorum) en moet er nogal wat aan het huis en het huishouden gebeuren
Het is altijd te vroeg om aan de Chouffe te gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:53 schreef nipeng het volgende:
Is het nu te vroeg om aan de Chouffe te gaan?
Nee hoor, 12 uur 's middags is een mooie tijd.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:53 schreef nipeng het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Het is altijd te vroeg om aan de Chouffe te gaan.
[afbeelding]
eng, die telephatie.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:53 schreef nipeng het volgende:
Yvonne had het topic toch weer open gegooid? Tenminste, dat hoorde ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef Z het volgende:
Ey dwerg, komt er nog een nieuw tulpentopic? Ik heb een tulp gerelateerde vraag namelijk.
Nee hoor, hij heeft wel 300 posts, maar geen slotje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:31 schreef Z het volgende:
Het laatste topic gewoon vol volgens mij.
Yvonne een PM sturen, dat ze 'm weer open gooit!quote:
Tickets? Heb ik gewoon Spinvis kaartjes gewonnen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef Z het volgende:
Ey dwerg, komt er nog een nieuw tulpentopic?
Ja maar het is weer bijna ' kom in de kas' weekend!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef nipeng het volgende:
Kom eens uit de kas dwerg. Waar is dat tulpentopic?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |