Brian heeft zich vandaag echt als een kat in het nauw gedragen. Hij wist bliksemsgoed wat Bart bedoelde en geeft hem diep in zijn hart ook gelijk. Maar is hij zo bang/onzeker dat hij zijn zekerheden niet los wil laten. Dus wat doet hij, hij komt met een absurd voorstel om tijdens een geheel andere stemming Huub en Sylvia onder druk te zetten. Stom, stom, stom.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zoals Huub ook zegt.. Iedereen heeft goede kanten en begrijpelijke standpunten... ( Hier op het forum kunnen we aardig eenzijdig zijn) Maar het gaat om je handelingen op beslissende momenten.. en ja.. dar vallen er een paar keihard door de mand.
En daarom springt hij bovenop iedere dronken tiener??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef suleika25 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat brian veel beter te pruimen was als natasia niet zo in zijn nek zou lopen te hijgenhij heeft nog nooit echt tegen haar in durven gaan....kunnen jullie het nog herinneren hoe het in het begin was, en hij voorzichtig begon dat hij het niet zo leuk vond dat zij constant aan hem zat etc....?
Ja inderdaad. Het was niet zo gezellig in haar familie vroeger geloof ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Syl heeft aardig wat lijken in de kast.
Geen idee, het wereldje is namelijk ook vrij klein, wat natuurlijk 2 kanten op kan........quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda heeft sinds afgelopen nacht dan ook een nieuwe relatie! Alleen weet Brian dat nog niet. Het 'veroveren' is voorbij.. het spannende is er af. Dit gaat Brian heel gauw vervelen.
Tja, viel mij ook al op dat ze vooral in de COS actief waren en hier ook de vragen beantwoordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Terechte opmerking, en dat waren we ook van plan te gaan melden aan ze, zodra ze hier weer offtopic vragen beginnen te beantwoorden.
Zou in haar geval heel goed kunnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:56 schreef Nicoss het volgende:
http://www.almerevandaag.nl/nieuws/almere/article1362443.ece
Is dit toeval of hebben we Natas 11 januari een paar uurtjes gemist
Oke daar heb jij een puntquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ziekelijk geobsedeerd is wat anders als verliefd !
Ik heb vlak voor de stemming mijn streams uitgezet. Had even echt geen zin in de ruzie en stemmen van het duivelstrio.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
W-A je bent saai en vervelend? Kan je hem niet gewoon bannen Gert?
Afijn ik merk dat de laatste dagen door dat lompe gedoe van de redactie waarbij Natasia en Brian zich machtig voelen mijn interesse in de streams wat is weggeebt.
Had hij al veel eerder moeten doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Bart zou wel in mijn achting stijgen als hij eruit ging voor Lesley.
Verrek ze lijkt er wel opquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
Wisten jullie al dat Gaby ook actief is hier? Zie haar fotoboek
Neeh...quote:
Dan kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef Morwen het volgende:
Bartje is weer lossss: Ik wil er dat er gewoon iets gebeurt.![]()
Ik heb ook een soort Natasia pavlov effect. Mijn collega zei"kun je ook een kopje thee voor mij meenemen?"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de stemming mijn streams uitgezet. Had even echt geen zin in de ruzie en stemmen van het duivelstrio.
Ik kromp nunet ook meteen in elkaar toen de vreselijke heks haar muil weer open trok. Automatisme!
De tijd dat we een week deden over één COS, is wel voorbij ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie steeds meer mensen hier opduiken die ik echt nog nooit eerder heb gezien.
Zal wel aan mij liggen
Nieuwe bewoners in het huis? Ineens nieuwe achterban?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie steeds meer mensen hier opduiken die ik echt nog nooit eerder heb gezien.
Zal wel aan mij liggen
Ik zou het eerder zwak vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Bart zou wel in mijn achting stijgen als hij eruit ging voor Lesley.
En het zal alleen maar sneller gaan als de users toenemen hierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
De tijd dat we een week deden over één COS, is wel voorbij ja.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort Natasia pavlov effect. Mijn collega zei"kun je ook een kopje thee voor mij meenemen?"
Ik zei;"Weet je niet wie ik ben? Weet je niet wie ik ben ? IK LUST JE RAUW IK LUST JE RAUW IK LUST JE RAUW! OVER 7 MAANDEN GA IK WEER NAAR MIJN MANNETJE! VUILE HEKS
Collega: :![]()
Ik: erm..met 2 suiker hé ?
Heb ik ook. Zet met steeds minder enthousiasme m'n streams aan. Ga volgende week maar eens afkicken, zal waarschijnlijk zeer verfrissend zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
W-A je bent saai en vervelend? Kan je hem niet gewoon bannen Gert?
Afijn ik merk dat de laatste dagen door dat lompe gedoe van de redactie waarbij Natasia en Brian zich machtig voelen mijn interesse in de streams wat is weggeebt.
Daarom mag ik Huub ook niet, we hebben dit aan hem te danken!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
De tijd dat we een week deden over één COS, is wel voorbij ja.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef GoldenGuy het volgende:
Hebben Huub, Sylvia en Eric al serieus overwogen om Bart eruit te stemmen?
Als je zo boos bent... dan moet je even de HUUB quotes gaan lezen. Dan lach je zometeen weer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Daarom mag ik Huub ook niet, we hebben dit aan hem te danken!![]()
Ben al een tijdje ingeschreven bij FOK hoor, maar meestal lurk ik zoals ik bij BB5 en 6 heb gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel aan mij liggen
Een van de dates van Brian (tijdje terug toen) die hij had uitgekozenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie is Tamara?
Dat was de date van Brian. Dat leek ook al even vrij serieus te worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie is Tamara?
Sterker nog, hij zegt exact dezelfde woorden als DGK_redactie net.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt nu ook dat er absoluut niets wordt gescript.
Vorige maand gingen er in 1 week drie ( eerst zelfs vier) mensen weg. En zo gaat dat. boiling pot en BOEM. Dat is onvoorspelbaar. Maar mensen zitten ook in deze samenleving met draadjes aan elkaar vast. Als er 1 gaat dan meestal een hele club. Dat zie je ook bij bedrijven!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef Nicoss het volgende:
Na een jaar worden weggelopen bewoners niet vervangen, dus over 8 maanden kun je gaan rellen en iedreen gek maken zodat het geld voor je overblijft. hoef je je eigen alleen nog een jaartje te vermaken om de vila ook te kunnen behouden. Nog even volhouden Bart
Heel goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zegt exact dezelfde woorden als DGK_redactie net.
En dat kan niet samengaan met een relatie? Lesley en Bart gaat prima samen, ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef W-A het volgende:
[..]
Je wilt toch dat je als enigste overblijft in dat huis ? Daarom ben je er toch ingegaan ?
Dit hele verhaal van Huub is zo vreemd. Het komt zomaar uit de lucht vallen en ik zie ook geen reden om dit allemaal aan Bart te vertellen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt nu ook dat er absoluut niets wordt gescript.
nee, pas daarnaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:10 schreef obezzi het volgende:
was amanda prostituee voor ze de goude kooi in ging?
Ohhhh ja, ik was alweer vergeten dat ze zo heette. Thanksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een van de dates van Brian (tijdje terug toen) die hij had uitgekozen
Tja, dat kun je ook op meerdere manieren verklarenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, een paaldanseresquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:10 schreef obezzi het volgende:
was amanda prostituee voor ze de goude kooi in ging?
en dat is dus pcies wat er NIET eerlijk is in het hele DGK, voortrekkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart geeft alweer toe dat natasia er van ACHTER niet uit mag!
Het gaat erover dat Natas er van Achter niet uit MAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:12 schreef Clank het volgende:
Bart is aan het 'mimen' .. hij wil er uit gestemd worden?!
En dan snap ik dus niet waarom ze sylvia haar aktiviteitnen willen intrekken, omdat ze wat meer op de voorgrond moet treden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
En daaraan kun je zien dat Huub gelukkig wel goed met het spel bezig isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Huub wil Eric er niet uitstemmen voor het geval dat Sylvia er uitgehaald wordt.
en streams weg.. .... lullig, hoor
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef Clank het volgende:
[quote]Op zaterdag 17 februari 2007 01:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het gaat erover dat Natas er van Achter niet uit MAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bart doet niet anders als hints geven. Hij wil er weldegelijk uitgestemd worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:12 schreef Clank het volgende:
Bart is aan het 'mimen' .. hij wil er uit gestemd worden?!
Ja hiermee is dat hele flutverhaal van de redaktie gelijk te niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahha Het werd de regie te heet onder hun voeten.... en WEG!!
Als de DGK redactie nou nog durft te beweren dat ze de bewoners ALLLEEN maar motiveren... kunnen ze zelf ook in regressie therapie!
Als Huub cohonas heeft (of hoe je dat ook schrijft) zegt hij gewoon dat hij opstapt als Sylvia eruit wordt gezet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Huub wil Eric er niet uitstemmen voor het geval dat Sylvia er uitgehaald wordt.
en streams weg.. .... lullig, hoor
Huub zei dat Sylvia "weg moet, als ze niet oppast."quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef Day het volgende:
Oh shit, streams op Bart en Huub weg.
Bart mimede o.a. Ilona en volgens mij ook Nicolaas?
Op zich wel een echte statement ... maar lijkt me niet verstandig omdat DGK dat volgens mij ook liever heeft. Ze weten alleen niet dat ze dan echt veel kijkers en streamers verliezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub cohonas heeft (of hoe je dat ook schrijft) zegt hij gewoon dat hij opstapt als Sylvia eruit wordt gezet.
Eens kijken of ze dan ook nog doorzetten bij de redactie.
Inderdaad, dan kijkt er geen hond meerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub cohonas heeft (of hoe je dat ook schrijft) zegt hij gewoon dat hij opstapt als Sylvia eruit wordt gezet.
Eens kijken of ze dan ook nog doorzetten bij de redactie.
Tis net "The Matrix" : There is no spoonquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef obezzi het volgende:
is heel de gouden kooi gescript ofso?
Mag niet. Er is 1 stemming. Als er meerdere stemmingen worden aangevraagd, wordt met meerderheid van stemmen besloten welke persoon in stemming wordt gebracht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef GoldenGuy het volgende:
Gewoon een exit aanvragen voor Natasja, voor Eric en Bart (zonder dat iedereen daarvan op de hoogte is) en in die volgorde stemmen Lukt natasja niet, dan maar eric, lukt dat niet dan bart (die gaat immers toch) Maar of je dit echt helemaal zo kan sturen van binnenuit .....???
LOL.. Die willen echt Huub nooit meer kwijt. Huub was 5 dagen weg en dat was zo interessant dat ze er NIETS van hebben uitgezonden op TV. Op dit moment is Huub gewoon DGK. Niet Natasia of wie dan ook, maar Huub. En dat hebben ze 'achter' nu ook eindelijk door geloof ik. Natasia kon heel veel eisen stellen omdat ze in hun ogen belangrijk is voor het programma. Dat is Huub nu, dus daar moet Huub van profiteren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich wel een echte statement ... maar lijkt me niet verstandig omdat DGK dat volgens mij ook liever heeft. Ze weten alleen niet dat ze dan echt veel kijkers en streamers verliezen.
oh ok bedankt. Misschien toch nog maar eens het regelboek doornemen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mag niet. Er is 1 stemming. Als er meerdere stemmingen worden aangevraagd, wordt met meerderheid van stemmen besloten welke persoon in stemming wordt gebracht.
Ze hebben hem er net weer in gezet!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich wel een echte statement ... maar lijkt me niet verstandig omdat DGK dat volgens mij ook liever heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |