En daaraan kun je zien dat Huub gelukkig wel goed met het spel bezig isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Huub wil Eric er niet uitstemmen voor het geval dat Sylvia er uitgehaald wordt.
en streams weg.. .... lullig, hoor
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef Clank het volgende:
[quote]Op zaterdag 17 februari 2007 01:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het gaat erover dat Natas er van Achter niet uit MAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bart doet niet anders als hints geven. Hij wil er weldegelijk uitgestemd worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:12 schreef Clank het volgende:
Bart is aan het 'mimen' .. hij wil er uit gestemd worden?!
Ja hiermee is dat hele flutverhaal van de redaktie gelijk te niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahha Het werd de regie te heet onder hun voeten.... en WEG!!
Als de DGK redactie nou nog durft te beweren dat ze de bewoners ALLLEEN maar motiveren... kunnen ze zelf ook in regressie therapie!
Als Huub cohonas heeft (of hoe je dat ook schrijft) zegt hij gewoon dat hij opstapt als Sylvia eruit wordt gezet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Huub wil Eric er niet uitstemmen voor het geval dat Sylvia er uitgehaald wordt.
en streams weg.. .... lullig, hoor
Huub zei dat Sylvia "weg moet, als ze niet oppast."quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef Day het volgende:
Oh shit, streams op Bart en Huub weg.
Bart mimede o.a. Ilona en volgens mij ook Nicolaas?
Op zich wel een echte statement ... maar lijkt me niet verstandig omdat DGK dat volgens mij ook liever heeft. Ze weten alleen niet dat ze dan echt veel kijkers en streamers verliezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub cohonas heeft (of hoe je dat ook schrijft) zegt hij gewoon dat hij opstapt als Sylvia eruit wordt gezet.
Eens kijken of ze dan ook nog doorzetten bij de redactie.
Inderdaad, dan kijkt er geen hond meerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub cohonas heeft (of hoe je dat ook schrijft) zegt hij gewoon dat hij opstapt als Sylvia eruit wordt gezet.
Eens kijken of ze dan ook nog doorzetten bij de redactie.
Tis net "The Matrix" : There is no spoonquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef obezzi het volgende:
is heel de gouden kooi gescript ofso?
Mag niet. Er is 1 stemming. Als er meerdere stemmingen worden aangevraagd, wordt met meerderheid van stemmen besloten welke persoon in stemming wordt gebracht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef GoldenGuy het volgende:
Gewoon een exit aanvragen voor Natasja, voor Eric en Bart (zonder dat iedereen daarvan op de hoogte is) en in die volgorde stemmen Lukt natasja niet, dan maar eric, lukt dat niet dan bart (die gaat immers toch) Maar of je dit echt helemaal zo kan sturen van binnenuit .....???
LOL.. Die willen echt Huub nooit meer kwijt. Huub was 5 dagen weg en dat was zo interessant dat ze er NIETS van hebben uitgezonden op TV. Op dit moment is Huub gewoon DGK. Niet Natasia of wie dan ook, maar Huub. En dat hebben ze 'achter' nu ook eindelijk door geloof ik. Natasia kon heel veel eisen stellen omdat ze in hun ogen belangrijk is voor het programma. Dat is Huub nu, dus daar moet Huub van profiteren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich wel een echte statement ... maar lijkt me niet verstandig omdat DGK dat volgens mij ook liever heeft. Ze weten alleen niet dat ze dan echt veel kijkers en streamers verliezen.
oh ok bedankt. Misschien toch nog maar eens het regelboek doornemen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mag niet. Er is 1 stemming. Als er meerdere stemmingen worden aangevraagd, wordt met meerderheid van stemmen besloten welke persoon in stemming wordt gebracht.
Ze hebben hem er net weer in gezet!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich wel een echte statement ... maar lijkt me niet verstandig omdat DGK dat volgens mij ook liever heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |