Ik vind je vervelend. Nou ophouden met zeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:53 schreef W-A het volgende:
Hey, daar is onze grote makker Gert weer !!
Ik vind je serieus de tofste mod ooitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind je vervelend. Nou ophouden met zeuren.
Amanda heeft sinds afgelopen nacht dan ook een nieuwe relatie! Alleen weet Brian dat nog niet. Het 'veroveren' is voorbij.. het spannende is er af. Dit gaat Brian heel gauw vervelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, hij was/is echt verliefd op Nena.
Overal waar ze liep, zag je zijn ogen haar volgen, je zag jaloezie, afwijzing, aantrekken, opwinding.![]()
Maar bij Amanda zie ik niets.....ja ik zie een kans en die heeft hij gisteren benut.
![]()
Doe me dan een plezier: laat me met rust en gedraag je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef W-A het volgende:
[..]
Ik vind je serieus de tofste mod ooit![]()
![]()
Tuurlijk Gert.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieve (en anderen): willen jullie voortaan posts aan DGK_REDACTIE in hun eigen topic plaatsen? De COS gaat al zo waanzinnig hard.
Ik weet niet waarom, maar van jou geloof ik deze bekentenis om de een of andere reden nietquote:
Bart kan heel leuk zijn. Maar is te vaak sjacherijnig. Dat preutse relatietje met hem wat echt over niets gaat, inhoudsloze gesprekken. Bart zag zichzelf als directeur van de villa..maar hij staat echt heel zwak.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt Brianfan geweest, hoor. Heb af en toe wel begrip gehad voor zijn acties. Maar ik heb de hoop nu echt opgegeven.
Ben maar van 1 iemand echt fan en dat is Bart (gewoon als persoonlijkheid en qua uiterlijk). Maar soms begrijp ik hem ook niet.
Daar is al eens een hele discussie over geweestquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:56 schreef Nicoss het volgende:
http://www.almerevandaag.nl/nieuws/almere/article1362443.ece
Is dit toeval of hebben we Natas 11 januari een paar uurtjes gemist
Oke schuldig........ik was een Brian fan, maar meer omdat ik in begin dat gestuntel om Nena van hem heel leuk vond.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Is er hier op fok eigenlijk nog een Brian fan aanwezig? Day?
Sorry Gert. Het spijt me oprecht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe me dan een plezier: laat me met rust en gedraag je.
Terechte opmerking, en dat waren we ook van plan te gaan melden aan ze, zodra ze hier weer offtopic vragen beginnen te beantwoorden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
Tuurlijk Gert.
Maar wil de DGK redactie die vragen dan ook voortaan DAAR beantwoorden?
Ja. Fucking hell zeg... zomaar ineens UIT HET NIETS.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Damn, knalt die aso-stem van Natasia weer door mijn speakers
Ik ben driedimensionaal. Meestal ook in mijn gedachtenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zoals Huub ook zegt.. Iedereen heeft goede kanten en begrijpelijke standpunten... ( Hier op het forum kunnen we aardig eenzijdig zijn) Maar het gaat om je handelingen op beslissende momenten.. en ja.. dar vallen er een paar keihard door de mand.
Nou ehhh...programmatechnisch dan he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |