Ja, de zus waarvoor Huub dan nog even drank brengt .... go figurequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee Brian neemt een diepteinterview af.
Hoe was het om vandaag je zus te zien? Blablablabla
Dan kunnen we nog lang wachten denk ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Bak chips er bij. Lekkere borrel en nu maar hopen op ECHT vuurwerk!![]()
Tja dat is zo'n beetje hun voorspel??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee Brian neemt een diepteinterview af.
Hoe was het om vandaag je zus te zien? Blablablabla
Niets is definitief.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:27 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Is dit een definitieve overloop van U.
Wilt U een port
ik had ook mn mond niet opengetrokken in die discussie.. sjonge wat een gelul in de ruimte zeg...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef robert2006 het volgende:
die erik zit excuses voor zich zelf te verzinnen waarom hij niets zei tijdens de stemming, blijf hem slap vinden
quote:
Gooi je cache eens leeg, verwijder je temp internet bestanden en/of herstart je computer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:27 schreef bosb het volgende:
[..]
daar doen ze het ook niet.... Er is geen enkele buffer of wat dan ook. S1 en S2 gaan gelijk aan en de andere 2 geen reacte. Iemand tips?
Lieve (en anderen): willen jullie voortaan posts aan DGK_REDACTIE in hun eigen topic plaatsen? De COS gaat al zo waanzinnig hard.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef Lieve het volgende:
-snip-
heb m aan de praat thnx.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef My_ het volgende:
[..]
Gooi je cache eens leeg, verwijder je temp internet bestanden en/of herstart je computer.
Het ligt echt aan jou want ik kijk ook via die site...
Dan zal het daar wel bij blijven met al dat ge-uhmmm en hmz en dat monotone gelulquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
Tja dat is zo'n beetje hun voorspel??
en hierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier nog eentje, maar waarschijnlijk zit ik in een hele aparte doelgroep.
Eric en Sylvia zijn lekker hatelijk bezig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
Eric: "Ik ga bij de acteerlessen zitten. Lekker acteerkussen met Brian"
Oke!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieve (en anderen): willen jullie voortaan graag posts aan DGK_REDACTIE in hun eigen topic plaatsen? De COS gaat al zo waanzinnig hard.
Ja die gozer is veel te serieus en overtuigd van zichzelf, die maakt toch helemaal geen tv!!!! Net hoor ik dat ie volgende week acteerlessen krijgt en daar is toch ook niet over gestemd??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef bosb het volgende:
[..]
heb m aan de praat thnx.
Wel grappig om te horen dat brainless weer siegologies bezig is.
Ik vroeg me net af of ie Ernie wou immiteren inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat ernie-lachje onwijs irritant trouwens![]()
Hoop dat ze nog lekker ff irritant gaan lopen doen in de slaapkamerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Zometeen gaan Brian en Amanda neuken en zitten Huub en Bart 'Platoon' te kijken. Lekker contrast
Wellicht een idee om ze te printen en met rood te corrigeren ....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, Eric heeft gevraagd of hij de gedichten van Brian mocht lezen en heeft ze vervolgens af zitten zeiken. Ze zaten vol met spelfouten zei hij![]()
Let the War begin ... zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Zometeen gaan Brian en Amanda neuken en zitten Huub en Bart 'Platoon' te kijken. Lekker contrast
Of dat ze ooit hersenen heeft gehad.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:34 schreef toneelhaak1 het volgende:
Weer een diepte interview van brainlost, Amanda gaat nu vast vertellen dat ze ooit een jongen is geweest.
IK vind totaal rode blaadjes lastig te lezen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:35 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Wellicht een idee om ze te printen en met rood te corrigeren ....
Kan ie geen workshop Beter nederlands schrijven/ dichten krijgen?
(geen idee of het gaat helpen maar ok)
Heeft die uitgeverij al gereageerd op zijn bundel?
Ow beginnen de smoesjes nu al ? Zal wel tegen gevallen zijn gisterenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:35 schreef Cyan het volgende:
Amanda is moewig/moe-ig (hoe schrijf je dat in godsnaam?) want ze heeft zo kort geslapen
Ze hoeven toch nooit te stemmen voor dingen die te maken hebben met persoonlijke doelen die in huis gedaan kunnen worden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja die gozer is veel te serieus en overtuigd van zichzelf, die maakt toch helemaal geen tv!!!! Net hoor ik dat ie volgende week acteerlessen krijgt en daar is toch ook niet over gestemd??
Ben ik ook bang voor. Die chips knetteren in ieder geval welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog lang wachten denk ik
Verschillende dagen niets kunnen volgen op de stream, wel vluchtig kunnen kijken in de topics, maar heb het idee dat deze idd best langer zal blijven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef robert2006 het volgende:
erik denk dat-ie nog lang in het huis blijft zitten
Leuk koprollen maken op hun bedje...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog lekker ff irritant gaan lopen doen in de slaapkamer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |