abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46374177
Vervolg op : Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE #3

Hoe zit dat nou met de activiteiten van Syl ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 17:57:37 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46374321
En met de cadeautjes voor Natas die ze zogenaamd zelf betaalt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Cynix ® op 16-02-2007 18:03:29 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46374328
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:33 schreef Lieve het volgende:

[..]

Kom ik zo bloeddrukverhoogd over PC eend? Mmmm. zou dat mijn blozende hoofd verklaren ?
Misschien zijn dat wel opvliegers
quote:
..... misschien is het jouw bezorgdheid (of de stem van Stijn?)
Ik ben niet zo gauw bezorgd hoor, maar ik vind jouw belevingswereld fascineren en intrigeren
Vooral dooorrrrrgaan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46374355
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef My_ het volgende:

[..]

Schaf die mogelijkheid dan af! Alleen met speciale dagen zou dan moeten mogen en dan als iedereen dat wil/goed vindt.

Op deze manier wordt ze - in mijn, maar ook in vele andere, ogen - keihard voorgetrokken.

Geef dat mens eens wat beperkingen.
Zeg tegen haar, je krijgt nog 5 rijlessen en dan moet je het halen, anders pech. (Het is toch te ziek voor woorden dat ze zoveel rijlessen nodig heeft?)
Zeg tegen haar, je krijgt nog 2 maanden om een x aantal kilo af te vallen anders...

OK, Sylvia heeft ook motorrijlessen, maar nog niet zo lang. Om een lijn te trekken, moet ook zij een maximum aantal lessen krijgen.

Kortom, ik vind gewoon dat Natasia voor getrokken wordt omdat ze zogenaamd geliefd is bij 'de kijker', wat volgens mij een scheef beeld is.
Het enige dat Natasia wel heeft en Sylvia niet, is dat ze tv-minuten maakt omdat ze zo schreeuwt en domme dingen uitbraakt.
volledig eens redactie stop aub met het voortrek gedoe, en praat gewoon nog eens met syl, ik weet zeker dat ze voor rede vatbaar is, maar ga niet als een klein kind haar speeltjes wegnemen.
pi_46374362
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:57 schreef Cynix ® het volgende:
En met de cadeautjes voor Natas die ze zogenaamd zelf betaald?
Comfort Card ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_46374440
foutje
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:38:08 #7
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46375450
Ik vind ook dat het lijkt dat Natasia word voorgetrokken, wanneer zij met het geluidsniveau in de 'rode' zone komt kan zij weer een extra activiteit krijgen.

[ Bericht 16% gewijzigd door nlboy op 16-02-2007 19:08:29 ]
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:58:42 #8
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46380382
kunnen jullie de kapster (Patricia) van Natasia morgen even apart nemen en haar vertellen dat ze absoluut niks over het spel mag zeggen.. informatie van buiten is nu echt een dooddoener..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46384202
Mocht het nog niet duidelijk zijn; hierbij nog een keer.

Graag een keer een algemene unanieme stemming voor een gunst van Natasia. Zodat zij ook voelt hoe het is. Dit lijkt me zeer belangrijk voor haar persoonlijke groei.
pi_46386138
Beste redactie van DGK.... willen jullie Natasia er ook best graag uit hebben?

Oh, mag er ook even een andere kapster komen? Die haar haar even goed verrot verpest vlak voor haar verjaardag graag?

Mag Herma er als vervroegd verjaardagscadeautje alvast uit? Dat ze nu dus HELEMAAL nooit meer terugkomt?

Willen jullie ook zo graag dat Brian weer eens met zijn zweversvoeten terug op aarde komt? Zeker na de afgelopen 24 uur?

Geven jullie dan in het kader van reine zielendag een algeheel medicijnenverbod?
Dat er zelfs geen paracetamolletje de villa in mag en dat NIEMAND een pilletje of poedertje mag nemen?

Weten jullie dat het morgen al Reine Zielendag is?
Dat morgen dus NIEMAND enig verdovend of geestverlagend of beinvloedend medicijn mag gebruiken? Want Zondag is het Carnaval! Dus MORGEN REINE ZIELTJES?

Zorgen jullie dat Brian dan ook zijn mond gaat spoelen als er vieze of rare dingen uit zijn mond komen? En Natasja ook? Spoelen met veel zeep, voor de camera graag, dit is televisie en het is zo'n goed voorbeeld voor alle kindjes van Nederland

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking in deze. Ik wist wel dat we elkaar ergens in tegemoet zouden kunnen komen! Gelukkig heb ik jullie nog net op tijd voor de dag van morgen op de hoogte gebracht! ( kan de persoon 'achter' die met al die vreemde beslissingen morgen alsjeblieft ook een keer van de medicijnen afblijven? Dat zou heeel goed zijn voor de kijkcijfers op de langere termijn )
pi_46386233
Ik vraag me af waarom jullie natasia er in willen houden
Als je aan iemand vraagt of ze ook dgk kijken gillen ze allemaal .
Dat programa met die grote schreeuwerd erin zolang die er in zit kijken we niet.
pi_46386398
waarom krijgt natasia altijd alles wat ze wil en de rest niet?
waarom, krijgen haar kinderen ook al extras en waarom wordt haar huis op kosten van tien opgeknapt?
pi_46386799
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.

Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.
uiteraard is dit een mooie uitleg, en eigenlijk vertel je me niks nieuws.

waar het grote gross wel mee zit is de voortrekkerij van miss tasja, alle dingen die ze voor elkaar krijgt, de kado's etc etc, het lijkt wel de miss tasja show. Een eerlijk iemand als sylvia word afgestraft als een klein kind omdat ze zich niet laat verlagen tot ordinaire discussies (ja ze moet wat meer op de voorgrond maar niet zo). En zo worden veel mensen voor dilemma's gezet, maar het zijn de goede, die voor je programma zorgen, die steeds de dupe zijn ?

zowel brian als natas krijgen teveel gedaan, en zorgen voor veel woede onder jullie kijkers, maar ze krijgen heel veel voor elkaar. en wij merken duidelijk dat er dingen doorgegeven worden die schadelijk zijn voor de anderen en zeker ook niet goed zijn voor het spel.

daar is waar de meeste hier over vallen (denk ik) en dat is gewoon niet goed te praten, soms doen jullie ons af als para/achterlijk terwijl wij letterlijk zien wat er gebeurd, en alle reacties zijn hetzelfde, dan denk ik niet dat wij fokkers allemaal gek zijn.

dus geef eens wat leuke stemmingen voor brian en natas, dingen die echt belangrijk voor hun zijn, en laat hun ook eens dingen incasseren, dan word de strijd misschien weer een beetje gelijk.

alle bewoners dezelfde regels en privileges...........................

Ohja, en schrap nou eens alle spel informatie die binnenkomt per brieven/huishuidsters !!!, telefoon is niet zo belangrijk want daar moeten ze alle voor betalen, dus weegschaal is gelijk

sorry voor de lap tekst, maarja moest ook even spuien

Toch waardeer ik jullie nog steeds heel erg hoor redactie, jullie geven ons veel mooie tv, dus hulde voor dat, want jullie doen echt je best wel ........... maar een eerlijke strijd zou het nog veeeeeeeeeeeel mooier maken
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 00:18:08 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46386863
Top Missy (dat je het hier plaatst).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:22:27 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46386986
Dat wat missy zegt wil ik ook wel eens weten
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:32:27 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_46387297
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:

Geven jullie dan in het kader van reine zielendag een algeheel medicijnenverbod?
Dat er zelfs geen paracetamolletje de villa in mag en dat NIEMAND een pilletje of poedertje mag nemen?

Weten jullie dat het morgen al Reine Zielendag is?
Dat morgen dus NIEMAND enig verdovend of geestverlagend of beinvloedend medicijn mag gebruiken? Want Zondag is het Carnaval! Dus MORGEN REINE ZIELTJES?
Het lijkt mij ook wel een goed idee als jij zelf ook met die actie meedoet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46387321
Kom, dan zet ik dit ook nog maar eens hier neer.
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.

Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.
Ik begrijp dat dit epistel net van Stijn of Frans afkomt?
Jammer dat Fokstreamers als para worden aangeduid. terwijl de enige die in dit 'spel' zegt dat hij Para is of wordt Brian is. Hebben jullie jullie script niet goed gelezen?

De Fokkers houden hier de boel een beetje geordend bij en houden jullie scherp ( althans, ik dacht dat dat met de mannen van achter aardig lukte. Dat de foutjes vast en zeker door vrouwen in hun Premenstruele spannings momenten werden gemaakt, maar ik kan me natuurlijk grandioos vergissen)

het zou idd erg fijn zijn als we elkaar beiderzijds begrijpen. Overigens denk ik met vele medefokkers dat jullie een koopje hebben aan rasentertainer Huub en zijn aangeefster Sylvia. Wil je dat koopje houden of ook zo nu en dan eens belonen? Dan moeten jullie ietsjes beter je best gaan doen om degene die jullie boterham aardig weet te beleggen ook meertegemoet te komen! Met name Sylvia is achtergebleven gebied voor jullie en dat is een beginnerfoutje mijns inziens.

Geen dank voor mijn onbaatzuchtige hulp Graag gedaan hoor!

( oh, en de groetjes aan Stijn met zijn aardige stemgeluid! Ik geloof niet dat deze boodschap voor hem bedoeld is )
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:40:42 #18
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46387551
oke ...hier nog maar weer eens
waarom kreeg natasia haar rijlessen en hoefde hier niet over gestemd te worden ?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 00:59:27 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46388109
Nou ja, we vragen hier natuurlijk allemaal naar de bekende weg.

Natasia ís een fokking kijkcijferkanon en je sterren moet je koesteren dus who are we kidding...?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_46388599
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, we vragen hier natuurlijk allemaal naar de bekende weg.

Natasia ís een fokking kijkcijferkanon en je sterren moet je koesteren dus who are we kidding...?
Maar ik hoor erg veel commentaar om mij heen als ik het over dit programma heb. Durf ook bijna niet te zeggen dat ik kijk, laat staan dat ik stream. Want Natasja is zo platvloersheid bepalend. Net als ooit die Sekie in de BUS. Tuig, Gajus.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:03 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_46388809
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef Lieve het volgende:

Maar ik hoor erg veel commentaar om mij heen als ik het over dit programma heb.
Hebben ze het wel eens over Sylvia?
pi_46389175
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef Lieve het volgende:

[..]

Maar ik hoor erg veel commentaar om mij heen als ik het over dit programma heb. Durf ook bijna niet te zeggen dat ik kijk, laat staan dat ik stream. Want Natasja is zo platvloersheid bepalend. .
Nee, ook ik vertel niet, dat ik kijk. Laat staan stream. Die ene keer, dat ik vertelde, dat ik keek, kreeg ik een hele lading over me heen van:" Is dat programma met dat ordinaire mens dit, schreeuwert dat, ongelofelijk mens zus enz enz" .
Nee, ik praat daar niet over
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 01:55:01 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46389404
Dat je naar TIEN kijkt hang je normaalgesproken al niet aan de grote klok, dat je naar DGK kijkt probeer je zo goed mogelijk binnenshuis te houden, maar dat je streamt verzwijg je natuurlijk helemáál in alle talen. Het idee!

Dat is dan weer de keerzijde van zo'n vernieuwend concept.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:55:35 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389413
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef Cynix ® het volgende:
Dat je naar TIEN kijkt hang je normaalgesproken al niet aan de grote klok, dat je naar DGK kijkt probeer je zo goed mogelijk binnenshuis te houden, maar dat je streamt verzwijg je natuurlijk helemáál in alle talen. Het idee!

Dat is dan weer de keerzijde van zo'n vernieuwend concept.
pi_46389480
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef APK het volgende:

[..]

Hebben ze het wel eens over Sylvia?
Nee, maar wel over Huub. En zelfs Andre van Duin had aangevers nodig! Paul de leeuw is ook een stuk aangenamer met aangever en ga zo maar door.

Zo zie je maar weer. Er zijn mensen met respect voor.... een ander

Ik lijk overigens totaal niet op Sylvia vandaar mijn respect?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')