Nieuwe bewoners in het huis? Ineens nieuwe achterban?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie steeds meer mensen hier opduiken die ik echt nog nooit eerder heb gezien.
Zal wel aan mij liggen
Ik zou het eerder zwak vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Bart zou wel in mijn achting stijgen als hij eruit ging voor Lesley.
En het zal alleen maar sneller gaan als de users toenemen hierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
De tijd dat we een week deden over één COS, is wel voorbij ja.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort Natasia pavlov effect. Mijn collega zei"kun je ook een kopje thee voor mij meenemen?"
Ik zei;"Weet je niet wie ik ben? Weet je niet wie ik ben ? IK LUST JE RAUW IK LUST JE RAUW IK LUST JE RAUW! OVER 7 MAANDEN GA IK WEER NAAR MIJN MANNETJE! VUILE HEKS
Collega: :![]()
Ik: erm..met 2 suiker hé ?
Heb ik ook. Zet met steeds minder enthousiasme m'n streams aan. Ga volgende week maar eens afkicken, zal waarschijnlijk zeer verfrissend zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
W-A je bent saai en vervelend? Kan je hem niet gewoon bannen Gert?
Afijn ik merk dat de laatste dagen door dat lompe gedoe van de redactie waarbij Natasia en Brian zich machtig voelen mijn interesse in de streams wat is weggeebt.
Daarom mag ik Huub ook niet, we hebben dit aan hem te danken!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
De tijd dat we een week deden over één COS, is wel voorbij ja.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef GoldenGuy het volgende:
Hebben Huub, Sylvia en Eric al serieus overwogen om Bart eruit te stemmen?
Als je zo boos bent... dan moet je even de HUUB quotes gaan lezen. Dan lach je zometeen weer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Daarom mag ik Huub ook niet, we hebben dit aan hem te danken!![]()
Ben al een tijdje ingeschreven bij FOK hoor, maar meestal lurk ik zoals ik bij BB5 en 6 heb gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie steeds meer mensen hier opduiken die ik echt nog nooit eerder heb gezien.
Zal wel aan mij liggen
Een van de dates van Brian (tijdje terug toen) die hij had uitgekozenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie is Tamara?
Dat was de date van Brian. Dat leek ook al even vrij serieus te worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie is Tamara?
Sterker nog, hij zegt exact dezelfde woorden als DGK_redactie net.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt nu ook dat er absoluut niets wordt gescript.
Vorige maand gingen er in 1 week drie ( eerst zelfs vier) mensen weg. En zo gaat dat. boiling pot en BOEM. Dat is onvoorspelbaar. Maar mensen zitten ook in deze samenleving met draadjes aan elkaar vast. Als er 1 gaat dan meestal een hele club. Dat zie je ook bij bedrijven!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef Nicoss het volgende:
Na een jaar worden weggelopen bewoners niet vervangen, dus over 8 maanden kun je gaan rellen en iedreen gek maken zodat het geld voor je overblijft. hoef je je eigen alleen nog een jaartje te vermaken om de vila ook te kunnen behouden. Nog even volhouden Bart
Heel goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zegt exact dezelfde woorden als DGK_redactie net.
En dat kan niet samengaan met een relatie? Lesley en Bart gaat prima samen, ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef W-A het volgende:
[..]
Je wilt toch dat je als enigste overblijft in dat huis ? Daarom ben je er toch ingegaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |