party-poobertquote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef hicham het volgende:
Hallo jongens en meisjes
De meeters zijn nog niet terug, waar is m'n bwoewtje [afbeelding]
dat had ik gisterquote:kenkkeeerrrrr![]()
Na 2 weken heb ik dat al zo gemist
![]()
![]()
Sorry m8, maar jahh... ik had al zo lang geplanned dat ik vandaag de motor onder handen zou nemenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
party-poobertwaar was je
we hadden belangrijke zaken te bespreken
![]()
Je hebt alles gedaan wat wij niet hebben gedaanquote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef hicham het volgende:
aan het einde van de dijk ff flink het gas open getrokken... kenkkeeerrrrr![]()
De rest van de dijk maar als een malloot afgereden, als je eenmaal dat acceleratie en race gevoel heb dan is dat toeren ook niks meerVervolgens terug naar huis gechillerbombed en ff hapje en drankje genomen
![]()
next time @ G'domequote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef hicham het volgende:
Sorry m8, maar jahh... ik had al zo lang geplanned dat ik vandaag de motor onder handen zou nemen
plannen welquote:Doesn't sound like me huH
wrom ging je toch rechtsafquote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
Je hebt alles gedaan wat wij niet hebben gedaan![]()
![]()
Zie je wel... kzeitoggggquote:Op zondag 18 februari 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom ging je toch rechtsafna een km ofzo kwam de A3O
![]()
Soukookniedoenmeteenkankerwoutinonsmiddenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt alles gedaan wat wij niet hebben gedaan![]()
![]()
Aa Drie Owquote:Op zondag 18 februari 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom ging je toch rechtsafna een km ofzo kwam de A3O
![]()
Stervstervstervkankahwoutehquote:Op zondag 18 februari 2007 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Soukookniedoenmeteenkankerwoutinonsmidden
Sjeh ik wist niet meer wat serieus was en nietquote:Op zondag 18 februari 2007 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jezeitogggg dat je linksaf zou gaan, stukje met mij meemaar maakt toch weinig uit denk ik
![]()
Bazziek voor rijden, die zijn nog niet thuisquote:Op zondag 18 februari 2007 19:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh ik wist niet meer wat serieus was en niet![]()
Hoe zijn Rib-i en die ene jongetje gereden?
Maar ze pwnden toch achter ons aan de A12 op of zag ik dat verkeerdquote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bazziek voor rijden, die zijn nog niet thuis![]()
Geen idee of hun dat warenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ze pwnden toch achter ons aan de A12 op of zag ik dat verkeerd![]()
proquote:Op zondag 18 februari 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
full size foto's
[afbeelding]
Meet waar het wazig aan toe gaat![]()
[afbeelding]
Wat een mooie blauwe
[afbeelding]
Rib-i schiet vol van sentiment
Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef -XX- het volgende:
WP MET EEN BRIL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLLERpowonedddddddddd! !!!! 11!!
![]()
![]()
![]()
Hij staat je leuk hoor![]()
NOHoOOohHHhhhH!HHh!!!!!!!!!!!!!!!11!11!1!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturen![]()
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met brilquote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturen![]()
Msn.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met bril![]()
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze:quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met bril![]()

Brillen kunnen leuk staan ja johhhhhhhhhhh, niet nerdo men je weet. !!11!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze: [afbeelding]
Maar deze mag ook: [afbeelding]![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Brillen kunnen leuk staan ja johhhhhhhhhhh, niet nerdo men je weet. !!11!![]()
![]()
Ligt er net aan wie het op heeftJij bent toch vet gangsta!
![]()
msn?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]Die bril is vijf jaar oud mên...
Mejeh zo glossy heH![]()
![]()
voor de overige meeters niet nodig denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze: [afbeelding]
Maar deze mag ook: [afbeelding]![]()
WTFBBQquote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niemand had in de gaten dat ikookhier ook daar was dus ikookhier zei dat hij ook hier was en wij zeiden dat wij ook hier ikokookhierkoffiekoejekoffiehierikookkoffiehierkoekje......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |