quote:Op zondag 18 februari 2007 12:34 schreef BazzieK het volgende:
Natuurlijk, een luie werkeloze zoals ik en Rasta Rib-I spreken nooit te vroeg af
Gawaine op dijken is niet bij te houden neequote:Op zondag 18 februari 2007 12:35 schreef worldpimber het volgende:
Je kon er wel mee uit de voeten, maar ik doel voornamelijk op die paar momenten dat we mochten wachten aan het einde van de dijk op jou. Dat was toen Gawaine voorop reed en ik inderdaad de boel maar met moeite bijhield, maar inhouden... ho maar.
ja, als er een bocht komt gewoon insturen hequote:Mejeh, we weten allemaal wat ervan kwam op de Posbank gheH
hoorde gister dat Gucci ook maandverband heeft uitgebrachtquote:Het verband is maandverband
gewoon komenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:39 schreef worldpimber het volgende:
Kan iemand nog 1 keer posten wat de planning is?
![]()
Ik heb inderdaad niks met dijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan me herinneren dat je ooit iets zei van niet helemaal voluit gaan op dijken vanwege het onzekere wegdek af en toe
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon komenkwaliteit vd meeters is zojuist verdubbeld
En dan voor de mensen die willen heeft Rib-I een route uitgezetquote:Restaurant
McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
Postcode: 3401 MX
Plaats: IJSSELSTEIN
Telefoon: 030-6874893
Afslag: A2, afrit IJsselstein, centrum aanhouden
McDrive
Opa Pimber gaat vertellen uit ervaring.quote:
Ik ben tenminste niet iedere keer enthausiast dat mijn huidige motor ineens heel anders rijdt met nieuwe banden, een ander stuurtje, balhoofdlager, kuipruitje of V-power.quote:Wat ik daarmee bedoelde is dat wanneer jij EVENTUEEL WELLICHT MISSCHIEN een 600 koopt alle positieve verhalen uit de kast worden getrokken. We hebben het gezien bij de KLX, BMW, CR500, TLR en de Triumph verhalen hebben ook niet lang op zich laten wachten![]()
Ook jij had moeten lossen bij de Arie kanarie meet in 2004. Alleen had je toen nog geen rijbewijs en geen motor.quote:En verder, geen belediging aan jouw adres. Maar kneedownen is ook niet aan jou besteed.![]()
De enige reden waarom jij wellicht 600CC niet spannend vind is omdat jij er niet spannend mee durft te rijden.
![]()
Ik zei ook iets over: openbare weg en circuit. Misverstand van jou.quote:Niet voor niks stappen genoeg huis tuin en keuken racers op een 600 ipv van een 1000. En neh, het is heus niet zo dat ze het niet spannend vinden en het alleen om de rondetijden en het gewicht doen![]()
Als ik zeg dat een 600 te gemakkelijk is, lees dat dan ook in de juiste context.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vermogensafgifte vooral met een duo is net wat anders, hoef ik jou niet te vertellen
Je ging er al lekker mee tekeer.quote:ja maar niet voluit, was niet de mijnedacht dat je al schrok toen ik terugkwam van de proefrit
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Rib-i het volgende:
Morgen rij ik met BazzieK naar IJsselstijn. Tussen 14:45 en 15:00 zullen we daar zijn
quote:Restaurant
McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
Postcode: 3401 MX
Plaats: IJSSELSTEIN
Telefoon: 030-6874893
Afslag: A2, afrit IJsselstein, centrum aanhouden
McDrive
Tussen 14:45 en 15:00
Heb je het opgegeven dan, of gaat het om een goed gevoel van vroeger?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:34 schreef BazzieK het volgende:
Natuurlijk, een luie werkeloze zoals ik
Net als op MF acht ik de discussie ook niet meer te lang waardig. We hebben ieder het onze erover verteld en daarmee bastaquote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Opa Pimber gaat vertellen uit ervaring.![]()
[..]
Ik ben tenminste niet iedere keer enthausiast dat mijn huidige motor ineens heel anders rijdt met nieuwe banden, een ander stuurtje, balhoofdlager, kuipruitje of V-power.![]()
Maar zoals iedere vrouw mooi kan zijn als ze lacht, zo heeft iedere motor verborgen eigenschappen die ik graag met de wereld wil delen, en die gestaaft worden door het tonen van informatie uit bronnen van derden.
![]()
[..]
Ook jij had moeten lossen bij de Arie kanarie meet in 2004. Alleen had je toen nog geen rijbewijs en geen motor.![]()
[..]
Ik zei ook iets over: openbare weg en circuit. Misverstand van jou.![]()
![]()
Fok! MC is weer terug bij 2003/2004. Scherp.![]()
[..]
Als ik zeg dat een 600 te gemakkelijk is, lees dat dan ook in de juiste context.![]()
160 km/u na 300 meter in de bocht. Nuff said.![]()
[..]
Je ging er al lekker mee tekeer.![]()
Die Beemer reed ook te makkelijk trouwens. Heb nog nooit eerder -en later- met een driftend achterwiel gereden.Combinatie van goede vering, feedback en een snel waarschuwende Pilot Sport.
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
enthausiast
Brilidioot!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:48 schreef worldpimber het volgende:
Net als op MF acht ik de discussie ook niet meer te lang waardig. We hebben ieder het onze erover verteld en daarmee bastaEven goede vrienden
![]()
Jij hebt nog ruimte hebben we kunnen constateren.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:51 schreef Rib-i het volgende:
Straks bij de Mac een ijsje pakken
Eentje met nootjes en caramelsaus
Ik ben ambtenaar, dat is gewoon een synoniemquote:Op zondag 18 februari 2007 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je het opgegeven dan, of gaat het om een goed gevoel van vroeger?![]()
Neee.... zelfs ik miste de toeren....... bij 7.500 Rpm was het al over.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Opstappen op die beemer was alsof je er al jaren mee rijdtwat een heerlijke machien
maar geen toerenjager, en dus nét niet
![]()
Zoiets heb ik net na de lunch. Doen alle stoere motorrijders dat.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef BazzieK het volgende:
Gezonde pre-motorrijden lunch
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:48 schreef worldpimber het volgende:
Net als op MF acht ik de discussie ook niet meer te lang waardig.
quote:[message=6615098,noline]Reeseend schreef op 17 februari 2007 @ 13:50[/message]:
[quote]Wat zal mijn woonplaats met een RF topic te maken hebben? Goed begrijpend lezen is toch zeker niet een van van je beste kanten![]()
quote:Je zet jezelf nog meer voor gek, wat heeft dit met begrijpend lezen te maken?
Het is 'u' die vanaf het begin een verkeerde interpretatie reflecteert.
WB had een adviesje voor iemand die het misschien al wist (een risico?die ik dan maar nam) , maar die hem hoogstens de volgende keer wat scherper zet voor meer motorplezier.
![]()
En wat je woonplaats er mee te maken heeft? Weinig.. maar..
Ik ken naast 5.000 vrienden nou eenmaal een paar MF'ers die precies zo kneuterig reageren zoals jij, dus vandaar ik enigzins ging vermoeden waar je vandaan komt.![]()
De hele reactie was trouwens niet eens aan jou besteed. Jij reageert negatief.![]()
Verder zijn hier inderdaad al veel te lang woorden aan vuil gemaakt.
Sommige mensen zijn nou eenmaal te bekrompen voor woorden.
Veel plezier met je rijmaatje. Als ik hem was liet ik jou niet mijn kont zien.
Leuk bordquote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef BazzieK het volgende:
Gezonde pre-motorrijden lunch
[afbeelding]
Wordt je vrolijk vanquote:
quote:Ik moet ook ff schaften eerst dus heb mijn moeder al gealarmeerd. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Donequote:
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]Inderdaad, discussie over niets en die niet te winnen valt. Maar ook al iets wat we min of meer op de meeting hadden aangehaald. Onnodig irritatie bij elkaar opwekken terwijl je soms gewoon dingen moet accepteren die nu eenmaal zo zijn
![]()
Mja had geen zin om te smsen en jou spreken doen we ook niet voor de lol natuurlijkquote:Net een fractie van een seconde de telefoon over horen gaan. Echt bang dat ik opneem zeker![]()
Precies, dus accepteer gewoon dat ik uit ervaring een 600 nou eenmaal niet spannend vind.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:08 schreef worldpimber het volgende:
.. terwijl je soms gewoon dingen moet accepteren die nu eenmaal zo zijn![]()
En bijna 100 kilo aan berijder helpt ook niet.quote:The Trident and the Thunderbird are Triumph's only models to come without an adjustable front suspension. The Trident's 43mm legs are quite rigid, and while the spring rate and damping are perfect for highway cruising, they are too soft and quick, respectively, for sporting use. Also, riders significantly heavier than the staff average of 160lbs may want heavier springs and oil. The rear shock is adjustable for spring preload and rebound damping. Adjusting the shock on the Trident is easier than on any other stock bike we've tested: Lift the seat and the hydraulic preload reservoir adjusting nut is immediately accessible.
![]()
Turn the 10mm nut and the ball bearing inside rises or lowers indicating the amount of spring preload. Changing the damping is even easier. Just reach down with your left hand and turn the four-position dial. The third position is adequate for even hard solo sport-thrashing, the fourth and stiffest setting should only be needed when riding two-up.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
Precies, dus accepteer gewoon dat ik uit ervaring een 600 nou eenmaal niet spannend vind.
Ik heb al lang geaccepteerd dat jij mij niet spannend vind rijden. [afbeelding]
Omdat dat ligt aan de mate van schijt aan mentaliteit en de wil / het lef om dat uiteindelijk te bereiken.quote:En ik zal eens kijken of de Triomf een beetje knee down geschikt is. [afbeelding]
Ik wordt ook wel een beetje nieuwsgierig onderhand van al die verhalen.
Waarom zou ik iets niet kunnen wat jij en OPM doen.![]()
Zal ik toch eerst moeten ervaren in hoeverre je het hobbelen een geldig argument is. Als ik flink het gas opentrek bij debiel rijden stuitert ie ook heen en weer. Maar dat betekent niet meteen dat je niet harder kuntquote:En zoals ik al gezegd had (in tegenstelling tot jouw bericht dat ik altijd in blinde enthausiasme hosanna ben over nieuwe motoren![]()
) ging deze motor al hobbelen bij 140 km/u
in een doordraaier richting Dordrecht, waar de Beemer eerst met 170 km/u doorheen gleed, en de grens nog niet bereikt was.
Maar misschien kan ik de achtervering nog bijstellen.
Dat hebben jullie wel ja, maar OPM en Fullie? Dat zijn gewoon beschaafde burgers.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef worldpimber het volgende:
Omdat dat ligt aan de mate van schijt aan mentaliteit en de wil / het lef om dat uiteindelijk te bereiken.![]()
Zet mij wel even een stuk terug, dan probeer ik het de volgende keer weer ietsje harder. Met 150 dan.quote:Zal ik toch eerst moeten ervaren in hoeverre je het hobbelen een geldig argument is. Als ik flink het gas opentrek bij debiel rijden stuitert ie ook heen en weer. Maar dat betekent niet meteen dat je niet harder kuntZo oud/verrot en slecht afgesteld is die triomv toch niet
Ook zo?quote:edit: keek nog even naar de posthistorie van Rob RD, ook zo een toppertje in aandacht vragen mods en zijn mening willen uitten in V&O.
Straks even kijken. Eerst fff een bakkie zetten.quote:Get a life men Ik wilde in mijn janktopic op MF V& O niet teveel over zijn leeftijd beginnen. Maar als je zo je tijd moet doorkomen na al die jaren ...
Heyquote:
Die sleutelhangerquote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Worldbeater het volgende:
Maar eerst nog even een piccie van de tankdop....... helaas weinig aan af te stellen zo op het eerste gezicht.![]()
De veertjes in de dop duwen het rubber op de tank. Het rubber is gekrompen, of het is nooit afdoende geweest.
Veertjes van verenstaal houden hun dynamische kracht wel bij deze toepassing.![]()
[afbeelding]
Ik heb alles maar even in de siliconenolie gezet, en de schroefjes maar even wat minder vast aangedraaid.
Win ik misschien toch nog 0.1 mm mee.![]()
Maandag even langs de bouwmarkt. Het Wordt een ringetje met een platte kant zodat het losse plaatje er nog langs kan bewegen, of een boutje onder de grondplaat. Komt het rubber ca. 0.5 mm of 1.2 mm verder naar buiten.
Alleen ik ben bang dat een boutje teveel van het goede is.![]()
Voor chopperdudes zoals.. eh.. niemand hier.quote:
Nee, die zit er nou eenmaal aan. Ik had al speciaal wat meer close up opgenomen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:20 schreef -XX- het volgende:
Die sleutelhangerDat moest er gewoon weer op he!
![]()
quote:Hallo Worldbeater!
Ik kom net bij Annie vandaan: ze is haar zolder en magazijn aan het opruimen en er komt een heleboel los! Ze is nu bezig alles op de foto te zetten en daarna op haar site. Ik weet bijna wel zeker dat jouw uitlaten er ook bij zitten. Alles moet weg tegen ramsjprijzen: onderdelen, accessoires, nieuwe Thruxton en Bonnie achterwielen, kleding, tasjes etc.etc. een voorjaarsopruiming zeg maar. Tegen zéér lage prijzen.
quote:[message=6580024,noline]Phatzak schreef op 11 februari 2007 @ 22:46[/message]:
40+'ers die hun gram proberen te halen op een forum ...
Met zoveel levenservaring zou je toch wel onderhand weten dat er meer is dan de betweter uit te hangen op een forum waar mensen vragen en opmerkingen kunnen plaatsen richting 'leidinggevenden'.
quote:[message=6580193,noline]Phatzak schreef op 11 februari 2007 @ 23:10[/message]:
Ja, dat is dus eigenlijk wat ik meteen vanaf het begin al aan je wilde duidelijk maken. Er valt niets te winnen als ik met jou in discussie ga. Mensen denken dat hun mening er toe doet, maar ik constateer iets en meld dit vervolgens aan de forumleiding.
Vervolgens vinden anderen vaak dat ze ook wat te melden hebben, maar dat is dus niet zo
quote:[message=6580205,noline]Rob RD schreef op 11 februari 2007 @ 23:11[/message]:
Je hebt gelijk.

party-poobertquote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef hicham het volgende:
Hallo jongens en meisjes
De meeters zijn nog niet terug, waar is m'n bwoewtje [afbeelding]
dat had ik gisterquote:kenkkeeerrrrr![]()
Na 2 weken heb ik dat al zo gemist
![]()
![]()
Sorry m8, maar jahh... ik had al zo lang geplanned dat ik vandaag de motor onder handen zou nemenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
party-poobertwaar was je
we hadden belangrijke zaken te bespreken
![]()
Je hebt alles gedaan wat wij niet hebben gedaanquote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef hicham het volgende:
aan het einde van de dijk ff flink het gas open getrokken... kenkkeeerrrrr![]()
De rest van de dijk maar als een malloot afgereden, als je eenmaal dat acceleratie en race gevoel heb dan is dat toeren ook niks meerVervolgens terug naar huis gechillerbombed en ff hapje en drankje genomen
![]()
next time @ G'domequote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef hicham het volgende:
Sorry m8, maar jahh... ik had al zo lang geplanned dat ik vandaag de motor onder handen zou nemen
plannen welquote:Doesn't sound like me huH
wrom ging je toch rechtsafquote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
Je hebt alles gedaan wat wij niet hebben gedaan![]()
![]()
Zie je wel... kzeitoggggquote:Op zondag 18 februari 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom ging je toch rechtsafna een km ofzo kwam de A3O
![]()
Soukookniedoenmeteenkankerwoutinonsmiddenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt alles gedaan wat wij niet hebben gedaan![]()
![]()
Aa Drie Owquote:Op zondag 18 februari 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom ging je toch rechtsafna een km ofzo kwam de A3O
![]()
Stervstervstervkankahwoutehquote:Op zondag 18 februari 2007 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Soukookniedoenmeteenkankerwoutinonsmidden
Sjeh ik wist niet meer wat serieus was en nietquote:Op zondag 18 februari 2007 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jezeitogggg dat je linksaf zou gaan, stukje met mij meemaar maakt toch weinig uit denk ik
![]()
Bazziek voor rijden, die zijn nog niet thuisquote:Op zondag 18 februari 2007 19:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh ik wist niet meer wat serieus was en niet![]()
Hoe zijn Rib-i en die ene jongetje gereden?
Maar ze pwnden toch achter ons aan de A12 op of zag ik dat verkeerdquote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bazziek voor rijden, die zijn nog niet thuis![]()
Geen idee of hun dat warenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ze pwnden toch achter ons aan de A12 op of zag ik dat verkeerd![]()
proquote:Op zondag 18 februari 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
full size foto's
[afbeelding]
Meet waar het wazig aan toe gaat![]()
[afbeelding]
Wat een mooie blauwe
[afbeelding]
Rib-i schiet vol van sentiment
Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef -XX- het volgende:
WP MET EEN BRIL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLLERpowonedddddddddd! !!!! 11!!
![]()
![]()
![]()
Hij staat je leuk hoor![]()
NOHoOOohHHhhhH!HHh!!!!!!!!!!!!!!!11!11!1!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturen![]()
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met brilquote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturen![]()
Msn.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met bril![]()
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze:quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met bril![]()

Brillen kunnen leuk staan ja johhhhhhhhhhh, niet nerdo men je weet. !!11!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze: [afbeelding]
Maar deze mag ook: [afbeelding]![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Brillen kunnen leuk staan ja johhhhhhhhhhh, niet nerdo men je weet. !!11!![]()
![]()
Ligt er net aan wie het op heeftJij bent toch vet gangsta!
![]()
msn?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]Die bril is vijf jaar oud mên...
Mejeh zo glossy heH![]()
![]()
voor de overige meeters niet nodig denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze: [afbeelding]
Maar deze mag ook: [afbeelding]![]()
WTFBBQquote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niemand had in de gaten dat ikookhier ook daar was dus ikookhier zei dat hij ook hier was en wij zeiden dat wij ook hier ikokookhierkoffiekoejekoffiehierikookkoffiehierkoekje......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |