Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef -XX- het volgende:
WP MET EEN BRIL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLLERpowonedddddddddd! !!!! 11!!
![]()
![]()
![]()
Hij staat je leuk hoor![]()
NOHoOOohHHhhhH!HHh!!!!!!!!!!!!!!!11!11!1!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturen![]()
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met brilquote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, eerlijk is eerlijk mijn foto staat er nu. Nu jij nog alle foto's die je BazzieK hebt geplayerd naar mij sturen![]()
Msn.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met bril![]()
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze:quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en anders naar mij, krijg jij (XX) een hele charmante van WP met bril![]()

Brillen kunnen leuk staan ja johhhhhhhhhhh, niet nerdo men je weet. !!11!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze: [afbeelding]
Maar deze mag ook: [afbeelding]![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Brillen kunnen leuk staan ja johhhhhhhhhhh, niet nerdo men je weet. !!11!![]()
![]()
Ligt er net aan wie het op heeftJij bent toch vet gangsta!
![]()
msn?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]Die bril is vijf jaar oud mên...
Mejeh zo glossy heH![]()
![]()
voor de overige meeters niet nodig denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehehe, stuur eens die foto's die jij hebt. De rest moet je censureren, liefst met deze: [afbeelding]
Maar deze mag ook: [afbeelding]![]()
WTFBBQquote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niemand had in de gaten dat ikookhier ook daar was dus ikookhier zei dat hij ook hier was en wij zeiden dat wij ook hier ikokookhierkoffiekoejekoffiehierikookkoffiehierkoekje......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |